motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

WRC, Hannu Mikkola: Αντίο στον Φινλανδό

Γιάννης Σταυρόπουλος by Γιάννης Σταυρόπουλος
27 Φεβρουαρίου 2021
in WRC
Hannu Mikkola

 

ADVERTISEMENT

Σε ηλικία 78 ετών ένας από τους κορυφαίους όλων των εποχών ο Φινλανδός Hannu Mikkola έφυγε για τις Ειδικές Διαδρομές του ουρανού, τη στιγμή που το ράλι της πατρίδας του, το ράλι Αρκτικής, βρίσκεται σε εξέλιξη.

Φοβερή προσωπικότητα στο χώρο των αγώνων o Hannu, που για τον αείμνηστο Ove Andersson, ιδρυτή της ΤΤΕ (Toyota Team Europe) ήταν ο Νο 1.

H πρώτη μεγάλη νίκη του Hannu ήρθε το 1968 κερδίζοντας το ράλι των 1000 Λιμνών, το σημερινό ράλι Φινλανδίας. Αγώνα που κερδίζει για δεύτερη χρονιά και το 1969 (και τις δύο χρονιές με Ford Escort), ενώ το 1970 με Ford Escort κατακτά τη νίκη στο μαραθώνιο Λονδίνο –Μεξικό.

Στη παγκόσμια σκηνή o πρώτος του αγώνας ήταν το ράλι Μόντε Κάρλο του 1973 (το 1973 είναι η χρονιά που ξεκίνησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι) με Ford Escort 1600 RS. Στον αγώνα αυτόν είχε τερματίσει 4ος πίσω από τους οδοστρωτήρες, τα Alpine Renault που είχαν κάνει το 1-2-3 με Jean Claude Andruet, Ove Andersson, Jean Pierre Nicolas.

Κέρδισε τα πιο δύσκολα ράλι, όπως το ράλι Μαρόκου το 1975 με συνοδηγό τον σημερινό πρόεδρο της FIA Jean Todt με Peugeot 504, το ράλι Ακτής του Ελεφαντοστού το 1979 με συνοδηγό τον Arne Hertz με Mercedes 450 SLC, το ράλι Σαφάρι το 1987 με τον Hertz και Audi 200 Quattro, αλλά στο ράλι Ακρόπολις δεν είχε την τύχη να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου.

Το 1985 κέρδισε άλλον έναν μαραθώνιο το ράλι Χονγκ-Κονγκ-Πεκίνο με τον Hertz και Audi Quattro.

18 νίκες κατέκτησε συμμετέχοντας σε 123 ράλι του παγκοσμίου πρωταθλήματος, κατακτώντας τον τίτλο το 1983.

Τους περισσότερους αγώνες τους έκανε με τον Arne Hertz, συμπληρώνοντας 13 χρόνια ως πλήρωμα.

Ο Mikkola ήταν ένας από αυτούς που εξέλιξαν αρχές του 1980 το επαναστατικό Audi Quattro. To αυτοκίνητο όπου μέσω της 4κίνησης άλλαξε όχι μόνο το χάρτη των αγώνων, αλλά και την καθημερινή μας μετακίνηση.

Υπήρξε εργοστασιακός οδηγός των ομάδων Ford, Volvo, Peugeot, Fiat, Toyota, Mercedes, Audi και Mazda.

Το όνομα του Hannu Mikkola βρίσκεται στο Rally Hall of Fame

Hannu Mikola, 22 Μαΐου 1942 – 26 Φεβρουαρίου 2021

Tags: ALPINEAUDIFIATFORDHannuMERCEDESMikkolaQUATTRORENAULTTOYOTAVOLVO
ShareTweet
  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS