Είστε εδώ

Auto News

eVito: Το πρώτο ηλεκτροκίνητο van της Mercedes

του Σωτήριου Χάλλα

Η Mercedes-Benz επεκτείνει τη σειρά των επαγγελματικών της οχημάτων με εκδόσεις μηδενικών εκπομπών για τα van της.

Το πρώτο προϊόν αυτής της επέκτασης είναι μια ηλεκτρική έκδοση του Vito που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου eDrive @ VAN στο Βερολίνο της Γερμανίας, και ξεκινάει τώρα την εμπορική του πορεία στην αγορά της Γερμανίας.

Το νέο ηλεκτρικό φορτηγό της Mercedes ονομάζεται eVito και αντιπροσωπεύει το πρώτο βήμα της νέας στρατηγικής, με τις προπαραγγελίες να έχουν ανοίξει και τις τιμές να ξεκινάνε από τις 39.990 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2018.

Το νέο eVito της Mercedes-Benz διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 41,4kWh που χρειάζεται περίπου έξι ώρες για να φορτίσει, παρέχοντας αυτονομία περίπου 150 χλμ. Ωστόσο, σε χαμηλές θερμοκρασίες και με πλήρες φορτίο πάνω από 1.000 κιλά, το Mercedes-Benz eVito μπορεί να ταξιδέψει για περίπου 100 χιλιόμετρα μέχρι να χρειαστεί φόρτιση.

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο εκδόσεις μεταξονίου, μακρύ και εξαιρετικά μακρύ. Οι εκδόσεις αυτές αντιστοιχούν σε 5.140 χλστ. και 5.370 χλστ. Οι υποψήφιοι αγοραστές θα πρέπει επίσης να επιλέξουν μεταξύ δύο επιλογών μέγιστης ταχύτητας: 80 χλμ./ώρα και 120 χλμ./ώρα.

Μετά το eVito, η Mercedes-Benz θα πράξει τα ίδια και για το eSprinter το 2019, και θα ακολουθήσει μια καθαρά ηλεκτρική έκδοση του Citan, το οποίο έχει την ίδια πλατφόρμα με το Renault Kangoo. Το γαλλικό LCV προσφέρεται ήδη με ηλεκτρικό κινητήρα και έχει αυτονομία μέχρι και 274 χιλιόμετρα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.