Volkswagen Motorsport: Παρελθόν οι αγωνιστικές δραστηριότητες

2 Δεκεμβρίου 2020

Η ηλεκτροκίνηση φρενάρει το αγωνιστικό τμήμα της Volkswagen. Κλείνει τις πόρτες της και περνάει στην ιστορία.

Αυτή η απόφαση πάρθηκε στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης της VW καθώς ο στόχος της είναι πλέον η ηλεκτροκίνηση. Τα 169 άτομα που αποτελούν το δυναμικό της Volkswagen Motorsport να ακολουθήσουν το δρόμο των νέων συμβάσεων.

Τα τελευταία αγωνιστικά αυτοκίνητα ήταν το ηλεκτροκίνητο ID.R με τον Ντιμάς καθώς και τα Polo R5 που συμμετείχαν κυρίως σε ράλι.

Με έδρα το Ανόβερο η ομάδα με μαέστρο τον Γιοστ Καπίτο και με οδηγούς τους Οζιέ, Λάτβαλα και Μίκεσεν κυριάρχησε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι την 4ετία 2013-2016 με τα Polo WRC ενώ με το Touareg πήρε τρείς διαδοχικές νίκες στον πιο σκληρό μαραθώνιο ανθρώπων και μηχανών το Ντακάρ, το 2009 με Ντε Βιγιέ, 2010 με Σάινθ και 2011 με Αλ Ατίγια.

Στα ράλι η συνέχεια έγινε με τα Polo R5 με αρχηγό του τμήματος τον Σβεν Σμητς, πρώην συνοδηγό του Φρέντι Λόιξ.

Κλείνει λοιπόν το αγωνιστικό τμήμα, ολοκληρώνεται και η τελευταία διαδικασία παράδοσης όσων Ρolo R5 ήταν προγραμματισμένα ενώ θα συνεχίσει η διάθεση ανταλλακτικών για το Polo R5 και τη νέα χρονιά.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 2 Δεκεμβρίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Toyota: Άντεξε ο ιαπωνικός κολοσσός στις δυσκολίες του 2020;

Toyota: Άντεξε ο ιαπωνικός κολοσσός στις δυσκολίες του 2020;

Ήρθε και η σειρά της Toyota να ανακοινώσει πόσο οχήματα πούλησε το 2020, επομένως θα δούμε κατά πόσο επηρεάστηκε ο ιαπωνικός κολοσσός από την πανδημία του Covid-19. Αρχικά να πούμε ότι η Toyota Motor Ευρώπης είναι υπεύθυνη για όλες τις χώρες της Δυτικής, Κεντρικής και...

Διαβάστε Περισσότερα
Audi A1 35 TFSI S tronic citycarver: Tι συμβαίνει με την απόσταση από το έδαφος

Audi A1 35 TFSI S tronic citycarver: Tι συμβαίνει με την απόσταση από το έδαφος

Σας φαίνεται διαφορετικό σε σχέση με τα άλλα Α1; Δεν έχετε κάνει λάθος. Αυτή η έκδοση με το logo citycarver φέρει σχεδιαστικές λεπτομέρειες που το κάνουν πιο επιθετικό από τις απλές εκδόσεις του Α1. Ο κύριος λόγος είναι η κατά τέσσερα εκ. μεγαλύτερη  απόσταση του...

Διαβάστε Περισσότερα
Ποια νεαρή «σοφερίνα» θα συνεχίσει την ιστορία των Λέλα Λομπάρτι, Ντεζιρέ Γουϊλσον, Τζιοβάνα Αμάτι στη Formula 1

Ποια νεαρή «σοφερίνα» θα συνεχίσει την ιστορία των Λέλα Λομπάρτι, Ντεζιρέ Γουϊλσον, Τζιοβάνα Αμάτι στη Formula 1

Aυτές οι τρείς «σοφερίνες» είναι οι περισσότερες γνωστές στον πολύχρωμο κόσμο της Formula 1. Δύο Ιταλίδες, οι Λομπάρτι, Αμάτι, μια Νοτιαφρικάνα η Γουίλσον μαζί με την Βρετανία Ντιβίνα Γκαλίκα (1976-1978 Surtees, Hesketh) και την επίσης Ιταλίδα Μαρία Τερέζα Ντε Φίλιπς,...

Διαβάστε Περισσότερα