motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Mercedes S-Class W18, 8.0 λίτρων: Φλερτ με την απόλυτη υπερβολή

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
24 Αυγούστου 2020
in CLASSIC CARS
Mercedes S-Class W18, 8.0 λίτρων: Φλερτ με την απόλυτη υπερβολή

Mercedes-Benz S 500 lang (Sonderschutz-Ausführung) / W 140: Die Baureihe W 140 wurde von 1991 bis 1998 gebaut. Mercedes-Benz S 500 long wheelbase (armoured vehicle) / W 140: The W 140 series was built from 1991 until 1998.

Τη δεκαετία του ‘90 οι αυτοκινητοβιομηχανίες απολάμβαναν μεγαλύτερη ελευθερία σε σχέση με σήμερα. Οι προδιαγραφές ρύπων σχεδόν απουσίαζαν και η χαμηλή κατανάλωση δεν ήταν ένα ζήτημα που απασχολούσε πολύ κόσμο.

ADVERTISEMENT

Εκείνη την εποχή η Mercedes είχε στην κορυφή της γκάμας την S-Class με την κωδική ονομασία W140. Θέλοντας να δημιουργήσει μία κορυφαία έκδοση αυτού του μοντέλου, οι Γερμανοί μηχανικοί σκέφτηκαν τη λύση ενός κινητήρα με 18 (!) κυλίνδρους. Για λόγους σύγκρισης να αναφέρουμε ότι οι Bugatti Veyron και Chiron των 1001 και 1500 ίππων, χρησιμοποιούν κινητήρες με 16 κυλίνδρους σχήματος W.

Συγκεκριμένα, στη Mercedes στράφηκαν προς τη δημιουργία ενός συνόλου το οποίο θα είχε μορφή W. Σε κάθε τμήμα θα υπήρχαν έξι κύλινδροι, με τη γωνία ανάμεσα στα τρία μέρη του μοτέρ να είναι 75.5 μοίρες.

Με τον κυβισμό να φτάνει τα 8.0 λίτρα, θα είχαμε να κάνουμε με ένα από τα μεγαλύτερα σύνολα που θα είχαν τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής. Εν τούτοις το μήκος του κινητήρα δε θα ήταν μεγαλύτερο από έναν συνηθισμένο εξακύλινδρο, ενώ θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και πολλά τμήματα από τους εξακύλινδρους που είχε εκείνη την εποχή η εταιρεία.

Όσον αφορά την απόδοση, θα υπήρχαν δύο εκδόσεις. Η “μικρή” με 490 ίππους και 750 Nm ροπής, ενώ η μεγαλύτερη 680 ίππους και 800 Nm ροπής.

Δυστυχώς όλα τα παραπάνω έμειναν σε θεωρητικό επίπεδο, καθώς οι υψηλά ιστάμενοι της Mercedes θεώρησαν ότι η λύση ενός κινητήρα W18, 8.0 λίτρων θα ήταν υπερβολική. Αντίθετα, προτίμησαν να στρέψουν την προσοχή τους στο V12 σύνολο των 6.0 λίτρων που είχε ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του.

Tags: 8.0MERCEDESS-CLASSW140W18ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΛΙΤΡΑ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS