Είστε εδώ

Auto News

Citroen C3 Aircross: Τα βασικά χαρακτηριστικά και οι τιμές του

του Γιώργου Ψαρρά

Το νέο κόμπακτ διαστάσεων SUV της Citroen, το νέο C3 Aircross, έχει ήδη ξεκινήσει την καριέρα του στη χώρα μας. Πάμε λοιπόν να θυμηθούμε τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει.

Σχεδιαστικά έχει επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από το μικρότερο C3, ενώ νεανικό χαρακτήρα του προσδίδουν οι διχρωμίες ανάμεσα στο αμάξωμα και την οροφή (85 διαφορετικοί συνδυασμοί), τα LED φώτα ημέρας, τα πίσω τρισδιάστατα “3D-Effect” φωτιστικά σώματα, αλλά και οι θύλακες αέρα κάτω χαμηλά στις θύρες, γνωστοί ως Airbumps.

Αυξημένη είναι και η απόσταση του από το έδαφος κατά 20 χλστ. σε σύγκριση με το C3. Οι διαστάσεις του σε μήκος, πλάτος και ύψος ανέρχονται σε 4,15 μ., 1,76 μ. και 1,64 μ., ενώ το μεταξόνιο του φτάνει τα 2,60 μ. Ο χώρος των αποσκευών του ανέρχεται στα 410 λίτρα και φτάνει τα 520 λίτρα.

Το νέο C3 Aircross δε γνωρίζει ασφάλτινα σύνορα, χάρη στο σύστημα ενίσχυσης πρόσφυσης Grip Control, το οποίο προσφέρει τα πέντε διαφορετικά προγράμματα standard, sand, all road, snow και ESP-Off ανάλογα με το έδαφος που κινείται το γαλλικό SUV. Την πρόσφυση σε εδάφη με έντονη κλίση ενισχύει επίσης το σύστημα Hill Assist Descent.

Παράλληλα το νέο C3 Aircross προσφέρει μία πλήρη γκάμα δώδεκα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, όπως η προβολή ενδείξεων στο παρμπρίζ (head-up display), η λειτουργία αυτόματου φρεναρίσματος Active Brake Safety, η αυτόματη εναλλαγή των φώτων πορείας, η αναγνώριση ορίων ταχύτητας με συστάσεις, καθώς και χρήσιμες τεχνολογίες όπως το Park Assist και το Citroen Connect Nav.

Αναφορικά τώρα με τη γκάμα των κινητήρων του ο 1.2 PureTech βενζίνης αποδίδει 82, 110 και 130 ίππους, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 5 και 6 σχέσεων. Παράλληλα κάτω από το καπό του τοποθετείται και ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 BlueHDI απόδοσης 100 και 120 ίππων, σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο.

Παραθέτουμε παρακάτω τον αναλυτικό τιμοκατάλογο του νέου C3 Aircross.

1.2 PureTech 82 Live: 14.950 ευρώ (με έκπτωση 350 ευρώ)
1.2 PureTech 82 Feel: 16.000 ευρώ
1.2 PureTech 110 S&S Feel: 17.460 ευρώ
1.2 PureTech 110 S&S Shine: 19.400 ευρώ
1.2 PureTech 110 S&S EAT Feel: 19.850 ευρώ
1.2 PureTech 110 S&S EAT Shine: 21.300 ευρώ
1.2 PureTech 130 S&S Feel: 18.940 ευρώ
1.2 PureTech 130 S&S Shine: 20.400 ευρώ
1.6 BlueHDi 100 Live: 18.490 ευρώ

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.