Είστε εδώ

Auto News

Hyundai: Θα δούμε και γρήγορο Kona;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Hyundai αποφάσισε σχετικά πρόσφατα να μπει στο χώρο των hot hatch και το έκανε με αρκετή επιτυχία αν κρίνουμε από τον τρόπο με τον οποίο έχει υποδεχτεί το i30 N ο ειδικός τύπος σε όλον τον κόσμο.

Μετά το i30 N ήταν η σειρά του Veloster να δεχτεί τις περιποιήσεις του τμήματος N και τώρα ο επί κεφαλής του τμήματος, Άλμπερτ Μπίερμαν, θέλει να κάνει το ίδιο και για το νεότερο εκ των SUV της κορεάτικης μάρκας, το Kona.

Προκειμένου να το πετύχει αυτό ο Μπίερμαν έδωσε εντολή στους μηχανικούς του να δημιουργήσουν ένα πρωτότυπο του Kona που θα έχει τον κινητήρα του i30 N και αλλαγές στις αναρτήσεις, στο τιμόνι, στα φρένα και οπουδήποτε αλλού χρειάζεται ώστε να γίνει ένα μοντέλο επιδόσεων προκειμένου να το παρουσιάσει στους ανωτέρους του και να καταφέρει να πάρει το πράσινο φως για την παραγωγή του.

Ο κινητήρας του i30 N έχει δύο εκδόσεις με τη μία να αποδίδει 250 και την άλλη 275 ίππους όμως πιστεύεται ότι στην περίπτωση του Kona θα επιλεγεί η έκδοση των 250 ίππων ενώ η ισχύς θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.

Πολλά από τα εξαρτήματα που θα χρησιμοποιήσει η ομάδα του Μπίερμαν για τη δημιουργία του Kona N θα προέρχονται από το i30 N μιας και είναι προσθιοκίνητα και τα δύο όμως τα δύο μοντέλα θα έχουν  εντελώς διαφορετικές ρυθμίσεις.

Εκτός από το Kona το σήμα N είναι πολύ πιθανό να μπει και στην επόμενη γενιά του i20 ενώ ετοιμάζονται και μοντέλα N-Line τα οποία θα έχουν την αγριεμένη εμφάνιση των πιο γρήγορων εκδόσεων αλλά όχι και την ισχύ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.