Είστε εδώ

Auto News

Mercedes G-Class: Το καλύτερο μας το φύλαγε για το τέλος

του Σωτήριου Χάλλα

Η τρέχουσα γενιά της Mercedes-Benz G-Class θα μας αποχαιρετίσει με μια τελευταία επετειακή έκδοση η οποία ονομάζεται Limited Edition. Ως Limited Edition θα είναι διαθέσιμα τα G350d, G350d Professional και G500 ενώ θα παραχθούν μόλις 463 κομμάτια από την κάθε έκδοση ως φόρος τιμής στον εσωτερικό κωδικό του μοντέλου που είναι W463.

Το εμβληματικό μοντέλο της Mercedes κυκλοφορεί από το 1990 και τώρα που έφτασε η ώρα της συνταξιοδότησης η εταιρεία αποφάσισε να δημιουργήσει αυτές τις ειδικές εκδόσεις ώστε η παύση της παραγωγής να γίνει με στυλ. Για παράδειγμα, η G350d θα είναι βαμμένη με μαύρο μεταλλικό χρώμα που θυμίζει μόκα ενώ η “επαγγελματική” G350d Professional θα έχει μια απόχρωση του μπλε που οι Γερμανοί αποκαλούν “China blue”. Όσον αφορά, τη G500 με τον θηριώδη V8 κινητήρα θα είναι βαμμένη στο χρώμα της πλατίνας.

Ανάλογα με την έκδοση που θα επιλέγει κάποιος, η Mercedes θα τον “πριμοδοτεί” με κάποια επιπλέον “καλούδια” όπως λεπτομέρειες χρωμίου, ζάντες αλουμινίου της AMG, φιμέ παράθυρα, θερμαινόμενο παρμπρίζ, και ηλεκτρική ηλιοροφή. Στην έκδοση G350d Professional θα υπάρχουν προστατευτικά γύρω από τα φωτιστικά σώματα και σκάλα που θα επιτρέπει την πρόσβαση στην οροφή του αυτοκινήτου ενώ στην κορυφαία G500 ο εξοπλισμός ξεφεύγει καθώς θα υπάρχει ακόμα και τηλεόραση και ηχοσύστημα της Harman Kardon.

Και στις τρεις εκδόσεις θα υπάρχει στο υποβραχιόνιο η “σφραγίδα” του Schöckl. Πρόκειται για ένα βουνό στις Άλπεις το οποίο βρίσκεται κοντά στο εργοστάσιο παραγωγής των G-Class και στο οποίο η Mercedes-Benz έχει δημιουργήσει μία πίστα δοκιμών των 4X4 μοντέλων της. Εκτός από αυτή τη σφραγίδα θα υπάρχει και η επιγραφή Limited Edition στην κολώνα του παρμπρίζ ώστε να ξεχωρίζουν τα συγκεκριμένα μοντέλα. Οι τιμές τους στη Γερμανία θα είναι 103.940 ευρώ για την G350d Professional, 122.918 ευρώ για την G350d και 140.164 ευρώ για την G500.

Τα μοντέλα αυτά θα είναι τα τελευταία που θα παραχθούν από αυτή τη γενιά της G-Class καθώς μέσα στο 2018 θα ξεκινήσει η παραγωγή της νέας του μοντέλου με τον κωδικό W464.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.