Το Honda Jazz αποκτά μια πιο σπορ εμφανισιακά έκδοση και το σημαντικότερο έναν ισχυρότερο βενζινοκινητήρα.
Ο λόγος για τη νέα έκδοση Dynamic που θα προσφέρεται αποκλειστικά με τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 i-VTEC, με τον οποίο και θα ξεκινήσουμε.
Η αλήθεια είναι ότι το Jazz χρειαζόταν έναν πιο δυνατό κινητήρα στη γκάμα του, καθώς μέχρι τώρα υπήρχε μόνο ο ατμοσφαιρικός βενζίνης 1.3 i-VTEC που αποδίδει 102 ίππους και 123 Nm ροπής.
Το ιαπωνικό μικρό μοντέλο αναμένεται να αποκτήσει περισσότερη σβελτάδα με τον i-VTEC των 1.5 λίτρων, καθώς θα του προσφέρει 130 ίππους (στις 6.600 σ.α.λ.) και 155 Nm ροπής (στις 4.600 σ.α.λ.).
Σύμφωνα με την Honda ο εν λόγω βενζινοκινητήρας συμμορφώνεται με τα πρότυπα ρύπων Euro 6, ενώ σε συνεργασία με το εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο CVT των 7 προκαθορισμένων σχέσεων που έχει πιο γραμμική λειτουργία και καλύτερη απόκριση στην επιτάχυνση, καταναλώνει 5,4 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει 124 γρ./χλμ. C02.
Παράλληλα μαθαίνουμε ότι μπορεί να επιταχύνει το Jazz από 0-100 χλμ./ώρα εντός 8,7 δευτ. όταν χρησιμοποιείται μηχανικό 6αρι κιβώτιο και σε 10 δευτ. με το αυτόματο CVT. Και στις δυο περιπτώσεις η τελική ταχύτητα φτάνει τα 190 χλμ./ώρα.
O νέος βενζινοκινητήρας που προσφέρεται για πρώτη φορά στο Jazz έχει χαμηλότερο βάρος έπειτα από κάποιες ενέργειες, όπως η τοποθέτηση ελαφρύτερου στροφαλοφόρου άξονα, ενώ ενσωματώνει τις τεχνολογίες VTEC (Variable Timing and Lift Electronic Control) και VTC (Variable Timing Control).
Ας δούμε τώρα τι περιλαμβάνει η έκδοση Dynamic. Οι προφυλακτήρες και η μάσκα έχουν επιθετικότερη σχεδίαση, διαθέτει LED προβολείς, πλευρικά μαρσπιέ, αεροτομή οροφής και ζάντες 16 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 185/55.
Σημείωσε ακόμα ότι στην παλέτα του Jazz προστέθηκε η νέα μπλε απόχρωση “Skyride Blue”. Στο εσωτερικό του συναντάμε δερμάτινο τιμόνι και πορτοκαλί ραφές.
Τέλος, επεμβάσεις έχουν γίνει στην ανάρτηση και στο σύστημα πέδησης του Jazz Dynamic.