Είστε εδώ

Αγώνες

Καρτ-Κύπελλο Ελλάδος : Ο 12χρονος Στυλιανός Πετρίσης κυπελλούχος

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το να γράφεις για ένα πιτσιρικά μόλις 12 ετών που μεταξύ ιστορίας, έκθεσης, μαθηματικών, αγγλικών και των λοιπών μαθημάτων σηκώνει με τρόπο το Κύπελλο Ελλάδος που άξια κατέκτησε, αλλά με σεβασμό προς τους αντιπάλους του και με τα ματάκια του από το βάθρο να «ψάχνει» για την οικογένειά του, δεν είναι κάτι το εύκολο.  

Ειδικά μάλιστα όταν πάνω στο καρτ φέρει τα αυτοκόλλητα του motori.gr.

Mιλάμε για ένα παιδί, ένα μαθητούδι, τον Στυλιανό Πετρίση, δύο φορές νικητής του PICK στην Πάτρα,  που στον τελικό του κυπέλλου στη Θεσσαλονίκη, στην πίστα Drive Park,ανέβηκε στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου.

Σε έναν αγώνα που δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς, καθώς στις κατατακτήριες δοκιμές έμεινε τελευταίος λόγω μηχανικού προβλήματος στο μοτέρ του καρτ. 

Ξεκίνησε 17ος και οδηγώντας με πείσμα κατόρθωσε να τερματίσει τη φάση των κατατακτηρίων στην 7η θέση. 

Και στον τελικό από την 7η θέση, ξεσηκώνοντας τους θεατές στην πίστα της Θεσσαλονίκης, αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία κατακτώντας το Κύπελλο Ελλάδος για το 2017. 

Ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου, του απένειμαν τα κύπελλα, κατέβηκε, έβγαλε τη φόρμα του, φόρεσε τα sneakers και το jean του, είδε τον αδερφό του τον Γιάννη και έφυγαν σαν σαΐτες για να παίξουν με τα gadget και τα tablet που χρησιμοποιούν τα παιδιά της ηλικίας τους.   Γιατί μπορεί να είναι ο Στυλιανός Κυπελλούχος Ελλάδος στα καρτ, είναι όμως παιδί. 

Πιο πέρα η μάνα του η Αρετή και με πλατύ χαμόγελο ο πατέρας του ο Γιώργος , δύο άνθρωποι που αντιμετωπίζουν με σοβαρότητα τη συμμετοχή του γιού τους, μακριά από δηλώσεις και άλλες γελοιότητες που κατεβάζουν το επίπεδο της συμμετοχής. 

Το ίδιο σοβαρός και ο Στυλιανός παρά τα 12 χρόνια του. Τον ενδιαφέρει να οδηγήσει όσο πιο γρήγορα μπορεί, χωρίς δηλώσεις και τυμπανοκρουσίες. 

«Εμείς κάνουμε τη δουλειά μας» είναι το motto του πατέρα του Στυλιανού, του Γιώργου Πετρίση, που διαχειρίζεται με τον καλύτερο τρόπο την επιτυχία του γιού του, σε ιδιαίτερα χαμηλούς τόνους και μπράβο του.

Οι αγώνες είναι ένα πολύ περίεργο παιχνίδι. Οι χαρές και οι λύπες πάνε μαζί. Αυτή είναι εξάλλου η μαγεία των αγώνων. 

Χρειάζεται ψυχραιμία και σεβασμό σε αυτό που κάνεις, σωστή διαχείριση και πάνω από όλα μέτρο…

Η οικογένεια Πετρίση κινείται σε αυτό το πλαίσιο και μπράβο τους.  

Συγχαρητήρια Στυλιανέ, και χίλια μπράβο που δεν ξεχνάς ότι είσαι μαθητής και τα μαθήματα, η μόρφωση, η συμπεριφορά  είναι αυτά που προέχουν στην ηλικία σου…  

Φωτογραφίες: Πέτρος Καστορίνης 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.