Είστε εδώ

Auto News

Ηνωμένες Πολιτείες: Ένα απροσδόκητο πρόβλημα των ηλεκτρικών

του Σωτήριου Χάλλα

Μπορεί τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά αυτοκίνητα να συμβάλλουν στην επίλυση πολλών από τα προβλήματα της ανθρωπότητας και κυρίως αυτό των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου αλλά δημιουργούνται και κάποια προβλήματα από τη χρήση τους.

Ένα από τα πιο βασικά και αυτό που προσπαθεί να αντιμετωπίσει το Υπουργείο Μεταφορών των Ηνωμένων Πολιτειών είναι ότι, επειδή είναι αθόρυβα, ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες, δε γίνονται εύκολα αντιληπτά από τους πεζούς, τους ποδηλάτες και τους ανθρώπους με προβλήματα όρασης.

Προκειμένου να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα η αμερικανική κυβέρνηση θέλει να περάσει ένα νόμο ο οποίος θα υποχρεώνει τους κατασκευαστές να τοποθετούν συστήματα τα οποία θα δημιουργούν ήχο μέχρι τα 30 χλμ./ώρα. Η κυβέρνηση θεωρεί ότι πάνω από τα 30 χλμ./ώρα ο θόρυβος κύλισης και οι αεροδυναμικοί ήχοι θα είναι αρκετοί ώστε το αυτοκίνητο να γίνεται αντιληπτό.

Οι κατασκευαστές από τη μεριά τους αντιδρούν, όχι στο μέτρο αυτό καθ’ αυτό αλλά στο όριο που τίθεται και ζητούν τα συστήματα να δημιουργούν ήχο μέχρι τα 20 χλμ./ώρα.

Επίσης, η αρμόδια επιτροπή (NHTSA) θα εξετάσει ένα αίτημα των αυτοκινητοβιομηχανιών με το οποίο ζητούν ο ήχος που θα παράγεται από το αυτοκίνητο όσο κινείται αργά να μην είναι ο ίδιος για όλους αλλά να μπορεί ο κάθε ιδιοκτήτης να επιλέξει αυτόν που προτιμά.

Η NHTSA υπολογίζει ότι κάθε χρόνο οι κατασκευαστές θα δαπανούν 40 εκατομμύρια δολάρια για να τοποθετούν αδιάβροχα ηχεία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά και ότι τα κέρδη από τη μείωση των τραυματισμών θα φτάνουν τα 250 με 320 εκατομμύρια δολάρια.

Τέλος, η επιτροπή υπολογίζει ότι οι πιθανότητες ένας πεζός να εμπλακεί σε ατύχημα με υβριδικό αυτοκίνητο είναι 19% υψηλότερες οπότε ελπίζει ότι τα ηλεκτρικά που θα κάνουν θόρυβο θα αποτελέσουν τη λύση.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.