Είστε εδώ

Αγώνες

Πρωτάθλημα Ιταλίας – 41ο Ράλι Ιλ Τσιόκο: Με 102 πληρώματα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Με τους καλύτερους οιωνούς ανοίγει η αυλαία του ιταλικού πρωταθλήματος με το 41ο ράλι Iλ Τσιόκο, (23-24 Μαρτίου) που συγκέντρωσε 102 συμμετοχές.

Από τα 102 πληρώματα, τα 25 συμμετέχουν με αυτοκίνητα της κατηγορίας R5.

To παρών δίνουν όλα τα πρώτα ονόματα των ιταλικών ράλι όπως ο 10 φορές πρωταθλητής Ιταλίας Πάολο Αντρεούτσι (Peugeot 208 T16 R5),  Ουμπέρτο Σκάντολα (Skoda Fabia R5), Σιμόνε Kαμπεντέλι (Ford Fiesta R5), Aντρέα Γκρουνιόλα (Peugeot 208 T16 R5), o νεαρός ρώσος Νικολάι Γκριάζιν που προηγείτο στο περσινό ράλι Ακρόπολις πριν πάρει φωτιά το Skoda Fabia R5 και καταστραφεί ολοσχερώς καθώς και τρεις συμμετοχές της “Tommi Makinen Racing” o Κατσούτα, νικητής στο ράλι Σουηδίας της κατηγορίας WRC2 με Ford Fiesta R5, o Aράι επίσης με Ford Fiesta R5 και ο Νικάρα με Ford Fiesta R2. Συμμετοχές που έχουν να κάνουν με την απόκτηση εμπειριών σε ένα πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.

Ο αγώνας είναι ασφάλτινος με 14 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 150 χλμ.

Όταν υπάρχει τέτοιος ανταγωνισμός, και τόσες πολλές Ειδικές Διαδρομές πώς λοιπόν ο αγώνας να μην είναι γεμάτες από θεατές;

Τα περισσότερα πληρώματα θα χρησιμοποιήσουν ελαστικά της Pirelli, τα P Zero RK7 για στεγνές συνθήκες, τα RKW7 για υγρές επιφάνειες και τα Cinturato RW για βροχή.

Υπάρχει περιορισμός στη χρήση των ελαστικών όπου κάθε πλήρωμα δεν πρέπει να υπερβεί τον αριθμό των 16 ελαστικών. 

Στη φωτογραφία τα δύο Peugeot T16 R5 των Αντρεούτσι, Γκρουνιόλα και στη μέση ένα από τα πολλά 208 R2.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.