motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Porsche: Πού βρίσκεται σήμερα ο «σκελετός» της πρώτης 356 και γιατί ήταν ξύλινος

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
10 Απριλίου 2023
in CLASSIC CARS
Porsche

Το ξύλινο καλούπι της πρώτης Porsche 356

Ο θεμέλιος λίθος της Porsche είναι η ιστορική 356, η οποία ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της εμβληματικής γερμανικής εταιρείας.

ADVERTISEMENT

Ας ταξιδέψουμε λοιπόν πίσω στο χρόνο και συγκεκριμένα στο Γκμουντ της Αυστρίας, όπου κατασκευάστηκαν χειροποίητα οι πρώτες 356 το μακρινό 1948. Γνωρίζετε ότι το αρχικό καλούπι της 356 κατασκευάστηκε από ξύλο τέφρας, ενώ σώζεται μέχρι σήμερα σε άψογη κατάσταση στο μουσείο “Porsche Automuseum”, το οποίο εγκαινιάστηκε στο Γκμουντ το 1982 από τον Helmut Pfeifhofer.

Έτσι  «χτίζονταν» η Porsche 356

Παρότι τα χαλύβδινα κομμάτια μπορούσαν να παραχθούν σχετικά γρήγορα, η διαδικασία σμίλευσης του εξωτερικού αμαξώματος αποδείχθηκε επίπονη, καθώς τα φύλλα αλουμινίου έπρεπε να διαμορφωθούν με σφυριά και στη συνέχεια να εφαρμοστούν επανειλημμένα στο ξύλινο πλαίσιο για σύγκριση. Μια χρονοβόρα διαδικασία με πάρα πολλές επαναλήψεις μέχρι οι πόρτες, το καπό, η οροφή και τα φτερά να ταιριάξουν τέλεια στο ξύλινο μοντέλο.

Ένας ειδικός χρειάστηκε τουλάχιστον 90 ώρες για να σχηματίσει τέλεια το εξωτερικό «δέρμα» της 356. Συνολικά παρήχθησαν 52 οχήματα τύπου 356/2, από τα οποία ήταν 44 Coupe και 8 Cabriolet. Υπήρχαν επίσης επιπλέον 8 έως 10, που αργότερα χαρακτηρίστηκαν SL (superlight), αλλά ολοκληρώθηκαν το 1951-19552 από το αγωνιστικό τμήμα της Στουτγάρδης.

Το 1949 σταμάτησαν να χρησιμοποιούνται δερμάτινες θήκες γεμάτες άμμο και ξύλα ως «φόρμες» πάνω στις οποίες οι τεχνίτες  της Porsche σμίλευαν με σφυριά τις λαμαρίνες.  Διεργασίες όπως αυτές συνεχίστηκαν σε περιορισμένη έκταση σε μικρές παρτίδες οχημάτων, όπως η 356 America Roadster. Τα σύγχρονα πιεστήρια έφεραν νέα εποχή ταχύτερης παραγωγής, με πρέσες που κατήργησαν τα σφυριά.

Tags: 356PORSCHEΚΑΛΟΥΠΙΞΥΛΟ
ShareTweet
  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS