motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Renault 5, όπως λέμε 50 χρόνια στους δρόμους

Motori Team by Motori Team
5 Απριλίου 2022
in CLASSIC CARS
Renault 5, όπως λέμε 50 χρόνια στους δρόμους

Ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της Renault, γιορτάζει 50 χρόνια επιτυχιών.

ADVERTISEMENT

50 χρόνια διακρίσεις σε κάθε ράλι, από αυτά των πωλήσεων μέχρι αυτά που περιλαμβάνουν Ειδικές Διαδρομές σε άσφαλτο και χώμα.

Διαβάστε ακόμα

Renault και Dacia LPG που συνδυάζουν οικονομία και δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας

Το Renault 5 λανσαρίστηκε το 1972 και ήταν ένα από τα πρώτα μικρά έξυπνα hatchback μοντέλα ανοίγοντας νέους δρόμους τόσο σχεδιαστικά όσο εμπορικά.

Το R5 πρώτης γενιάς

Η επιτυχία του ήταν τόσο μεγάλη από το λανσάρισμα του που έβαλε τους Γερμανούς της VW να ξενυχτούν στα σχεδιαστικά κέντρα όσο και τους Αμερικάνους της Ford ώστε να ετοιμάσουν τις δικές στους απαντήσεις στο γαλλικό άνεμο, το Renault 5.

H απάντηση από τον όμιλο VW ήρθε τρία χρόνια μετά με το Polo, και τέσσερα χρόνια μετά για τη Ford με το Fiesta.

Όμως το Renault 5 βάδισε στο δικό του δρόμο των επιτυχιών, παρουσιάζοντας μια σειρά διαφορετικών εκδόσεων, προσεγγίζοντας ένα μεγάλο εύρος αγοραστών. Αρχικά το R5 παρουσιάστηκε με 3θυρο αμάξωμα και κινητήρες από το R4, 845 κ.εκ. 36 ίππων ενώ 8 χρόνια μετά το πρώτο λανσάρισμα παρουσιάστηκε το 5θυρο R5.

H συνέχεια όμως γράφτηκε εντελώς διαφορετική όπου στο παιχνίδι μπήκαν σπορτιφ εκδόσεις όπως Alpne, 5 TS,  5 GT Turbo και το φοβερό 5 Turbo με κινητήρα, κιβώτιο μετάδοση, «όλα πίσω» που έλαμψε στις Ειδικές Διαδρομές του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.

Το φοβερό 5 Turbo

To R5 έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1996 παραδίδοντας τη σκυτάλη στο Clio που συνεχίζει μέχρι και σήμερα την διεθνή του καριέρα.

Στα 14 χρόνια που έμεινε στην παραγωγή περισσότερα από 5.5 εκατομμύρια μονάδες κυκλοφόρησαν στις τέσσερις γωνίες της Γης, από τη Γαλλία στο Μεξικό και από την πρώην ενωμένη Γιουγκοσλαβία στο Ιράν και στη Βενεζουέλα.

Το 5άρι όμως θα επιστρέψει και θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό συνεχίζοντας την ιστορία του κάτω από διαφορετικές παραμέτρους.

Από την έκθεση Rtromobile 2022 διακρίνεται και το ηλεκτρικό 5

 

Tags: 5gtCLIORENAULT
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS