Με τους καλύτερους οιωνούς ανοίγει η αυλαία του ιταλικού πρωταθλήματος με το 41ο ράλι Iλ Τσιόκο, (23-24 Μαρτίου) που συγκέντρωσε 102 συμμετοχές.
Από τα 102 πληρώματα, τα 25 συμμετέχουν με αυτοκίνητα της κατηγορίας R5.
To παρών δίνουν όλα τα πρώτα ονόματα των ιταλικών ράλι όπως ο 10 φορές πρωταθλητής Ιταλίας Πάολο Αντρεούτσι (Peugeot 208 T16 R5), Ουμπέρτο Σκάντολα (Skoda Fabia R5), Σιμόνε Kαμπεντέλι (Ford Fiesta R5), Aντρέα Γκρουνιόλα (Peugeot 208 T16 R5), o νεαρός ρώσος Νικολάι Γκριάζιν που προηγείτο στο περσινό ράλι Ακρόπολις πριν πάρει φωτιά το Skoda Fabia R5 και καταστραφεί ολοσχερώς καθώς και τρεις συμμετοχές της “Tommi Makinen Racing” o Κατσούτα, νικητής στο ράλι Σουηδίας της κατηγορίας WRC2 με Ford Fiesta R5, o Aράι επίσης με Ford Fiesta R5 και ο Νικάρα με Ford Fiesta R2. Συμμετοχές που έχουν να κάνουν με την απόκτηση εμπειριών σε ένα πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.
Ο αγώνας είναι ασφάλτινος με 14 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 150 χλμ.
Όταν υπάρχει τέτοιος ανταγωνισμός, και τόσες πολλές Ειδικές Διαδρομές πώς λοιπόν ο αγώνας να μην είναι γεμάτες από θεατές;
Τα περισσότερα πληρώματα θα χρησιμοποιήσουν ελαστικά της Pirelli, τα P Zero RK7 για στεγνές συνθήκες, τα RKW7 για υγρές επιφάνειες και τα Cinturato RW για βροχή.
Υπάρχει περιορισμός στη χρήση των ελαστικών όπου κάθε πλήρωμα δεν πρέπει να υπερβεί τον αριθμό των 16 ελαστικών.
Στη φωτογραφία τα δύο Peugeot T16 R5 των Αντρεούτσι, Γκρουνιόλα και στη μέση ένα από τα πολλά 208 R2.