Οδηγούμε το Ford Explorer PHEV: Ο γίγαντας «Αμερικάνος» των 7 θέσεων και 457 ίππων

8 Ιουνίου 2021

Μπορεί στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού το Explorer να θεωρείται ένα midsized SUV, για τα ελληνικά όμως δεδομένα είναι ένα όχημα που ξεχωρίζει από χιλιόμετρα. Ο λόγος για το εντυπωσιακά επιβλητικό νέο Ford Explorer το οποίο από την μία διαθέτει 7 καθίσματα για μία πολύτεκνη οικογένεια, από την άλλη έχει και 457 ίππους για να ταξιδεύεις μόνο αριστερή λωρίδα.

Διαστάσεις εξωπραγματικές με χώρους να παίξει μπάλα μια οικογένεια

Με μήκος πάνω από 5 μέτρα και πλάτος 2, το δέος που σου προκαλεί όταν σταθείς δίπλα του είναι δεδομένο. Πατώντας σε μία νέα πλατφόρμα της Ford, ξεχωρίζει τόσο από τα τρομακτικά νούμερα των διαστάσεων του, όσο και από τους 20ιντσών τροχούς ενώ στη θέα της «αγριεμένης» μάσκα κάνεις βήματα πίσω.

Η μάσκα είναι από τα πιο ωραία σχεδιαστικά σημεία του αυτοκινήτου..

Το Explorer λοιπόν διαθέτει κάθε είδους τεχνολογία ενώ μία τρίτη σειρά καθισμάτων μπορεί να σηκωθεί ανά πάσα στιγμή και να χωρέσουν έως και 7 ενήλικες, διαμορφώνοντας αντίστοιχα και τον χώρο αποσκευών από 240 λίτρα έως και 535 ή ακόμα μέχρι και 2.274 λτ. (με τις δύο σειρές αναδιπλωμένες).

Εσωτερικό εντελώς hitech και σούπερ ήσυχο

Οι πομπώδεις διαστάσεις του μοντέλου σε προϊδεάζουν και για την ευάερη καμπίνα που θα συναντήσεις. Έτσι ακριβώς, όλα είναι μεγάλα και στο εσωτερικό, με τον καθένα να κάθεται στον προσωπικό του θρόνο. Η οροφή είναι σχεδόν όλη γυάλινη, το καντράν αμιγώς ψηφιακό στις 12.3 ίντσες, ενώ στη μέση του ταμπλό υπάρχει μία κάθετη 10άρα οθόνη αφής η οποία δεν μπορούμε να πούμε πως είναι εύχρηστη κατά την οδήγηση. Βέβαια διαθέτει κάθε συνδεσιμότητα μέσω του SYNC 3, ενώ από εκεί ρυθμίζεται και ο απίθανος συναυλιακός ήχος που δημιουργούν τα 15 ηχεία Bang&Olufsen. Αρκετές κόκκινες ραφές λόγω ST-Line έκδοσης, ambient φωτισμός, αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα (123 λίτρα συνολικά) και ένα μίγμα σκληρών και μαλακών υλικών διαμορφώνουν την εικόνα του εσωτερικού. Όμορφη πινελιά οι σήτες για τον ήλιο και τα αδιάκριτα βλέμματα στα πίσω τζάμια.

Ένα αμερικάνικο MuscleCar με οικολογικές ανησυχίες

Το Ford Explorer διαθέτει έναν 3λιτρο V6 κινητήρα βενζίνης απόδοσης 363 ίππων, αλλά και έναν ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων. Η συνολική ισχύς είναι τρομακτική φτάνοντας τους 457 ίππους με την εξωπραγματική ροπή των 825 Nm να σε κολλάει στο κάθισμα από τις 2.500 σ.α.λ.   Για ένα μοντέλο με βάρος 2.391 κιλά, σημειώστε το εντυπωσιακό 0-100 σε 6 δευτ. και τελική που ξεπερνά τα 230 χλμ./ώρα. Ένα σύνολο το οποίο είναι plug-in hybrid με μπαταρία ιόντων λιθίου 13.6 kWh η οποία φορτίζει σε οικιακή πρίζα σε 6 ώρες και μπορεί να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το θηρίο για 40χλμ. Τέλος, διαθέτει έξυπνη 4κίνηση ενώ το κιβώτιο είναι αυτόματο 10άρι. Είπαμε, Αμερικάνος με τα όλα του!

Στον δρόμο θωρηκτό και στιβαρό με 6 προφίλ οδήγησης

Το Ford Explorer φυσικά δεν απευθύνεται για τα στενά της Κυψέλης, παρόλο που διαθέτει πανοραμική κάμερα για διευκόλυνση. Αντιθέτως μπορεί να καταπιεί εκατοντάδες χιλιόμετρα ακούραστο, έχοντας 6 προγράμματα οδήγησης ανάλογα με τα γούστα του οδηγού ή το τερέν, με την πίσω ανάρτηση να αποτελείται από πολλαπλούς συνδέσμους αλλά και ένα μεταξόνιο στα 3.025χλστ. Φυσικά ο όγκος του φαίνεται στον δρόμο, όμως το βάρος του δεν είναι πρόβλημα για τον κινητήρα, με μεγαλύτερη απόδειξη το kickdown που σε κολλάει στο κάθισμα.

Εν κατακλείδι

Ναι κοστίζει 84.885 ευρώ στην «βασική» έκδοση ST-Line όμως πραγματικά είναι ένα SUV άλλου επιπέδου που προσφέρει πολλά παραπάνω από αυτά που ζητάει το 98% των Ελλήνων οδηγών.

9 απίθανα στοιχεία για το FordExplorer

  • Διαθέτει πρόγραμμα για μασάζ στις θέσεις οδηγού – συνοδηγού
  • Ο ambient φωτισμός γίνεται κόκκινος στην θύρα που είναι ανοικτή για να μην ξεχαστείς
  • Παρά τον όγκο του, για την Αμερική δεν θεωρείται μεγάλο
  • Το τιμόνι αλλά και το κάθισμα είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα με δυνατότητα αποθήκευσης των ρυθμίσεων
  • Η έξυπνη 4κίνηση μπορεί να αλλάξει την ροπή εμπρός – πίσω, σε μόλις 100 ms
  • Σύστημα διεύθυνσης με πολύ καλή πληροφόρηση των τροχών
  • Παρά το μήκος του οι αναρτήσεις κρατούν σφικτά το αμάξωμα
  • Αυτό το 10άρι αυτόματο κιβώτιο
  • Μόλις το παρκάρεις δίπλα σε Audi, BMW, Mercedes, Porsche,σε «κοιτούν» με μισό μάτι
Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 8 Ιουνίου 2021

Ford Puma

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Ford Puma

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Dacia Sandero Streetway 1.0 ΤCe LPG: Μισεί τις σπατάλες χρημάτων και δεν εξαρτάται από τη βενζίνη

Dacia Sandero Streetway 1.0 ΤCe LPG: Μισεί τις σπατάλες χρημάτων και δεν εξαρτάται από τη βενζίνη

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, θα γνωρίσουμε το νέο Dacia Sandero με τον ισχυρότερο 1.0 TCe turbo κινητήρα, ο οποίος εκτός από βενζίνη, καταναλώνει και υγραέριο κίνησης (LPG). Εδώ το κόστος βρίσκεται στα 13.820 ευρώ (στην εξοπλιστική έκδοση Life), αλλά και πάλι η...

Διαβάστε Περισσότερα
«Δεν έχω αυτοκίνητο καρδιά μου!»-Θυμάστε τη διαφήμιση που άφησε τη θρυλική ατάκα; (video)

«Δεν έχω αυτοκίνητο καρδιά μου!»-Θυμάστε τη διαφήμιση που άφησε τη θρυλική ατάκα; (video)

Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από όταν προβλήθηκε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες μια διαφήμιση ενός στιγμιαίου καφέ. Στη μνήμη μας δεν έχει χαραχτεί έντονα επειδή αρκούσε μόνο ζεστό νερό, το περιχεόμενο από το φακελάκι και λίγο ανακάτεμα με το κουταλάκι για να ετοιμαστεί...

Διαβάστε Περισσότερα
“Made in Turkey” και το νέο Hyundai Bayon

“Made in Turkey” και το νέο Hyundai Bayon

Πριν από μερικές μέρες έκανε απόβαση στην Ελλάδα το νέο Bayon, το μικρότερο SUV (μήκος 4.180 χλστ.) στη γκάμα της Hyundai. Γνωρίζετε όμως τη χώρα παραγωγής του νέου Bayon; Είναι η γειτονική Τουρκία, η οποία φαίνεται ότι γνωρίζει πολύ καλά πώς να δίνει κίνητρα για να...

Διαβάστε Περισσότερα