Στο μικρό χρονικό διάστημα που το Opel Ampera-e πωλήθηκε στην Ευρώπη υπό την ιδιοκτησία της GM, ο κατασκευαστής φέρεται να έχανε 10.000 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο που πωλούσε.
Στα πλαίσια των της διεκδίκησης από την PSA μέρους του ποσού που έδωσε για την εξαγορά της Opel αποκαλύφτηκε ότι η GM είχε σημαντική "χασούρα" από τις πωλήσεις της ευρωπαϊκής έκδοσης του Chevrolet Bolt.
Πρόκειται για μια εξέλιξη που δεν είναι καλή για τους Γάλλους αφού η PSA πίστευε ότι το Opel Ampera-e θα μπορούσε να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη μείωση του μέσου όρου των εκπομπών σε όλη την Ευρώπη για να μπορέσει να ανταποκριθεί ο όμιλος στα νέα αυστηρά πρότυπα. Ωστόσο, η εταιρεία έχει πλέον τη δυνατότητα να συνεχίσει να χάνει χρήματα συνεχίζοντας να πωλεί το Ampera-e ή να σταματήσει την παραγωγή του οχήματος κινδυνεύοντας, έτσι, να μην τηρήσει τους κανονισμούς εκπομπών της ΕΕ.
Στα χαρτιά, το Opel Ampera-e έχει όλα τα φόντα για να είναι μια εξαιρετικά δημοφιλής επιλογή ηλεκτρικού αυτοκινήτου διαθέσιμη στο ευρύ κοινό. Τον Σεπτέμβριο δύο δημοσιογράφοι στη Γερμανία κατάφεραν να διανύσουν 754,9 χλμ. με μία μόνο φόρτιση με το Ampera-e, παρά το γεγονός ότι η θεωρητική του αυτονομία είναι "μόνο" 520 χλμ.