Mercedes GLA και CLA 250e: Αστέρια που «ανάβουν» με ρεύμα

1 Δεκεμβρίου 2020

Κάθε τετράτροχο αστέρι της Mercedes είναι αυτόφωτο, ωστόσο οι νέες GLA 250e και CLA 250e λάμπουν λίγο περισσότερο καθώς μπαίνουν στην πρίζα.

Σωστά καταλάβατε, αναφερόμαστε στις plug-in υβριδικές εκδόσεις των γερμανικών πολυτελών μοντέλων. Αμφότερες οι GLA 250e και CLA 250e συνδυάζουν το γνωστό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1.33 λίτρων, απόδοσης 160 ίππων, με ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων και μπαταρία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 15,6 kWh (βάρους 129 κιλών). Συνδυαστικά αποδίδουν 218 ίππους και 450 Nm ροπής.

 

Mercedes: Γιατί επιστρέφουν τα βαν που πουλάνε παγωτά;

Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί εξωτερικά είτε με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) είτε με συνεχές ρεύμα (DC) προαιρετικά. Σε ένα wallbox 7,4 kW (AC) και με το προαιρετικό σύστημα οχήματος εναλλασσόμενου ρεύματος έως και 7,4 kW, η φόρτιση από 10 έως 100% διαρκεί περίπου 1 ώρα 45 λεπτά. Χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή DC έως 24 kW και το προαιρετικό σύστημα οχήματος φόρτισης συνεχούς ρεύματος έως 24 kW, χρειάζονται περίπου 25 λεπτά για να φτάσει η μπαταρία από 10 έως 80%

Παρότι σε ένα plug-in υβριδικό μοντέλο δεν κοιτάς πρώτα τις επιδόσεις, να πούμε ότι η νέα GLA 250e επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 7,1 δευτ. και μπορεί να φτάσει τα 220 χλμ./ώρα. Τα αντίστοιχα νούμερα τώρα για την CLA 250e είναι 6,8 δευτ. και 240 χλμ./ώρα.

Αυτό που έχει μέγιστη σημασία στα plug-in υβριδικά μοντέλα είναι η απόδοση με τις GLA 250e και CLA 250e να πετυχαίνουν στο κέντρο το συγκεκριμένο στόχο. Η επίσημη μέτρηση κατανάλωσης καυσίμου και οι εκπομπές C02 της GLA 250e βρίσκονται στα μόλις 1,3-1,7 λίτρα/100 χλμ. και 30-38 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Εξίσου χαμηλά είναι και τα νούμερα της CLA 250e με 0,9-1,3 λίτρα/100 χλμ. και με 22-30 γρ./χλμ.

 

Αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, επομένως αθόρυβα και με μηδενικές εκπομπές ρύπων, η GLA 250e μπορεί να κινηθεί για 56-63 χλμ. και η CLA 250e για 61-69 χλμ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορούν να αναπτύξουν είναι 140 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τη Mercedes το 90% των καθημερινών μετακινήσεων, κυρίως μέσα στην πόλη, μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς να ενεργοποιηθεί ο βενζινοκινητήρας.

Προκειμένου να μην επηρεαστούν από την ύπαρξη της μπαταρίας οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές, οι plug-in υβριδικές CLA 250e και GLA 250e έχουν υιοθετήσει μία σειρά από λύσεις. Η εξάτμιση έχει τοποθετηθεί στο κέντρο του αυτοκινήτου, κάτω από το δάπεδο, ενώ το τελικό καζανάκι βρίσκεται στο τούνελ της μετάδοσης. Αντίστοιχα, το ρεζερβουάρ καυσίμου τοποθετείται στο χώρο που στις συμβατικές τετρακίνητες εκδόσεις βρίσκεται κανονικά ο άξονας μετάδοσης, με αποτέλεσμα η μπαταρία να καταλαμβάνει τον χώρο κάτω από το αμάξωμα.

Στην ελληνική αγορά η GLA 250e ξεκινάει από τα 45.316 ευρώ, ενώ διατίθεται στις εξοπλιστικές εκδόσεις Style Line, Progressive Line και AMG Line. Η αρχική τιμή της CLA 250e διαμορφώνεται στα 47.190 ευρώ, ενώ προσφέρεται στις εξοπλιστικές εκδόσεις Progressive Line και AMG Line.

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 1 Δεκεμβρίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Audi A1 35 TFSI S tronic citycarver: Tι συμβαίνει με την απόσταση από το έδαφος

Audi A1 35 TFSI S tronic citycarver: Tι συμβαίνει με την απόσταση από το έδαφος

Σας φαίνεται διαφορετικό σε σχέση με τα άλλα Α1; Δεν έχετε κάνει λάθος. Αυτή η έκδοση με το logo citycarver φέρει σχεδιαστικές λεπτομέρειες που το κάνουν πιο επιθετικό από τις απλές εκδόσεις του Α1. Ο κύριος λόγος είναι η κατά τέσσερα εκ. μεγαλύτερη  απόσταση του...

Διαβάστε Περισσότερα
Ποια νεαρή «σοφερίνα» θα συνεχίσει την ιστορία των Λέλα Λομπάρτι, Ντεζιρέ Γουϊλσον, Τζιοβάνα Αμάτι στη Formula 1

Ποια νεαρή «σοφερίνα» θα συνεχίσει την ιστορία των Λέλα Λομπάρτι, Ντεζιρέ Γουϊλσον, Τζιοβάνα Αμάτι στη Formula 1

Aυτές οι τρείς «σοφερίνες» είναι οι περισσότερες γνωστές στον πολύχρωμο κόσμο της Formula 1. Δύο Ιταλίδες, οι Λομπάρτι, Αμάτι, μια Νοτιαφρικάνα η Γουίλσον μαζί με την Βρετανία Ντιβίνα Γκαλίκα (1976-1978 Surtees, Hesketh) και την επίσης Ιταλίδα Μαρία Τερέζα Ντε Φίλιπς,...

Διαβάστε Περισσότερα
WRC, Hyundai Motorsport: Χωρίς φαντασία τα χρώματα στο i20 WRC, γιατί επήλθε διαζύγιο μεταξύ Νεβίλ-Γκιλσούλ (video)

WRC, Hyundai Motorsport: Χωρίς φαντασία τα χρώματα στο i20 WRC, γιατί επήλθε διαζύγιο μεταξύ Νεβίλ-Γκιλσούλ (video)

Η Hyundai Motorsport κατέκτησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών το 2020. Ένας τίτλος που στολίζει με άλλη λάμψη την αίθουσα με τα τρόπαια στην έδρα του αγωνιστικού τμήματος της Hyundai στο Αλτζενάου της Γερμανίας κοντά στη Φρανκφούρτη. Όμως σαν παγκόσμια...

Διαβάστε Περισσότερα