Από το 2015 που ανέλαβε το τιμόνι της Seat ο Λούκα Ντε Μέο, η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία κερδίζει συνεχώς έδαφος στο δύσκολο ράλι των πωλήσεων.
Φυσικά δεν είναι μόνο τα μοντέλα που συνεχώς ανανεώνονται (Leon, Ateca, Ibiza και πρόσφατα το Arona), είναι και η καινούργια στρατηγική που έχει «περάσει» στην εταιρία ο Ντε Μέο.
Για τον τρόπο που διευθύνει ο ιταλός μάνατζερ, ένας από τους κορυφαίους στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, βραβεύτηκε με το βραβείο “ Directors of the Year” από το ισπανικό AutoRevista, που πρωτοεκδόθηκε το 1959 και ξεχωρίζει για τις αναλύσεις γύρω από πρόσωπα και αυτοκίνητα με τα άρθρα να δημοσιεύονται σε δύο γλώσσες αγγλικά και ισπανικά.
Κατά την απονομή ο Ντε Μέο τόνισε ότι «είναι ιδιαίτερη τιμή η απονομή αυτού του βραβείου από το κορυφαίο έντυπο AutoRevista στην Ισπανία. Είναι αποτέλεσμα της ομαδικής εργασίας όλων των projects πάνω στα οποία δούλεψαν τα τελευταία χρόνια oι εργαζόμενοι στη Seat. Είναι οι πραγματικοί αρχιτέκτονες των στιγμών που βιώνουμε και εγώ είμαι απλώς το δημόσιο πρόσωπο».
To βραβείο “Director of the Year” απονέμεται από το 1991.
Ο Λούκα Ντε Mέο ξεκίνησε στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας το 1992 από τη Renault. Στη συνέχεια άλλαξε όχθη και πέρασε στους Ιάπωνες της Toyota. Nα σημειωθεί ότι ο Λούκα Ντε Μέο ήταν αυτός που έπεισε τους Ιάπωνες για να φέρει το Prius πρώτης γενιάς στην Ευρώπη. Και να πείσεις Ιάπωνες δεν είναι ότι το ευκολότερο…
Από την Toyota πέρασε στο Fiat Group, επικεφαλής των brands Lancia, Fiat, Alfa Romeo, Abarth, που απογείωσε όσο μπορούσε και όσο του επέτρεπαν οι καταστάσεις (που δεν του επέτρεπαν) τον κολοσσό, για να ενταχθεί στο Volkswagen Group το 2009.
Το 2015 ανάλαβε τη Seat και στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης δεν αποκλείεται να δούμε τον δαιμόνιο αυτό μάνατζερ πρόεδρο όλου του ομίλου VW.
Δύσκολο αυτό το έργο, να αφήσουν δηλαδή οι Γερμανοί έναν Ιταλό στο τιμόνι της VW, αλλά σε αυτόν τον μάταιο κόσμο που ζούμε , όλα γίνονται…