motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Toyota Aygo: Νέα γενιά και ούτε ένα ηλεκτρικό σύνολο!

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
3 Μαρτίου 2021
in AUTO NEWS
Aygo

Το Aygo θα αποκτήσει νέα γενιά, με τους Ιάπωνες να βρίσκουν τη λύση ώστε να κρατήσουν το κόστος σε χαμηλά επίπεδα, όμως αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο απ’ όλα είναι ότι δε θα έχει ούτε έναν κινητήρα με οποιουδήποτε είδους ηλεκτροκίνηση.

ADVERTISEMENT

Πραγματικά είναι δύσκολο να θυμηθούμε πότε ήταν η τελευταία φορά που ανακοινώθηκε νέο μοντέλο, με τους κινητήρες να μην είναι ούτε ήπια υβριδικοί. Βέβαια πρόκειται για ένα πραγματικά μικρό αυτοκίνητο πόλης, οπότε το βάρος είναι μικρότερο. Έτσι, η κατανάλωση και οι ρύποι παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα, ακόμα και χωρίς τη βοήθεια της ηλεκτροκίνησης.

Όπως αναφέραμε, οι άνθρωποι της Toyota βρήκαν τον τρόπο να κρατήσουν χαμηλά το κόστος. Το κόστος είναι το βασικό πρόβλημα με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Από τη μία πρέπει να τηρούνται κάποιες ελάχιστες προϋποθέσεις. Να είναι ασφαλή, να έχουν τεχνολογίες που συναντάμε και σε μεγαλύτερα μοντέλα, καθώς και να συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές ρύπων. Από την άλλη, πρέπει η τιμή τους να διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα, όμως όλα τα παραπάνω κοστίζουν.

Η κύρια λύση στην οποία κατέφυγε η Toyota ώστε να συνεχίσει να προσφέρει το Aygo, ήταν η χρήση της ίδιας πλατφόρμας με το Yaris, εκείνης με το όνομα GA-B, απλά σε μία εκδοχή της με πιο μικρές διαστάσεις.

 

Car Of The Year 2021: Toyota Yaris έδειξε η κάλπη

 

Η συγγένεια με το Yaris θα φαίνεται και από κάποιες σχεδιαστικές επιλογές, όπως τα μεγαλύτερα πίσω φτερά και η πιο μεγάλη γρίλια μπροστά, όμως το Aygo θα διατηρήσει και κάποια στοιχεία που το ξεχωρίζουν, όπως η υφασμάτινη ανοιγόμενη οροφή, τα ψηλά τοποθετημένα πίσω φώτα και οι τροχοί που βρίσκονται στα άκρα του αμαξώματος.

Ακόμα, αναφορές κάνουν λόγο ότι το Aygo θα έχει ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος και κάποιου είδους body kit, παραπέμποντας κατά κάποιο τρόπο σε crossover μοντέλα, ακολουθώντας το κλίμα της εποχής, αλλά τοποθετώντας το στη δική του κατηγορία.

Ο κινητήρας 1.0 λίτρου που γνωρίζουμε από το Yaris αναμένεται να έχει κυρίαρχο ρόλο στο νέο Aygo, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ή αυτόματο CVT.

Φυσικά από το Yaris δεν περιμένουμε να μεταφερθεί και η τετρακίνηση στο Aygo, παρά το γεγονός ότι η πλατφόρμα θα μπορεί να υποστηρίξει κάτι τέτοιο.

Η Toyota πουλάει υβριδικά μοντέλα σε πολύ μεγάλα ποσοστά, οπότε ο μέσος όρος των ρύπων που έχει ο στόλος της παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Αυτό είναι που της επιτρέπει να συνεχίσει τη διάθεση ενός μοντέλου όπως το Aygo και μάλιστα αποκλειστικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Χαρακτηριστικό της δυσκολίας του να έχει κάποιος κατασκευαστής ένα αυτοκίνητο πόλης αυτής της κατηγορίας στις τάξεις του, είναι το γεγονός ότι έχουν μειωθεί σημαντικά οι προτάσεις. Ακόμα και τα Citroen C1 και Peugeot 108, μοντέλα τα οποία σε μηχανικό επίπεδο είναι ολόιδια με το σημερινό Aygo, δε θα συνεχίσουν να παράγονται.

Αυτό που έμεινε πλέον, είναι να δούμε πώς θα είναι εμφανισιακά η νέα γενιά του μοντέλου.

Tags: AYGOTOYOTAΗΛΕΚΤΡΙΚΌΜΙΚΡΟ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS