Είστε εδώ

Αγώνες

Ντακάρ - 7η Ειδική Διαδρομή : Ο Σάινθ με το Peugeot πέρασε μπροστά

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η 7η Ειδική Διαδρομή μήκους 425 χλμ., η πρώτη του δεύτερου σκέλους άλλαξε το χρώμα στην κορυφή καθώς ο Πετρεανσέλ που προηγείτο είχε επαφή με βράχο διαλύοντας την πισω ανάρτηση αλλα και τη μετάδοση του Peugeot 3000DKR Maxi.
Ο Ντεσπρέ που ακολουθεί έχοντας χάσει κάθε επαφή με τη διάκριση καθως είχε έξοδο στο πρωτο σκελος,σταμάτησε για να τον βοηθήσει. 
Η βλάβη επιδιορθώθηκε για να τερματίσει τελικά  ο 13 φορές νικητής του Ντακάρ σχεδον δύο ώρες πίσω από τον νικητή της Ειδικής Διαδρομής Κάρλος Σάινθ με το άλλο Peugeot 3008DKR Maxi που πέρασε έτσι πρώτος στη γενική κατάταξη.
Στην 7η Ειδική Διαδρομή τα δυο Toyota Hilux  με Ντεβιγιέ και Αλ Ατιγια ολοκλήρωσαν στη 2η και 3η θέση με διαφορά από τον Ισπανό 
12´05" και 14´09" αντίστοιχα.
Στη γενική κατάταξη ο Σάινθ προηγείται 1 ώρα 11' 29" του Αλ Ατίγια και 1 ώρα 20' 46" από τον Πετερανσέλ.
Τα δύσκολα όμως έρχονται με την 8η Ειδική Διαδρομή μήκους 498 χλμ. καθώς μετά το τέλος της 7ης Ειδικης Διαδρομης δεν θα υπαρχει τεχνική υποστήριξη απο τις ομάδες, αλλά οι ίδιοι αγωνιζόμενοι θα κάνουν την τεχνική υποστήριξη των αυτοκινήτων τους. 
Καταλαβαίνετε λοιπόν την περιπέτεια. Να τερματίζεις λοιπόν την Ειδική Διαδρομή 425 χλμ. να επισκευάζεις μόνος σου το αυτοκίνητο και να ακολουθεί μετα απο λίγες ώρες Ειδική Διαδρομή 498 χλμ.
Αυτό όμως ειναι το Ντακάρ, αυτή είναι η περιπέτεια της ερήμου. 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.