Volkswagen Golf GTI Clubsport: Έτοιμο να καλπάσει στην άσφαλτο με 300 ίππους

14 Οκτωβρίου 2020

Λίγους μήνες μετά την παρουσίαση του Golf GTI η Volkswagen συνεχίζει να ανεβάζει τον πήχη για το δημοφιλές μικρομεσαίο της μοντέλο, το οποίο απέκτησε την πιο σκληροπυρηνική έκδοση GTI Clubsport.

Κοινός παρονομαστής ανάμεσα στο Golf GTI και στο Golf GTI Clubsport είναι ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος βενζινοκινητήρας, ο οποίος στην πρώτη περίπτωση αποδίδει 245 ίππους και 370 Nm ροπής, ενώ στη δεύτερη 300 ίππους και 400 Nm ροπής με την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου DSG 7 σχέσεων με μικρότερες σχέσεις μετάδοσης.

Σύμφωνα με τη Volkswagen έγιναν επεμβάσεις στο λογισμικό της μονάδας ελέγχου του κινητήρα, στο intercooler και στον υπερσυμπιεστή. Για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα το νέο Golf GTI Clubsport χρειάζεται κάτω από 6 δευτ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.

 

 

 

Το νέο  Golf GTI Clubsport έχει και την απαραίτητη δυναμική αμφίεση που του ταιριάζει. Παρατηρήστε το εμπρός splitter στη βάση του εμπρός προφυλακτήρα, την αεροτομή οροφής, τις στρογγυλές εξατμίσεις, τις ζάντες των 18 ή 19 ιντσών πίσω από τις οποίες διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες και τα μαύρα αυτοκόλλητα χαμηλά στις πόρτες.

Στο εσωτερικό το σκηνικό παραμένει ίδιο, με εξαίρεση τη νέα επένδυση καθισμάτων, ενώ υπάρχουν διάσπαρτες κόκκινες ραφές, κόκκινος κρυφός φωτισμός και αλουμινένια διακοσμητικά ένθετα.

Για πιο διασκεδαστική οδήγηση στο νέο Golf GTI Clubsport το ABS και το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας προσαρμόζονται. To ηλεκτρομηχανικό μπλοκέ διαφορικό αντικαθιστά το ηλεκτρονικό σύστημα XDS που χρησιμοποιεί το Golf GTI, ενώ επεμβάσεις έγιναν επίσης στην ανάρτηση με την απόσταση του αμαξώματος να χαμηλώνει κατά 1,5 εκατοστό.

 

 

 

Παράλληλα το σύστημα Dynamic Chassis Control (DCC) έχει επίσης αναβαθμιστεί, ώστε να περιλαμβάνει δεκαπέντε ρυθμίσεις μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης (Eco, Comfort, Sport και Individual), ενώ υπάρχει και ένα καινούργιο ονόματι “Special” συντονισμένο στη θρυλική πίστα του Νιρμπουργκρίνγκ.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 14 Οκτωβρίου 2020

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Νέο Volkswagen Golf TGI: Διανύει 400 χλμ. χωρίς να καταναλώσει βενζίνη

Νέο Volkswagen Golf TGI: Διανύει 400 χλμ. χωρίς να καταναλώσει βενζίνη

Τη γκάμα του Golf συνεχίζει να διευρύνει η Volkswagen, προσφέροντας στο δημοφιλές γερμανικό μικρομεσαίο μοντέλο εναλλακτικές μορφές ενέργειας. Ο λόγος για το νέο Golf TGI, το οποίο τροφοδοτείται από CNG (συμπιεσμένο φυσικό αέριο), ενώ είναι φιλικότερο προς το...

Διαβάστε Περισσότερα
Επικό βίντεο: Τσαντισμένος οδηγός τουμπάρει το αμάξι του με 5χλμ./ώρα

Επικό βίντεο: Τσαντισμένος οδηγός τουμπάρει το αμάξι του με 5χλμ./ώρα

Δύο οδηγοί σε εθνικό αυτοκινητόδρομο και εν μέσω κίνησης, έρχονται σε λεκτικό καβγά. Μάλιστα ο ένας κατεβαίνει από το αυτοκίνητο πλησιάζει και φτύνει τον άλλον στο πρόσωπο. Τότε ο τελευταίος χάνει την ψυχραιμία του και προσπαθεό με το SUV του να κάνει ζημιά στο άλλο...

Διαβάστε Περισσότερα
Fiat Panda: Κλείνει τα 40 χρόνια και γιορτάζει με Sport νέα έκδοση

Fiat Panda: Κλείνει τα 40 χρόνια και γιορτάζει με Sport νέα έκδοση

Τα 40 κεράκια έσβησε το best seller μοντέλο της Fiat, το οποίο έχει αγαπηθεί όσο ελάχιστα από το ελληνικό αγοραστικό κοινό. Η συγκεκριμένη επέτειος, έρχεται να γιορταστεί και να συνδυαστεί με την ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου, η οποία φέρνει πολλές αλλαγές τόσο σε...

Διαβάστε Περισσότερα