motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

MG: «Ανατέλλει» στην Ελλάδα – Δείτε αναλυτικά όλα τα μοντέλα με τεχνικά χαρακτηριστικά και τιμές (εικόνες & βίντεο)

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
15 Σεπτεμβρίου 2023
in AUTO NEWS
MG4

To αμιγώς ηλεκτροκίνητο MG4

Η επίσημη είσοδος της MG στην Ελλάδα ξεκίνησε δυναμικά, κάτω από το ισχυρότατο «στέγαστρο» του Ομίλου Συγγελίδη.

ADVERTISEMENT

Mε τεράστια πείρα στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτων, ο ‘Όμιλος Συγγελίδη αναλαμβάνει την επίσημη αποκλειστική εισαγωγή και διανομή μοντέλων της MG, θέτοντας γερά θεμέλια για την πορεία της.

MG: Ηλεκτρικά, βενζινοκίνητα και plug-in hybrid μοντέλα

Ήδη λειτουργεί ένα διευρυμένο δίκτυο σημείων πωλήσεων και επισκευαστών που καλύπτει όλη τη χώρα, όπου το κοινό μπορεί να γνωρίσει από κοντά τη γκάμα μοντέλων της MG, η οποία διαθέτει θερμικούς κινητήρες, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.

MG
Ο Όμιλος Συγγελίδη φέρνει πίσω στην ελληνική αγορά την αναγεννημένη MG

Αξίζει να αναφέρουμε ότι όλα τα μοντέλα της MG συνοδεύονται από 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση ή 150.00 χλμ.. H MG έχει σχεδόν ένα αιώνα ζωής, ενώ βρισκόμενη κάτω από την «ομπρέλα» του κρατικού κινεζικού κολοσσού SAIC Motor (Shanghai Automobile Industry Corporation), μέσα από τον οποίο αναγεννήθηκε, τώρα είναι έτοιμη για μια δυναμική απόβαση στην Ευρώπη, με σταθμό και την ελληνική αγορά.

MG
Με πλούσια γκάμα μοντέλων επέστρεψε η MG

Aς γνωρίσουμε τα μοντέλα που είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά και ποια οδηγήσαμε, στο πλαίσιο της πρώτης ελληνικής παρουσίασης.

MG ZS και ZS EV

Πρόκειται για ένα B-SUV (μήκος 4.323 χλστ./πλάτος 1.809 χλστ./ύψος 1.653 χλστ.), το οποίο έχει ρόλο «οικοδεσπότη» για την MG στην ελληνική αγορά. Το ZS είναι διαθέσιμο με θερμικούς κινητήρες, αλλά και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο (ZS EV).

MG ZS
Το ΜG ZS

Αναλυτικότερα, προσφέρεται με ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων VTI-Tech απόδοσης 106 ίππων και 141 Nm ροπής., ενώ συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων (0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δευτ. – τελική ταχύτητα 175 χλμ./ώρα). Κάτω από το εμπρός καπό «φιλοξενείται» ο turbo «χιλιάρης» T-GDI βενζινοκινητήρας, με ισχύ 111 ίππων και ροπή 160 Nm, σε συνδυασμό με μηχανικό 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων (0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δευτ. – τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα).

MG ZS
Ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό του MG ZS

Συνεχίζουμε με το ZS EV, το οποίο χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα 177 ίππων και 280 Νm ροπής, ενώ η μπαταρία (τύπου LFP – χωρητικότητας 51 kWh) προσφέρει αυτονομία 320 χλμ. Στην ισχυρότερη εκδοχή του, το ZS ΕV έρχεται με ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων και 280 Nm ροπής, με τη μεγαλύτερη μπαταρία (τύπου NMC – χωρητικότητας 69,9 kWh) και αυτονομία 440 χλμ.

MG HS και eHS

Μεγαλύτερο από το ZS, το επόμενο SUV της MG, είναι το HS (μήκος 4.575 χλστ./πλάτος 1.876 χλστ./ύψος 1.664 χλστ.) που έχει διττό χαρακτήρα, καθώς προσφέρεται ως βενζινοκίνητο ή plug-in υβριδικό (eHS). Στην πρώτη περίπτωση χρησιμοποιεί turbo βενζινοκινητήρα 1.5 GDi, απόδοσης 162 ίππων και 250 Nm ροπής, με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δευτ. – τελική ταχύτητα 190 χλμ./ώρα).

MG EHS
To plug-in υβριδικό MG eHS

To plug-in υβριδικό eHS, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε για λίγα χλμ., «παντρεύει» τον turbo 1.5 GDi βενζινοκινητήρα των 119 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 122 ίππων, ενώ συνδυαστικά παράγει 258 ίππους και 370 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτ. – τελική ταχύτητα 190 χλμ./ώρα). Το αυτόματο κιβώτιο είναι 10 σχέσεων (6 για το βενζινοκινητήρα και 4 για τον ηλεκτροκινητήρα), ενώ η μπαταρία των 16,6 kWh υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία 52 χλμ. (μέτρηση WLTP).

MG HS
To σκηνικό μέσα στο MG HS

Στην πράξη διαπιστώσαμε ότι το plug-in υβριδικό σύνολο προσφέρει σπιρτάδα και ότι η ηλεκτρική αυτονομία ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Μας άρεσαν επίσης τα ποιοτικά υλικά με μαλακά πλαστικά στο εσωτερικό του eHS, οι άνετοι χώροι για τους πίσω επιβάτες (με επίπεδο κεντρικό δάπεδο και ρυθμιζόμενη κλίση για τις πλάτες), ενώ θα θέλαμε το κάθισμα του οδηγού να ρυθμίζεται λίγο χαμηλότερα. Στο δρόμο η μαλακή ανάρτηση έδειξε ότι εστιάζει στην άνεση, όπως και το σύστημα διεύθυνσης, με το ελαφρύ και γρήγορο τιμόνι να έχει αποδεκτή αίσθηση, αν και θα θέλαμε λίγη περισσότερη ακρίβεια στη θέση ευθείας.

MG4

To αμιγώς ηλεκτροκίνητο hatchback MG4 έχει σπορτίφ σχεδίαση με έντονες ακμές (μήκος 4.287 χλστ./πλάτος 1.836 χλστ../ύψος 1.504-1.516 χλστ.), σε δυο επίπεδα ισχύος με 170 ή 204 ίππους, ενώ η ροπή είναι σταθερή στα 250 Nm. Αντίστοιχα η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 7,7 και 7,9 δευτ., ενώ σε κάθε περίπτωση η μέγιστη ταχύτητα βρίσκεται στα 160 χλμ./ώρα. Η μπαταρία τύπου LFP χωρητικότητας 51 kWh εξασφαλίζει αυτονομία 350 χλμ. και η μεγαλύτερη των 64 kWh αυτονομία 450 χλμ.

MG4
Λιτό και όμορφο το εσωτερικό του MG4

Η σύντομη εμπειρία πίσω από το τιμόνι του MG4 μας έδειξε ότι το σύστημα διεύθυνσης διακρίνεται για την αμεσότητα και το σωστό του βάρος, ενώ η ανάρτηση αν και λίγο πιο σκληρή από αυτή του eHS, δεν περιορίζει την άνεση και συγκρατεί το αμάξωμα από κλίσεις στις στροφές. Στο εσωτερικό τα υλικά ήταν επιλεκτικά διαλεγμένα και οι χώροι συνολικά ικανοποιούν.

ΜG5

To πρακτικότερο MG5 είναι ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο station wagon (μήκος 4.600 χλστ./πλάτος 1.818 χλστ../ύψος 1.521-1.543 χλστ.)., με χώρο αποσκευών από 479 έως 1.367 λίτρα. Υπάρχουν και εδώ δυο ηλεκτρικά σύνολα, με ισχύ 156 ή 177 ίππων και σταθερή ροπή στα 280 Nm (0-100 χλμ./ώρα σε 7,7 δευτ. – τελική ταχύτητα 186 χλμ./ώρα).

MG5
Τo ηλεκτρικό station wagon MG5

Η μπαταρία τύπου LFP, χωρητικότητας 50,3 kWh, εξασφαλίζει αυτονομία 320 χλμ. και η μεγαλύτερη των 61,1 kWh αυτονομία 400 χλμ. Παράλληλα το MG5 προσφέρει δυνατότητα φόρτισης συσκευών από τη μπαταρία του, με την τεχνολογία “Vehicle to Load”.

MG
Ο τιμοκατάλογος της MG στην ελληνική αγορά

Στον παραπάνω πίνακα βλέπετε τον αναλυτικό και συγκεντρωτικό τιμοκατάλογο, όλων των μοντέλων της MG για την ελληνική αγορά.

Tags: MGMG5ΕΛΛΑΔΑΗΛΕΚΤΡΙΚΑΚΙΝΗΤΗΡΕΣΜΟΝΤΕΛΑΤΙΜΕΣ
ShareTweet

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS