Μπορεί τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά αυτοκίνητα να συμβάλλουν στην επίλυση πολλών από τα προβλήματα της ανθρωπότητας και κυρίως αυτό των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου αλλά δημιουργούνται και κάποια προβλήματα από τη χρήση τους.
Ένα από τα πιο βασικά και αυτό που προσπαθεί να αντιμετωπίσει το Υπουργείο Μεταφορών των Ηνωμένων Πολιτειών είναι ότι, επειδή είναι αθόρυβα, ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες, δε γίνονται εύκολα αντιληπτά από τους πεζούς, τους ποδηλάτες και τους ανθρώπους με προβλήματα όρασης.
Προκειμένου να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα η αμερικανική κυβέρνηση θέλει να περάσει ένα νόμο ο οποίος θα υποχρεώνει τους κατασκευαστές να τοποθετούν συστήματα τα οποία θα δημιουργούν ήχο μέχρι τα 30 χλμ./ώρα. Η κυβέρνηση θεωρεί ότι πάνω από τα 30 χλμ./ώρα ο θόρυβος κύλισης και οι αεροδυναμικοί ήχοι θα είναι αρκετοί ώστε το αυτοκίνητο να γίνεται αντιληπτό.
Οι κατασκευαστές από τη μεριά τους αντιδρούν, όχι στο μέτρο αυτό καθ’ αυτό αλλά στο όριο που τίθεται και ζητούν τα συστήματα να δημιουργούν ήχο μέχρι τα 20 χλμ./ώρα.
Επίσης, η αρμόδια επιτροπή (NHTSA) θα εξετάσει ένα αίτημα των αυτοκινητοβιομηχανιών με το οποίο ζητούν ο ήχος που θα παράγεται από το αυτοκίνητο όσο κινείται αργά να μην είναι ο ίδιος για όλους αλλά να μπορεί ο κάθε ιδιοκτήτης να επιλέξει αυτόν που προτιμά.
Η NHTSA υπολογίζει ότι κάθε χρόνο οι κατασκευαστές θα δαπανούν 40 εκατομμύρια δολάρια για να τοποθετούν αδιάβροχα ηχεία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά και ότι τα κέρδη από τη μείωση των τραυματισμών θα φτάνουν τα 250 με 320 εκατομμύρια δολάρια.
Τέλος, η επιτροπή υπολογίζει ότι οι πιθανότητες ένας πεζός να εμπλακεί σε ατύχημα με υβριδικό αυτοκίνητο είναι 19% υψηλότερες οπότε ελπίζει ότι τα ηλεκτρικά που θα κάνουν θόρυβο θα αποτελέσουν τη λύση.