Είστε εδώ

Αγώνες

IAME Series Greece 2018: Νέα κατηγορία στα καρτ

Μία νέα εποχή για το karting στην Ελλάδα ξεκινά φέτος, με τη διεξαγωγή του νεοσύστατου IAME Series Greece. Ενός νέου θεσμού που στοχεύει στο να προσελκύσει νέους ενδιαφερόμενους στο σπορ, έχοντας ως ατού το χαμηλό κόστος συμμετοχής.

Το IAME Series είναι ένα αγωνιστικό πρόγραμμα που διεξάγεται σε περισσότερες από 25 χώρες, όντας το πιο διαδεδομένο και πιο επιτυχημένο στο παγκόσμιο karting.

Λαμβάνει χώρα υπό την ομπρέλα της IAME, μίας εταιρείας με 50 χρόνια ιστορίας, που αποτελεί οδηγό στις τεχνολογικές εξελίξεις σε ότι αφορά στους κινητήρες του σπορ.  Έχει αναδείξει ταλέντα που μετέπειτα έκαναν σπουδαία καριέρα, όπως οι παγκόσμιοι πρωταθλητές της Formula 1 Αλόνσο, Χάμιλτον, Ραϊκόνεν και Ρόσμπεργκ. Μέσω του IAME Series Greece, θα αναδείξει τώρα τα μεγαλύτερα ταλέντα από τη χώρα μας!

Το IAME Series Greece παρουσιάστηκε στους εκπροσώπους του Τύπου, με τον αγωνιστικό διευθυντή του θεσμού Τάκη Καϊτατζή και τον τεχνικό διευθυντή Κώστα Μιχαλόπουλο να αναλύουν όσα θα δούμε φέτος στις πίστες. Την IAME εκπροσώπησε ο marketing manager Μάρκο Μορέτι  ενώ χαιρετισμό στη νέα προσπάθεια έκανε και ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ, Δημήτρης Μιχελακάκης.

Η πρώτη σεζόν του IAME Series Greece περιλαμβάνει τέσσερις γύρους, τρεις εκ των οποίων λαμβάνουν χώρα στην πίστα «Kartodromo» στην Αθήνα και ένας στην πίστα Kartmania στην Πάτρα.

Aπό τη μεριά του ο τεχνικός διευθυντής Κώστας Μιχαλόπουλος τόνισε

 
To σημαντικότερο ατού είναι πως δεν μπορείς να επέμβεις σε κανένα εξάρτημα του καρτ, καθώς ο κινητήρας είναι ίδιος για όλους. Είναι σφραγισμένος κινητήρας όπου κανένας δεν μπορεί να αγγίξει τίποτα, με πολύ εξειδικευμένη ομολογκασιόν, 42 σελίδων. Η αξιοπιστία του είναι αξιοθαύμαστη και το κυριότερο είναι πως όλα τα μοτέρ είναι ισοδύναμα. Ακόμα και ένα μοτέρ προδιαγραφών 2006 μπορεί να κερδίσει καθώς ο βασικός κορμός και η ιπποδύναμή του είναι ακριβώς η ίδια. Ό,τι επεμβάσεις έχουν γίνει αυτά τα χρόνια, είναι σε θέματα αξιοπιστίας και λειτουργικότητας.

 

Οι κατηγορίες που θα ισχύσουν είναι οι εξής

X30 Mini A (11 – 12 ετών) / X30 Mini B (8 – 10 ετών)
Κοινοί αγώνες με γενική κατάταξη & ξεχωριστή για την X30 MINI B
X30 Junior (12 – 14 ετών)
X30 Senior (Από 14 ετών) / X30 Master (Από 30 ετών)
Κοινοί αγώνες με γενική κατάταξη και ξεχωριστή για την X30 Master
X30 Super Pro (Από 15 ετών) / X30 Super Master (Από 30 ετών)
Κοινοί αγώνες με γενική κατάταξη και ξεχωριστή για την X30 Super Master.

Στη φωτογραφία διακρίνονται Δημήτρης Μιχελακάκης, Τάκης Καϊτατζής, Μάρκο Μορέτι, Κώστας Μιχαλόπουλος κατά τη διάρκεια της συνέντευξης.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.