Είστε εδώ

Auto News

Λούκα Ντε Μέο, πρόεδρος της Seat : Βραβεύτηκε για τις ηγετικές του ικανότητες

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Από το 2015 που ανέλαβε το τιμόνι της Seat ο Λούκα Ντε Μέο, η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία κερδίζει συνεχώς έδαφος στο δύσκολο ράλι των πωλήσεων. 

Φυσικά δεν είναι μόνο τα μοντέλα που συνεχώς ανανεώνονται (Leon, Ateca, Ibiza και πρόσφατα το Arona), είναι και η καινούργια στρατηγική που έχει «περάσει» στην εταιρία ο Ντε Μέο. 

Για τον τρόπο που διευθύνει ο ιταλός μάνατζερ, ένας από τους κορυφαίους στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, βραβεύτηκε με το βραβείο “ Directors of the Year” από το ισπανικό AutoRevista, που πρωτοεκδόθηκε το 1959 και ξεχωρίζει για τις αναλύσεις γύρω από πρόσωπα και αυτοκίνητα με τα άρθρα να δημοσιεύονται σε δύο γλώσσες αγγλικά και ισπανικά. 

Κατά την απονομή ο Ντε Μέο τόνισε ότι «είναι ιδιαίτερη τιμή η απονομή αυτού του βραβείου από το κορυφαίο έντυπο AutoRevista στην Ισπανία. Είναι αποτέλεσμα της ομαδικής εργασίας όλων  των projects πάνω στα οποία δούλεψαν τα τελευταία χρόνια oι εργαζόμενοι στη Seat. Είναι οι πραγματικοί αρχιτέκτονες των  στιγμών που βιώνουμε και εγώ είμαι απλώς το δημόσιο πρόσωπο».

To βραβείο “Director of the Year” απονέμεται από το 1991.

Ο Λούκα Ντε Mέο ξεκίνησε στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας το 1992 από τη Renault. Στη συνέχεια άλλαξε όχθη και πέρασε στους Ιάπωνες της Toyota. Nα σημειωθεί ότι ο Λούκα Ντε Μέο ήταν αυτός που έπεισε τους Ιάπωνες για να φέρει το Prius πρώτης γενιάς στην Ευρώπη. Και να πείσεις Ιάπωνες δεν είναι ότι το ευκολότερο… 

Από την Toyota πέρασε στο Fiat Group, επικεφαλής  των brands Lancia, Fiat, Alfa Romeo, Abarth, που απογείωσε όσο μπορούσε και όσο του επέτρεπαν οι καταστάσεις (που δεν του επέτρεπαν) τον κολοσσό, για να ενταχθεί στο Volkswagen Group το 2009.  

Το 2015 ανάλαβε τη Seat και στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης δεν αποκλείεται να δούμε τον δαιμόνιο αυτό μάνατζερ πρόεδρο όλου του ομίλου VW. 

Δύσκολο αυτό το έργο, να αφήσουν δηλαδή οι Γερμανοί έναν Ιταλό στο τιμόνι της VW, αλλά σε αυτόν τον μάταιο κόσμο που ζούμε , όλα γίνονται…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.