Volkswagen: Είναι επικίνδυνες οι μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων;

25 Ιανουαρίου 2021

Πέρα από την αυτονομία και το δίκτυο δημόσιων σταθμών φόρτισης οι υποψήφιοι αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων έχουν ακόμα μια αγωνία.

Αναφερόμαστε φυσικά στην ασφάλεια και στο αν υπάρχουν περισσότεροι κίνδυνοι σε σύγκριση με ένα συμβατικό όχημα. Για το λόγο αυτό λοιπόν η Volkswagen διαθέτει ένα Κέντρο Ανάπτυξης Μπαταριών, το οποίο βρίσκεται στο Μπράουνσβαϊγκ της Γερμανίας. Εκεί η κάθε μπαταρία υποβάλλεται σε περισσότερες από 5.000 μεμονωμένες δοκιμές προκειμένου να αποδείξει την ασφάλεια της.

Σε ποιες δοκιμές καλούνται να ανταπεξέλθουν οι μπαταρίες; Σύμφωνα με τη Volkswagen οι μπαταρίες περνάνε δοκιμές πρόσκρουσης, όπως για παράδειγμα μια που θα μπορούσε να συμβεί στην πραγματικότητα σε σιδηροδρομική διάβαση.

Παράλληλα υποβάλλονται στη βύθιση θερμικού σοκ σε κρύο νερό, προσομοιάζοντας τις συνθήκες οδήγησης σε βροχή, ενώ στη δοκιμή δόνησης, που διαρκεί δύο εβδομάδες, λαμβάνονται αποτελέσματα από τον πλήρη κύκλο ζωής ενός οχήματος. Δε λείπουν φυσικά οι δοκιμές μπαταριών κάτω από διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες. Στο τέλος αποσυναρμολογείται κάθε σύστημα μπαταρίας και ελέγχεται η κατάστασή του.

Πέρα από το Κέντρο Ανάπτυξης Μπαταριών στο Μπράουνσβαϊγκ, στο Κέντρο Αριστείας του Σάλτσγκιτερ ελέγχεται η ποιότητα των κυψελών μπαταρίας, ενώ στο Κέντρο Τεχνικής Ανάπτυξης του Βόλσμπουργκ ελέγχονται οι μονάδες κυψελών.

Η Volkswagen αναφέρει ότι είναι τόσο υψηλό το επίπεδο των ελέγχων στις μπαταρίες με αποτέλεσμα ένα σφάλμα που σχετίζεται με την ασφάλεια να μπορεί να προκύψει μετά από 100 εκατομμύρια ώρες λειτουργίας το νωρίτερο.

Η μπαταρία βρίσκεται τοποθετημένη στο δάπεδο ανάμεσα στους άξονες και έτσι προστατεύεται ήδη καλά από την αρχιτεκτονική του ηλεκτροκίνητου οχήματος. Σε περίπτωση ατυχήματος τα ηλεκτρονικά συστήματα κλείνουν το σύστημα μπαταρίας, έτσι ώστε το όχημα να μη μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά για την ασφάλεια των επιβατών. Σημειώνεται ακόμα ότι αν ενεργοποιηθεί αερόσακος, τότε το σύστημα μπαταρίας απενεργοποιείται αυτόματα.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 25 Ιανουαρίου 2021

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Volkswagen: Νέο μικρό ηλεκτρικό στον ορίζοντα

Volkswagen: Νέο μικρό ηλεκτρικό στον ορίζοντα

Ένα νέο μικρό ηλεκτρικό μοντέλο σκοπεύει να κατασκευάσει τα επόμενα χρόνια η Volkswagen, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Ralf Brandstätter. Η Volkswagen με αυτό το νέο μικρό μοντέλο θέλει να πετύχει δύο στόχους ταυτόχρονα. Από τη μία θα φέρει την...

Διαβάστε Περισσότερα
Skoda Voiturette A-Enyaq iV: Απόσταση 116 ετών και 15 εκατομμυρίων

Skoda Voiturette A-Enyaq iV: Απόσταση 116 ετών και 15 εκατομμυρίων

Το μακρινό 1905 οι ιδρυτές της Skoda, Βάτσλαφ Λάουριν και Βάτσλαφ Κλέμεντ, αποφάσισαν να σταματήσουν την κατασκευή ποδηλάτων. Το επόμενο βήμα τους ήταν η ενασχόληση με τις μοτοσυκλέτες και τα αυτοκίνητα. Την ίδια χρονιά κατασκεύασαν το πρώτο τους όχημα, το Voiturette...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Williams: Η νέα FW43B, το ιδιαίτερο livery και ο hacker

Formula 1-Williams: Η νέα FW43B, το ιδιαίτερο livery και ο hacker

Την FW43B, δηλαδή το μονοθέσιο του 2021 παρουσίασε η Williams όμως επρόκειτο για μια διαφορετική παρουσίαση, για όλους τους λάθος λόγους. Αρχικά το livery είναι αρκετά ιδιαίτερο και θα κάνει το μονοθέσιο αρκετά ξεχωριστό στα μάτια του κοινού. Το μόνο για το οποίο...

Διαβάστε Περισσότερα