Είστε εδώ

Αγώνες

Ντακάρ 2018 : Νικητές Σάινθ-Kρουζ-Peugeot 3008DKR Maxi

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Μπορεί ο Ντεβιγιέ με το Toyota Hilux να κέρδισε την τελευταία Ειδική Διαδρομή του Ντακάρ μήκους 120 χλμ. σφραγίζοντας έτσι την τρίτη θέση στο βάθρο, αντιμετωπίζοντας τα πυρά του Πετερανσέλ με το Peugeot 3008DKR Maxi, όμως οι προβολείς είναι στραμμένοι στον Κάρλος Σάινθ που με τον Λούκας Κρούζ κέρδισαν το φετινό Ντακάρ στο τιμόνι του Peugeot 3008DKR Maxi. 

Mία τεράστια νίκη που ήρθε στην τελευταία συμμετοχή της Peugeot στο Ντακάρ και που στην κυριολεξία ο Ισπανός την έσωσε από την καταστροφή .

Και αυτό καθώς η γαλλική αρμάδα συμμετείχε με τέσσερα ολοκαίνουργια 3008DKR Maxi και μόνο αυτό του Ισπανού με τον αριθμό 303 (καθώς τα άλλα τρία με Λεμπ,Ντεσπρέ,Πετερανσέλ ήταν από εγκαταλείψεις σε προβλήματα) και την απίστευτη έξυπνη οδήγηση του έφερε σε πέρας το στόχο της ομάδας. 

Για τον Κάρλος Σάινθ ήταν η δεύτερη νίκη του στο Ντακάρ μετά το 2010, χρονιά που στην ιστορία του Ντακάρ ήταν ο πρώτος Ισπανός νικητής. 

Για την Peugeot ήταν η τρίτη συνεχόμενη νίκη στους αμμόλοφους της Λατινικής Αμερικής.

Αγωνία τέλος λοιπόν για την Peugeot, που είδε τα δύο Toyota Hilux με Αλ Ατίγια-Μπομέλ και ΝτεΒιγιέ-Φον Ζίτσεβιτς να πλαισιώνουν τους Σάινθ-Κρούζ στο βάθρο με τους Πετερανσέλ-Κοτρέ να τους κοιτάνε από την 4η θέση. 

Το φετινό Ντακάρ δεν πήγε καλά για την ομάδα της Mini, καθώς το πρώτο αυτοκίνητο τερμάτισε στην 5η θέση με τους Πρζιγκόνσκι-Κολσούλ.

Πολύ καλή εμφάνισε και ο γνωστός μας από το WRC Μάρτιν Πρόκοπ με τον Τόμανεκ. Έφεραν το Ford Ranger  στην 7η θέση της γενικής κατάταξης.

Δύσκολες ώρες πέρασε και ο Μίκο Χίρβονεν με τον Σούλτς και το Mini buggy. Κόλλησαν, τουμπάρισαν για να ολοκληρώσουν τελικά στην 19η θέση. 

Για τη Peugeot ήταν το τελευταίο Ντακάρ, σε λίγο θα αρχίσουν οι μεταγραφές των πληρωμάτων ενώ δεν αποκλείεται να προκύψει κάποια άλλα υπερομάδα στο μαραθώνιο του Ντακάρ .

Το ερώτημα που απομένει είναι σε τι άλλους αγώνες θα δούμε φέτος τα Peugeot 3008DKR Maxi, ενώ γίνονται προσπάθειες να βρεθούν στη λίστα των συμμετεχόντων για τον αγώνα «Ο Δρόμος του Μεταξιού» που είναι προγραμματισμένος για τις 15 Ιουλίου με εκκίνηση από την Κίνα και τερματισμό στις 29 Ιουλίου στην Κόκκινη Πλατεία της Μόσχας. 

Θα ακολουθήσει φωτογραφικό ρεπορτάζ από το Ντακάρ του 2018.   

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.