motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

WRC: Τι αλλάζει στους κανονισμούς – Και πότε

Γιάννης Σταυρόπουλος by Γιάννης Σταυρόπουλος
5 Σεπτεμβρίου 2023
in Acropolis, WRC
Αλλαγές έρχονται στο WRC

Αλλαγές έρχονται στο WRC

Πολλές οι φήμες για αλλαγές στους κανονισμούς του WRC και κυρίως στην top κατηγορία, αυτή με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1.

ADVERTISEMENT

Φήμες λένε ότι δεν απέχει και πολύ η κατάργηση των Rally1 cars, ενισχύοντας σε τεχνολογία και απόδοση τα Rally2 cars.

WRC: Τρεις μόνο οι ομάδες

Ίσως αυτό ανατρέψει την όλη εικόνα καθώς σύμφωνα με έρευνες η προσέλευση θεατών δεν είναι η αναμενόμενη (φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις). Και πως να είναι η αναμενόμενη όταν στη λίστα με τις συμμετοχές Rally1 Cars σπάνια ξεπερνούν τα 10 στη λίστα με τις συμμετοχές σε κάθε αγώνα του WRC, από τις 3 ομάδες, Hyundai, M-Sport, Τοyota.

Αναμφίβολα πολύ μικρή η παρουσία εργοστασιακών ομάδων σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Ford συμμετέχει κάτω από την ομπρέλα της ιδιωτικής M-Sport.

Το τι γίνεται και δεν «πλησιάζουν» άλλα εργοστάσια κάτι υπάρχει από πίσω, αν σκεφθούμε ότι το WEC (παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής)  συνεχώς εμφανίζονται εργοστασιακές συμμετοχές κάτι που δε βλέπουμε στο WRC.

Απουσιάζουν ομάδες που έχουν γράψει ιστορία oι οποίες απέχουν εντελώς όπως Citroen, Opel, Peugeot, Fiat, Volkswagen, Audi και αναφερόμαστε στην Top κατηγορία, όχι στις υποκατηγορίες, Rally2 Rally3 και Rally4, ενώ δεν υπάρχει ελπίδα από την Κίνα, καθώς αυτές «ασχολούνται» κυρίως με την ηλεκτροκίνηση.

Αλλαγές από το 2025 στο WRC

Αυτό όμως το οποίο ισχύει είναι ότι και το 2024 τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1 θα εξακολουθήσουν να φέρουν ενιαία υβριδική μονάδα της γερμανικής Compact Dynamic ενώ από το 2025 και για μια διετία (2025-2026) η κάθε ομάδα θα φέρει το δικό της υβριδικό σύστημα που θα το έχει εξελίξει βάση προδιαγραφών FIA.

Πάνω σε αυτό υπάρχει η φήμη στη διετία 2025-2026 τα Rally1 cars να μη φέρουν υβριδικό σύστημα και να τρέχουν με βιοκαύσιμα ως μια μεταβατική περίοδος ώστε από το 2027 να ισχύσουν οι νέοι κανονισμοί.

Πολλά λένε επίσης για την επαναφορά του μεσαίου διαφορικού και paddles στο τιμόνι για τα Rally1 cars.

Τώρα όμως έχει ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις σε δύο 24ώρα…

 

Tags: EKO ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣHYUNDAI I20 RALLY1M-SPORTTOYOTA YARIS RALLY1WRCΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ
ShareTweet
  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS