Πώς θα κρίνει ο «παντογνώστης» Έλληνας τα νέα συστήματα στα αυτοκίνητα;

25 Μαΐου 2021

Δημοσιεύτηκε στις: 25 Μαΐου 2021

Ford Puma

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

Η ιστορία γεμάτη από φωνές που στέκονταν εμπόδιο στην αλλαγή και στήριζαν πάντα το γνωστό, το γνώριμο. Εξαίρεση δεν αποτελεί και η αυτοκίνηση, όπου κάθε νέα τεχνολογία ή σουίτα συστημάτων πρέπει να περάσει από την ιερά εξέταση του «παντογνώστη» Έλληνα (φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις).  «Το χειρόφρενο πρέπει να είναι μπαστούνι, αλλιώς δεν το εμπιστεύομαι», «γεμάτο ηλεκτρονικά δεν χαίρεσαι την οδήγηση» «άμα το καντράν δεν έχει βελόνα, δεν». Σίγουρα ο καθένας έχει την γνώμη του και τις προτιμήσεις του, όταν όμως ένα αγαθό όπως η αυτοκίνηση αναφέρετε σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν μετράει η άποψη του καθενός, αλλά η άποψη της πρακτικότητας και της λογικής που θα φέρουν λιγότερο αίμα σε κάθε άσφαλτο.

Ο κόσμος προχωράει, και τα αμάξια σέρνουν το χορό. Μπορείς να σταματήσεις το χρόνο;

Το ηλεκτρικό χειρόφρενό είναι μία αλλαγή στα σύγχρονα οχήματα που πολλοί μίσησαν και κυρίως αυτοί που δεν το έχουν ζήσει ποτέ. Η ύπαρξη του συνεπάγεται πολύ περισσότερο από το χώρο που αφήνει στην κονσόλα. Μάλιστα η αυτοματοποιημένη του λειτουργία του λύνει τα χέρια, καθώς δεν χρειάζεται ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση. Γιατί λοιπόν να μην το καλοδεχτούμε; Τα ηλεκτρονικά συστήματα δεν έκλεψαν την χαρά του να  οδηγείς.

Τί περιθώρια βελτίωσης έχει ένα κοινό ατμοσφαιρικό μοτέρ; Αξίζει τα λεφτά;

Οι δρόμοι δεν είναι πίστες και οι οδηγοί δεν είναι αγωνιζόμενοι. Ο στόχος όμως είναι ένας. Τα αυτοκίνητα να είναι ασφαλέστερα, να μειωθούν τα τροχαία και ο μόνος τρόπος είναι τα ηλεκτρονικά συστήματα που με εκατομμύρια μετρήσεις το δευτερόλεπτο κάνουν το όχημα ασφαλέστερο σε κάθε περίπτωση.

 Η τεχνολογία προχωράει. Όπως σε όλα τα προϊόντα έτσι και στο αυτοκίνητο, γιατί και το αυτοκίνητο προϊόν είναι.

Ίσως πλησιάζει ο καιρός που θα ενεργοποιούμε τον προορισμό μας, το αυτοκίνητο θα μας πηγαίνει μόνο του από τον πιο σύντομο δρόμο και εμείς θα έχουμε καρφωμένα τα μάτια μας στο laptop ή στο smartphone καθώς η αυτόνομη οδήγηση να είναι προ των πυλών… Ίσως να κατηγορούν τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα γιατί δεν υπάρχει –ακόμα- εξοικείωση (υπάρχουν η αλήθεια να λέγεται και μερικές λειτουργίες στις οθόνες που θέλεις πολλά πτυχία για να καταλάβεις πως λειτουργούν και μακάρι η ΕΕ να θεσπίσει ενιαίο σύστημα λειτουργίας τους…)

Φυσικά το καινούργιο είναι τρομακτικό κατά μια άποψη, και εάν δεν είσαι φαν της αλλαγής, θα ψάχνεις συνεχώς τους λόγους για να το πολεμήσεις. Εάν όμως αγαπητοί οδηγοί έρθετε σε άμεση επαφή και δείτε στη πράξη πώς όλα αυτά τα νέα συστήματα κάνουν την ζωή του κάθε οδηγού ευκολότερη και κρατάνε ασφαλέστερη την οικογένεια, τους φίλους, την παρέα σε κάθε διαδρομή μάλλον θα αλλάξετε γνώμη. Είναι όπως πάντα, μέχρι να τα χρειαστούμε…

 

 

 

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Ford Puma

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Dacia Sandero Streetway 1.0 ΤCe LPG: Μισεί τις σπατάλες χρημάτων και δεν εξαρτάται από τη βενζίνη

Dacia Sandero Streetway 1.0 ΤCe LPG: Μισεί τις σπατάλες χρημάτων και δεν εξαρτάται από τη βενζίνη

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, θα γνωρίσουμε το νέο Dacia Sandero με τον ισχυρότερο 1.0 TCe turbo κινητήρα, ο οποίος εκτός από βενζίνη, καταναλώνει και υγραέριο κίνησης (LPG). Εδώ το κόστος βρίσκεται στα 13.820 ευρώ (στην εξοπλιστική έκδοση Life), αλλά και πάλι η...

Διαβάστε Περισσότερα
«Δεν έχω αυτοκίνητο καρδιά μου!»-Θυμάστε τη διαφήμιση που άφησε τη θρυλική ατάκα; (video)

«Δεν έχω αυτοκίνητο καρδιά μου!»-Θυμάστε τη διαφήμιση που άφησε τη θρυλική ατάκα; (video)

Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από όταν προβλήθηκε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες μια διαφήμιση ενός στιγμιαίου καφέ. Στη μνήμη μας δεν έχει χαραχτεί έντονα επειδή αρκούσε μόνο ζεστό νερό, το περιχεόμενο από το φακελάκι και λίγο ανακάτεμα με το κουταλάκι για να ετοιμαστεί...

Διαβάστε Περισσότερα
“Made in Turkey” και το νέο Hyundai Bayon

“Made in Turkey” και το νέο Hyundai Bayon

Πριν από μερικές μέρες έκανε απόβαση στην Ελλάδα το νέο Bayon, το μικρότερο SUV (μήκος 4.180 χλστ.) στη γκάμα της Hyundai. Γνωρίζετε όμως τη χώρα παραγωγής του νέου Bayon; Είναι η γειτονική Τουρκία, η οποία φαίνεται ότι γνωρίζει πολύ καλά πώς να δίνει κίνητρα για να...

Διαβάστε Περισσότερα