Ο Covid-19 … «αρωγός» των ηλεκτρικών σκούτερ

11 Αυγούστου, 2020

Η πανδημία δημιουργεί νέα δεδομένα στην αγορά, που, αντιμετωπίζει μεγάλη κρίση, διεθνώς, εισερχόμενη σε μια μακρά περίοδο ανακατατάξεων και διαμόρφωσης νέων στρατηγικών.

Σύμφωνα με τελευταία έρευνα, σε φάση μεγάλης ανάπτυξης εισέρχεται ο κλάδος των ηλεκτρικών σκούτερ/πατινιών, με την εφαρμογή επιχειρηματικών μοντέλων, που έχουν ως βάση την ενοικίαση. Ήδη, στη Βρετανία, πέρασε νόμος που επιτρέπει την ενοικίαση ηλεκτρικών σκούτερ σε δημόσιους δρόμους. Πρόκειται για πιλοτικό πρόγραμμα που έχει ως στόχο την ενίσχυση των «πράσινων» μετακινήσεων και την αποφυγή συνωστισμού στα δημόσια ή άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Πριν την πανδημία, ο κλάδος αντιμετώπιζε μεγάλα οικονομικά προβλήματα. H ηγέτιδα δύναμη του είδους, η Lime, είχε ανακοινώσει τον περασμένο Ιανουάριο, ότι θα επέλυε περίπου το 14% του προσωπικού της (περίπου 100 άτομα) και θα σταματούσε τις δραστηριότητές της σε 12 αγορές, με στόχο την επάνοδο στην κερδοφορία. Τώρα, με το ενδιαφέρον του κοινού να αυξάνεται και πάλι, στο πλαίσιο μιας καμπάνιας που λέγεται «ενεργό ταξίδι», ήτοι, εναλλακτικές μορφές μετακίνησης σε εξωτερικό περιβάλλον, αναμένεται να τονωθεί ο τομέας της ενοικίασης καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Πράγματι, η σταδιακή επιστροφή στους χώρους εργασίας, κυρίως, στα αστικά κέντρα, μπορεί να συνδυαστεί με την ατομική μετακίνηση, χωρίς ΙΧ, μετρό ή λεωφορείο. Τόσο τα ηλεκτρικά πατίνια, σκούτερ ή ποδήλατα μπορεί να αποτελέσουν λύσεις προστασίας της υγείας, που ξεπερνούν και το πρόβλημα της στάθμευσης, πέραν των άλλων, είτε πρόκειται για νοικιασμένα είτε για ιδιόκτητα.

Βασική προϋπόθεση, ωστόσο, όπως λένε οι ειδικοί, είναι να εξασφαλισθούν όροι ασφάλειας και πλαίσιο, που θα τηρείται με συνέπεια από όλους. Εκτιμάται ότι με χαμηλές ταχύτητες τα ηλεκτρικά σκούτερ και τα ποδήλατα είναι δυνατό να λειτουργήσουν λιγότερο επικίνδυνα από τα αυτοκίνητα ή τις μεγάλες μοτοσικλέτες.

Στην Ελλάδα, δεν υπάρχει δυστυχώς, πλαίσιο και καλόν είναι να το σκεφτούν οι αρμόδιοι, τάχιστα και να σχεδιάσουν, διότι παρέχεται ευκαιρία, με το νέο πρόγραμμα «κινούμαι ηλεκτρικά» και τις επιδοτήσεις σε ηλεκτρικά ποδήλατα και μοτό, (τα πατίνια δεν έχουν προβλεφθεί…), να «τοποθετηθούν»  τα οχήματα του είδους -κυρίως στα κέντρα των πόλεων-, ως έξυπνα συμπληρώματα των αυτοκινήτων, τουλάχιστον, σε συγκεκριμένες διαδρομές. Ίσως, η περίπτωση των Βρετανών λειτουργήσει ως παράδειγμα, στην προκειμένη περίπτωση, όσον αφορά τις υπηρεσίες ενοικίασης. Βεβαίως, με προδιαγραφές και προφύλαξη όταν αλλάζουν πολλά χέρια, στη διάρκεια της ημέρας. Γιατί, πρέπει να το θυμόμαστε ότι ο ιός είναι, ακόμη, παντού και δεν αστειεύεται…

 

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 11 Αυγούστου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

24 hours of Le Mans: O Κομπαγιάσι έφερε την Toyota στην pole-position

24 hours of Le Mans: O Κομπαγιάσι έφερε την Toyota στην pole-position

H διαδικασία διήρκεσε 30 λεπτά για την hyperpole των 6 της κάθε κατηγορίας. Για πρώτη φορά εφαρμόστηκε αυτός ο κανονισμός της hyperpole  όπου οι 6 ταχύτεροι συνδυασμοί της κάθε κατηγορίας μονομαχούν για την pole- position (της κάθε κατηγορίας) για 30 λεπτά έχοντας...

Διαβάστε Περισσότερα
WRC, ράλι Τουρκίας: Ο «γάτος» Λέμπ προηγείται στο 1ο σκέλος

WRC, ράλι Τουρκίας: Ο «γάτος» Λέμπ προηγείται στο 1ο σκέλος

Το ράλι Τουρκίας, 5ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ξεκίνησε με το 1ο σκέλος να περιλαμβάνει δύο Ειδικές Διαδρομές, μήκους 13,9 χλμ. όπου ταχύτεροι ήταν ποι Νεβίλ-Γκιλσούλ και η δεύτερη μήκους 11.32 χλμ. με τους Οζιέ-ινγκρασιά να «κόβουν» πρώτοι το νήμα. Ετσι...

Διαβάστε Περισσότερα
Μuvone Concept: Καραντίνα εν κινήσει

Μuvone Concept: Καραντίνα εν κινήσει

H πανδημία του Covid-19 έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την καθημερινότητα όλων μας, ενώ εξαίρεση δεν αποτελούν ούτε οι μετακινήσεις μας. Δεν αναφερόμαστε μόνο στα μέσα μαζικής μεταφοράς, όπου η πολυκοσμία μπορεί να αποδειχτεί άκρως επικίνδυνη, αλλά και στα προσωπικά...

Διαβάστε Περισσότερα