Είστε εδώ

Auto News

McLaren: Η ιστορία πίσω από το σήμα

του Σωτήριου Χάλλα

Συχνά το ενδιαφέρον γύρω από μια αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει να κάνει μόνο με τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει αλλά και με την ιστορία της κομμάτι της οποίας είναι και το πώς έχει προκύψει το σήμα της κάθε μίας.

Μία τέτοια περίπτωση αποτελεί και η McLaren η οποία έχει ένα αρκετά λιτό αλλά και ιδιαίτερο σήμα. Αν προσπαθήσουμε να δούμε την ιστορία του θα ανακαλύψουμε ότι υπάρχουν τρεις διαφορετικές εκδοχές με μόνο τη μία εξ’ αυτών να είναι η επίσημη.

Σύμφωνα, λοιπόν, με την επίσημη εκδοχή το σήμα της βρετανικής μάρκας αντιπροσωπεύει τις δίνες του αέρα που δημιουργούνται στο πίσω μέρος ενός αυτοκινήτου όταν κινείται πολύ γρήγορα και πιο συγκεκριμένα η μορφή που μπορούμε να δούμε με γυμνό μάτι σε μια αεροδυναμική σήραγγα.

Οι άλλες δύο, οι ανεπίσημες, πηγές έχουν να κάνουν με την ιστορία της εταιρείας. Η πρώτη έχει να κάνει με την ίδρυση της ομάδας της F1 η οποία δημιουργήθηκε όταν ήρθαν κοντά οι Ρον Ντένις και Μπρους ΜακΛάρεν. Βασική αιτία στο να έρθουν οι δύο άντρες σε επαφή ήταν η Marlboro η οποία επί σειρά ετών ήταν και βασική χορηγός της ομάδας όμως στην πορεία η χορηγία της καπνοβιομηχανίας κατευθύνθηκε προς τη Ferrari οπότε ακόμα και αν υπήρχε κάποιο στοιχείο αλήθειας σε αυτή την εκδοχή η McLaren δεν πρόκειται να το παραδεχτεί ποτέ.

Τέλος, η δεύτερη ανεπίσημη εκδοχή έχει να κάνει με την καταγωγή του ίδιου του Μπρους ΜακΛάρεν ο οποίος καταγόταν από τη Νέα Ζηλανδία. Εκεί υπάρχουν τα πουλιά Κίουι τα οποία δεν έχουν φτερά αλλά είναι κάτι σαν εθνικό έμβλημα για αυτό και ο Νεοζηλανδός οδηγός τα έβαζε πάντα επάνω στα αυτοκίνητα με τα οποία έτρεχε. Όσο περνούσε ο καιρός, όμως, η μορφή απλοποιούνταν ολοένα και περισσότερο.

Χωρίς να έχει ιδιαίτερη σημασία ποια από τις τρεις είναι η πραγματική ιστορία (ή αν η αλήθεια έχει κομμάτια και από τις τρεις ιστορίες) η McLaren είναι σήμερα μία από τις πιο σημαντικές εταιρείες στο χώρο του αυτοκινήτου ενώ ο ρόλος της είναι ακόμα σημαντικότερος στη Formula 1 στην οποία έχει πλούσια ιστορία.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.