Ομάδες και οδηγοί θέλουν απαντήσεις για την καθυστέρηση στο αυτοκίνητο ασφαλείας

9 Ιουνίου 2021

αυτοκίνητο ασφαλείας

Το αυτοκίνητο ασφαλείας που καθυστέρησε να βγει, είναι ένα βασικό ζήτημα στο οποίο επανέρχονται οδηγοί και ομάδες ξανά και ξανά.

Πρόκειται για εκείνο το safety car που βγήκε μετά το περιστατικό του Max Verstappen στο Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν.

Όταν κλατάρισε το πίσω αριστερά ελαστικό του Ολλανδού στέλνοντας τη Red Bull στον τοίχο μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα είδαμε να βγαίνουν κίτρινες σημαίες. Όμως η απόφαση για το αυτοκίνητο ασφαλείας και μάλιστα πολύ. Για την ακρίβεια, χρειάστηκε να περάσει σχεδόν ενάμιση λεπτό μέχρι να μπούμε στο σχετικό καθεστώς.

Μήπως κατηγορήθηκε άδικα η Pirelli για τα κλαταρίσματα στο Αζερμπαϊτζάν;

 

Ο Verstappen βγαίνει από το μονοθέσιο και η σχετική ένδειξη στους φωτεινούς πίνακες είναι ακόμα πράσινη

Με βάση τις ιδιαίτερες συνθήκες του ατυχήματος, πρόκειται για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Μιλάμε για ένα ακινητοποιημένο μονοθέσιο, σχεδόν πάνω στην αγωνιστική γραμμή. Επιπλέον, πρόκειται για ένα σημείο όπου οι οδηγοί κινούνται με τη μέγιστη ταχύτητα του γύρου, πάνω από 330 χλμ./ώρα, ενώ είναι και σημείο προσπεράσεων καθώς εκεί οι οδηγοί αρχίζουν το φρενάρισμα, άρα κλείνει το DRS. Μπορεί η κίτρινη σημαία να απαγόρευε τις προσπεράσεις στο τρίτο sector της πίστας, όμως αμέσως μετά τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού πλέον είμαστε στο πρώτο sector. Δεδομένου ότι η κίτρινη σημαία αφορούσε μόνο το τρίτο, μπορούσε να γίνει προσπέραση νόμιμα στο τέλος της ευθείας.

Εκτός από το ακινητοποιημένο μονοθέσιο του Verstappen, στο σημείο υπήρχαν και πολλά διασκορπισμένα θραύσματα σε όλο το πλάτος της πίστας, τα οποία αύξαναν ακόμα περισσότερο τους κινδύνους για τα υπόλοιπα μονοθέσια.

Ο οδηγός της Red Bull έχει βγει από το μονοθέσιο, έχει μαζέψει το τιμόνι που πέταξε, το βάζει ξανά στη θέση του και ακόμα δεν έχουμε safety car

Στα παραπάνω έρχεται να προστεθεί το γεγονός ότι ο Verstappen δεν παρέμεινε μέσα στο μονοθέσιο, αλλά βγήκε από αυτό και άρχισε να πηγαίνει γύρω – γύρω, ώστε να δει τι συνέβη στο μονοθέσιό του.

Έχουμε, λοιπόν, την ακινητοποιημένη RB16B πάνω στην αγωνιστική διαδρομή, θραύσματα μεγαλύτερα ή μικρότερα και έναν οδηγό επίσης να περιφέρεται στην αγωνιστική διαδρομή, ενώ οι υπόλοιποι οδηγοί περνούσαν με 300+ χλμ./ώρα.

Και παρ’ όλα αυτά χρειάστηκε σχεδόν ενάμιση λεπτό για να αποφασιστεί να μπεις το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα.

Επιτέλους οι ανάλογς ενδείξεις για το αυτοκίνητο ασφαλείας άναψαν, περίπου όταν ο Ολλανδός έδινε τη διάσημη πλέον κλωτσιά

Σε αυτό το χρονικό διάστημα υπήρχαν οδηγοί που διαμαρτύρονταν για αυτή την καθυστέρηση με την πιο έντονη αντίδραση να ανήκει στον Leclerc, ενώ οι πιλότοι της Ferrari επιβράδυναν σημαντικά περισσότερο σε σχέση με τους περισσότερους από τους συναδέλφους τους.

Τα βασικά ερωτήματα είναι τα εξής. Γιατί άργησε η απόφαση για το αυτοκίνητο ασφαλείας; Ποιος ήταν υπεύθυνος για τη σχετική απόφαση; Ο Michael Masi ή κάποιος άλλος;

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 9 Ιουνίου 2021

Ford Puma

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Ford Puma

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Formula 1, To Ώστιν στη θέση της Σιγκαπούρης;

Formula 1, To Ώστιν στη θέση της Σιγκαπούρης;

Όλα είναι πιθανά και δεν αποκλείεται η πίστα του Ώστιν στο Τέξας να φιλοξενήσει και δεύτερο Γκραν Πρι, αντικαθιστώντας αυτό της Σιγκαπούρης που ακυρώθηκε, λόγω της πανδημίας. Πόσο εύκολο είναι να γίνει δύο φορές το φθινοπωρινό ταξίδι στο Τέξας; Ημερομηνίες Το Γκραν...

Διαβάστε Περισσότερα
Πωλείται το πρώτο μονοθέσιο του Schumacher στη Formula 1

Πωλείται το πρώτο μονοθέσιο του Schumacher στη Formula 1

Το πρώτο μονοθέσιο με το οποίο ο Michael Schumacher αγωνίστηκε ποτέ σε Γκραν Πρι της Formula 1 βγαίνει σε δημοπρασία. Πρόκειται για μία Jordan 191 η οποία χρησιμοποιούσε τον πελατειακό κινητήρα HBA4 από τη Ford – Cosworth. Είναι V8 με γωνία 75 μοιρών, ατμοσφαιρικός...

Διαβάστε Περισσότερα
Μήπως τελικά ο Hamilton κέρδισε στο Αζερμπαϊτζάν;

Μήπως τελικά ο Hamilton κέρδισε στο Αζερμπαϊτζάν;

Στο Αζερμπαϊτζάν, στην επανεκκίνηση του αγώνα είδαμε τον Hamilton να χάνει το φρενάρισμα για την πρώτη στροφή, να πέφτει τελευταίος και τελικά να τερματίζει 15ος μην παίρνοντας ούτε ένα βαθμό. Δεδομένου ότι στην επανεκκίνηση προσπέρασε προς στιγμήν τον Perez και...

Διαβάστε Περισσότερα