Είστε εδώ

Αγώνες

Kartodromo Αφιδνών : Ο 5oς γύρος του πρωταθλήματος

Με 40 αγωνιζόμενους στις διάφορες κατηγορίες διαξάγεται την Κυριακή 26 Νοεμβρίου ο 5ος και τελευταίος γύρος για το πρωτάθλημα Ελλάδος στα καρτ, με οργανωτή το σωματείο  «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής» (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), θυμίζουμε ότι έχει αυξημένο συντελεστή βαθμολόγησης.

Στην κατηγορία ΜΙΝΙ 60 Α και Β, όπου αγωνίζονται οι «βενιαμήν» του αθλήματος ηλικίας 8-12 ετών, κάθε σκέλος έχει 8 γύρους και ο τελικός 12. Στη ΜΙΝΙ Α, που περιλαμβάνει τους μεγαλύτερους σε ηλικία αθλητές της κατηγορίας, ο Ανδρέας Σπανός (PragaZahosKarting, Praga-TM) είναι επικεφαλής της βαθμολογίας με 190 βαθμούς έχοντας κερδίσει τον πρώτο και τον τέταρτο αγώνα της σεζόν.

Τον καταδιώκει με 159 β. ο Στυλιανός Πετρίσης (ChatzisRacingTeam, FA-TM), νικητής της τρίτης φετινής συνάντησης, στη Σπάρτη. Συνολικά η κατηγορία έχει συγκεντρώσει 7 συμμετοχές, και ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ σημαντικός για τους διεκδικητές του τίτλου: από τον Ιωάννη Θεολόγο Ντάφο (PragaZahosKarting, Praga-TM) που έχει τρεις θέσεις βάθρου σε τέσσερις αγώνες φέτος, τον πρωταθλητή του 2016 Μάριο Αγγελόπουλο (SpeedForce, Exprit-TM), καθώς και τους συνεχώς εξελισσόμενους Γιώργο Στυλιανό (SpeedForce, Exprit-TM), Στέλιο Μεντή (MaitosKoscicKart, Kosmic-TM) και Γιώργο Θεοδωρακόπουλο (ChatzisRacingTeam, FA-TM).

Η κατηγορία MINIB περιλαμβάνει 11 οδηγούς ηλικίας 8-10 ετών, που ως γνωστόν θα αγωνιστούν μαζί με τους συναθλητές τους της ΜΙΝΙ Α σε κοινούς αγώνες. Στην κατηγορία αυτή οι βασικοί διεκδικητές του τίτλου είναι ο Γρηγόρης Κρίκης (SpeedForce, FA-Lenzo, 138 βαθμοί) και ο Βαγγέλης Ντεντόπουλος (AthensKartShop, Tecno-ΙΑΜΕ, 134,5 β.), που έχουν μία και δύο νίκες αντίστοιχα φέτος. Την τέταρτη νίκη της χρονιάς που απομένει είχε κατακτήσει στη Σπάρτη ο Αλέξανδρος Παπαευθυμίου (AbloyF.S. KartRacing, EvoKart-Lenzo), που είναι τρίτος στη βαθμολογία. Οι τρείς τους θα πρέπει να αναμένουν πολύ ενδιαφέρουσες μάχες με τους ταχύτατους Γιάννη Ζησιμόπουλο (ZorriMotorsport, BirelArt-LKE) και Νίκο Λύκο (RayMotorsport, FA-IAME), Γιώργο Ντεντόπουλο (Tecno-IAME) και Χρήστο Καραβαγγέλη (FA-Lenzo) της ομάδας AthensKartShop, Χρήστο Χατζή (ChatzisRacingTeam, FA-Lenzo), Γιώργο Καφαντάρη (RayMotorsport, FormulaK), Βασίλη Αποστολίδη (AbloyF.S. KartRacing, EvoKart-ΤΜ) και τον Γιώργο Καμπύλη (PragaZahosKarting, Praga-Lenzo) που εξακολουθεί να συλλέγει εμπειρίες, στα πρώτα του βήματα στο Kart.

Μια βαθμίδα πιο πάνω, στην κατηγορία Junior, οι αθλητές ηλικίας 12-14 ετών έχουν μπροστά τους σκέλη των 10 γύρων και τελικό 15 γύρων. Ο τελευταίος αγώνας της κατηγορίας έχει συγκεντρώσει 7 συμμετοχές, εκ των οποίων των δύο διεκδικητών του τίτλου, Κωνσταντίνου Κομνηνού (SpeedForce, Exprit-IAME) που έχει 90 βαθμούς με δύο νίκες φέτος, και Ανδρέα Δεβετζόγλου (AbloyF.S. KartRacing, EvoKart-IAME) που έχει μία νίκη και 82 βαθμούς. Θα τους συναγωνιστούν πέντε αξιόλογοι οδηγοί - δύο της ομάδας AthensKartShop, με σασί Tecno και κινητήρα IAME, ο Γιώργος Πλούμος και ο Γιάννης Καρδαμάκης, οι Γιάννης Λάντζης και Χρήστος Ντέκας της DekasChatzisRacingTeam με καρτ FA-IAME και ο Γιάννης Περιστεράς της KaitatzisRacing με Energy-IAME.

Η κατηγορία Senior, με οδηγούς 14 ετών και άνω και τα ταχύτερα Καρτ χωρίς ταχύτητες, μετρά 5 συμμετοχές. O Αλέξανδρος Ντάρσυ (AthensKartShop, Tecno-IAME), που κέρδισε τον Μάιο στη Σπάρτη, θα αντιμετωπίσει τον -δεύτερο σ’ εκείνο τον αγώνα- Στράτο Γαλανόπουλο (ChatzisRacingTeam, FA-IAME), καθώς και τον Δημήτρη Παπαναστασίου (AthensKartShop, Tecno-IAME), την Μαριαλένα Παυλή (RallyArtTechnology, Techno-IAME) και τον νεαρό Δημήτρη Τάτση (ChatzisRacingTeam, FA-Rotax) που τον υποδέχεται η οικογένεια του Καρτ στα πρώτα του αγωνιστικά βήματα.

Στην κατηγορία ΚΖ2, που περιλαμβάνει τα πλέον γρήγορα Καρτ του πρωταθλήματος, 6 ταχυτήτων, τα πράγματα είναι σχετικά ξεκάθαρα. Στην εκκίνηση θα παραταχθούν 4 αγωνιζόμενοι. Ο επικεφαλής του πρωταθλήματος Φώτης Σωτηρόπουλος (AbloyF.S. KartRacing, EVOKart-TM) έχει κερδίσει και τους τρεις αγώνες της ΚΖ2 που έχουν διεξαχθεί φέτος, και έχει 72 βαθμούς. Οι δύο πλησιέστεροι αντίπαλοί του στη βαθμολογία δεν θα λάβουν μέρος στον συγκεκριμένο αγώνα, και ο Σωτηρόπουλος θα αντιμετωπίσει τον Κωνσταντίνο Ρουμελιώτη (Exprit-TM) της SpeedForce, τον Φώτη Τσιδώνη και τον Ραφαήλ Πίτση. Οι δύο τελευταίοι θα αγωνιστούν με σασί CRG, αλλά με μοτέρ ΤΜ και Maxter αντίστοιχα.

Οι επικρατέστεροι για τον τίτλο του πρωταθλητή στην κατηγορία Club, ο νικητής των δύο τελευταίων αγώνων Ανδρέας Βαρσάμης (AbloyF.S. RacingTeam, Kosmic-TM) με 146,5 βαθμούς και ο Κωνσταντίνος Ελευθερίου (DekasRacingTeam, Birel-Rotax) με 132 βαθμούς, είναι δύο από τους έξι οδηγούς που έχουν δηλώσει συμμετοχή σ’ αυτή την πιο ελεύθερη κατηγορία Επάθλου, στην οποία φέτος διεξάγεται ένα TimeAttack και δύο τελικοί 12 γύρων. Απέναντί τους θα βρεθεί ο νικητής του δεύτερου αγώνα της χρονιάς, Περικλής Παΐζης (SpeedForce, Exprit-ΤΜ), ενώ ανάμεσα στους άκρως ανταγωνιστικούς οδηγούς της κατηγορίας βρίσκονται τα κορίτσια του πρωταθλήματος, Άννα Μαρία Φλώρου (SpeedForce, Exprit-TM) και Εύη Σταφυλοπάτη (PragaZahosKarting, Praga-Rotax), καθώς και ο Γιώργος Καλογερόπουλος (NitroKartTeam, CKR-RotaxMax).

Η αγωνιστική δραστηριότητα του 5ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting 2017 στην πίστα των Αφιδνών θα διεξαχθεί εξ ολοκλήρου την Κυριακή 26 Νοεμβρίου, από τις 09:00 το πρωί που ξεκινούν οι Ελεύθερες Δοκιμές μέχρι τις 17:30 που αναμένεται να ολοκληρωθούν οι τελικοί. Η απονομή των επάθλων θα πραγματοποιηθεί σε χρόνο που θα ανακοινωθεί. Την προηγούμενη μέρα, Σάββατο 25 Νοεμβρίου, θα λάβουν χώρα στο Kartodromo ο διοικητικός έλεγχος και η Ενημέρωση των οδηγών από τον αλυτάρχη.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.