motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Volkswagen: Ίσως να μη δούμε ξανά Golf

Γιάννης Σταυρόπουλος by Γιάννης Σταυρόπουλος
6 Αυγούστου 2022
in AUTO NEWS
Volkswagen: Ίσως να μη δούμε ξανά Golf

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen στο τομέα των επιβατικών Τόμας Σέφερ σε συνέντευξή του στα γερμανικά ΜΜΕ τόνισε ότι η απόφαση για την ανάπτυξη του Golf 9ης γενιάς δεν έχει ληφθεί ακόμη, λόγω της αύξησης του κόστους ανάπτυξης των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

ADVERTISEMENT

Το ζήτημα είναι ότι τα επόμενα χρόνια αναμένεται η νόρμα Euro 7 σε ότι αφορά τις εκπομπές ρύπων, όπου σύμφωνα με τον Σέφερ, θα αυξήσει τις τιμές ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά 3.000-5.000 ευρώ.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η συμμόρφωση των κινητήρων εσωτερικής καύσης με τους πιο αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων θα αυξήσει το κόστος ανάπτυξης.

Τα στελέχη της VW ανακοίνωσαν ότι εργάζονται ήδη σε ένα λίφτινγκ για το τρέχον μοντέλο του Golf, αλλά ο σχεδιασμός μιας νέας γενιάς με κινητήρα εσωτερικής καύσης μπορεί να μην αξίζει τον κόπο καθώς είναι απίθανο να έχει τον παραδοσιακό κύκλο ζωής των 7-8 χρόνων.

Είναι «εξαιρετικά ακριβό» η ανάπτυξη οχημάτων συμβατά με το Euro 7.

Η δήλωση αυτή του Σέφερ συνδέεται με την απαγόρευση της πώλησης νέων αυτοκινήτων εξοπλισμένων με κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ που θα τεθεί σε ισχύ στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2035.

Το μοντέλο της τρέχουσας γενιάς κυκλοφορεί από το 2019 και πιθανότατα θα ανανεωθεί το επόμενο έτος ή το 2024 συνεχίζοντας την καριέρα του για άλλα τρία με τέσσερα χρόνια.

Ένα πιθανό σενάριο του Golf 9 είναι ότι θα έφτανε στις αγορές  2027, λίγα χρόνια δηλαδή πριν το 2035, όπου σύμφωνα με την ΕΕ είναι η χρονιά τέλους (;) των θερμικών κινητήρων (μη ξεχνάμε ότι για αυτό θα αποφασίσουν ξεχωριστά το κάθε κράτος και πόσο έτοιμο είναι για αυτή τη μεταστροφή) με δεδομένο ότι ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές ενδέχεται να αποφασίσουν να στραφούν σε ηλεκτρικά οχήματα πριν από αυτή την ημερομηνία, με αποτέλεσμα να επηρεάσουν τις πωλήσεις του Golf περιορίζοντας τη διαθεσιμότητα.

Ο Σέφερ κατέληξε λέγοντας ότι η τελική απόφαση για το Golf 9 θα ληφθεί μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες.

Έχοντας μάλιστα παραδεχτεί ότι σε μικρά αυτοκίνητα είναι δύσκολο να αντισταθμιστεί το υψηλό κόστος ανάπτυξης που προκύπτει από το Euro 7.

Μήπως αυτό είναι και ένα καμπανάκι για το νέα γενιά του Polo…

Πάντως η Audi έχει ήδη δηλώσει ότι θα αποχαιρετήσει το A1 μετά από αυτή τη γενιά και το Q2 θα χαιρετήσει επίσης.

Τόσα πολλά πράγματα πρόκειται να αλλάξουν σε ολόκληρο τον Όμιλο, και όχι μόνο στο Βόλφσμπουργκ.

 

 

 

 

 

Tags: AUDIGOLFVOLKSWAGEN
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS