motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
    • LIFE STYLE
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
    • LIFE STYLE
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Volkswagen: Το πρώτο ηλεκτρικό όχημα στην ιστορία της

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
5 Μαρτίου 2021
in CLASSIC CARS, E-CARS
Volkswagen

Σε ένα χρόνο περίπου θα κάνει πρεμιέρα το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο βαν της Volkswagen, το νέο ID. Buzz.

Μάλιστα από το 2025 θα προσφέρεται προαιρετικά και με σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Όσο απίστευτο και αν ακούγεται το επερχόμενο νέο ID. Buzz έχει πρόγονο, ο οποίος γεννήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1970.

ADVERTISEMENT

Volkswagen

Ο λόγος για το διάσημο, ακόμα και σήμερα, ιστορικό βαν Type 2 Microbus της Volkswagen. Πριν από σχεδόν μισό αιώνα μια ομάδα έντεκα μηχανικών στο Κέντρο Μελλοντικής Έρευνας της γερμανικής εταιρίας στο Βόλσμπουργκ ανέλαβαν να το μετατρέψουν σε αμιγώς ηλεκτροκίνητο!

Η απόφαση αυτή λήφθηκε καθώς αναζητούνταν εναλλακτικές μορφές ενέργεια λόγω της παγκόσμιας πετρελαϊκής κρίσης και της έλλειψης καυσίμων. Ονομάστηκε Eleckro-Bus ή Elektro-Transporte και σίγουρα ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Ωστόσο τότε η τεχνογνωσία γύρω από την ηλεκτροκίνηση ήταν αρκετά περιορισμένη.

 

Volkswagen:Αυτόματη αναβάθμιση λογισμικού-Σε ποια μοντέλα;

 

Χρησιμοποιήθηκαν βαριές, χαμηλής χωρητικότητας, μπαταρίες μολύβδου-οξέως, 72 κελιών, και όχι οι σύγχρονες ιόντων λιθίου. Τοποθετήθηκαν κεντρικά στο δάπεδο του οχήματος, λόγω μεγέθους και βάρους (περίπου 837 κιλά). Σημειώνεται ότι χάρη σε μια ενσωματωμένη ράγα και βάση στήριξης ο οδηγός του ηλεκτρικού βαν μπορούσε να αντικαταστήσει τη μπαταρία όταν άδειαζε.

Volkswagen

Μετά από πολύωρη φόρτιση η αυτονομία που εξασφαλίζονταν ήταν μόνο 40 χλμ. Χαμηλές ήταν και οι επιδόσεις, καθώς η μέγιστη ταχύτητα δε ξεπερνούσε τα 69 χλμ./ώρα, ενώ απαιτούνταν 30 δευτ. για να επιτευχθεί.

Τελικά η Volkswagen από το 1972 μέχρι το 1976 κατασκεύασε και πούλησε συνολικά 70 ηλεκτρικά βαν στη Γερμανία. Ίσως τότε να μην το γνώριζε, αλλά είχε βάλει ένα λιθαράκι στο τεράστιο σήμερα «οικοδόμημα» της ηλεκτροκίνησης.

Eleckro-Bus
Eleckro-Bus
Eleckro-Bus

Tags: ELECTRO BUSID. BUZZVOLKSWAGENΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΒΑΝΜπαταρίες
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
    • LIFE STYLE
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS