Η καλύτερη απόδειξη ότι το νέο Citroen C3 Aircross επάξια κατέκτησε τον επίζηλο τίτλο του “Best Buy Car 2018” από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό AutoBest, είναι η εμπορική του πορεία.
Σύμφωνα λοιπόν με την Citroen το νέο C3 Aircross έχει ήδη πετύχει στη Γηραιά Ήπειρο 50.000 πωλήσεις, εκ των οποίων οι 23.000 προέρχονται από την πατρίδα του, την Γαλλία. Σημειώστε ότι το λανσάρισμα του ξεκίνησε μόλις τον περασμένο Οκτώβριο.
Παράλληλα η Citroen αναφέρει ότι το νέο C3 Aircross είναι πλέον το δεύτερο εμπορικότερο μοντέλο της μετά το C3, αλλά και το γεγονός ότι οι πωλήσεις της τον Ιανουάριο του 2018, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2017, σημείωσαν άνοδο 19%.
Ας δούμε τώρα μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία από τις πωλήσεις του νέου C3 Aircross. Το 60% των πωλήσεων του αφορά την κορυφαία του έκδοση Shine. To 40% ένα από τα τέσσερα πακέτα εσωτερικής διακόσμησης, το 30% τη διχρωμία ανάμεσα σε αμάξωμα και οροφή και το 30% με το χρωματικό πακέτο.
Διαβάστε περισσότερα για το νέο C3 Aircross πατώντας εδώ.