Mercedes AAVision: Ποιο SUV κυοφόρησε το 1996;

12 Ιανουαρίου 2021

Στην αυγή του 2021 η Mercedes διαθέτει μια αρκετά πλούσια γκάμα από SUV (GLA, GLB, GLC, GLC Coupe, EQC, GLE, GLE Coupe, GLS και G-Class).

Πριν από 25 χρόνια όμως η εν λόγω γκάμα ήταν ανύπαρκτη για τη γερμανική εταιρεία. Πάμε λοιπόν να γνωρίσουμε τον πρόγονο όλων σχεδόν των σύγχρονων SUV της Mercedes.

Ταξιδεύοντας πίσω στο χρόνο σταματάμε στον Ιανουάριο του 1996, κατά τη διάρκεια του οποίου διεξάγεται το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ. Στο περίπτερο της Mercedes κάνει πρεμιέρα ένα αρκετά «περίεργο» πρωτότυπο όχημα.

Ο λόγος για το AAVision, το όνομα του οποίου προέρχεται από τις λέξεις “all activity vehicles”, ενώ κάποια χρόνια αργότερα καταλάβαμε ότι εκπροσωπούσε τα επερχόμενα SUV (Sport Utility Vehicles).

Σύμφωνα με τη Mercedes η ανάπτυξη του ιδιαίτερου AAVision είχε ξεκινήσει πριν από τρία χρόνια, το 1993, ενώ εντάσσονταν στο πρόγραμμα ανάπτυξης μια σειράς νέων μοντέλων εκείνη εποχή. Υπενθυμίζουμε ότι η Mercedes το 1996 και το 1997 λάνσαρε δυο συμπαγή μοντέλα, την SLK Roadster και την Α-Class αντίστοιχα.

Mercedes: Ποιο ρεκόρ έσπασε για πέμπτη φορά το 2020;

Προφανώς η G-Class από το 1979 είχε αρχίσει να ανοίγει το δρόμο για τη σημερινή επέλαση των SUV, ωστόσο η Mercedes ήθελε έναν εκπρόσωπο στην συγκεκριμένη κατηγόρια με περισσότερη άνεση, σπορ χαρακτήρα και που να σχετίζεται τεχνικά με τα επιβατικά της μοντέλα.

Απόβαση στην Ευρώπη το πρωτότυπο AAVision έκανε το 1997 στο Σαλόνι της Γενεύης, όπου για πρώτη φορά ακούστηκε το όνομα M-Class, ενώ αποκαλύφτηκαν πληροφορίες για το σασί, το σύστημα μετάδοσης κίνησης, την έξυπνη τετρακίνηση τον V6 κινητήρα των 3.2 λίτρων.

Το Μάιο του 1997 κάνει τελικά παγκόσμια πρεμιέρα η M-Class παραγωγής, ενώ αμέσως ξεχώρισε με την τετρακίνηση, την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος και το ευρύχωρο εσωτερικό της.

Η Μ-Class διέθετε ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός-πίσω και το σύστημα ETS (Electronic Traction System), το οποίο εντόπιζε αν ένας τροχός σπινάρει πάνω μια ολισθηρή επιφάνεια και τον φρέναρε μέχρι να επιτευχθεί μια συγκεκριμένη καθορισμένη διαφορά ταχύτητας.

Η παραγωγή της M-Class ξεκίνησε το Φεβρουάριο του 1997 στο νέο τότε εργοστάσιο της Mercedes που βρίσκεται στην Τασκαλούζα της Αλαμπάμα. Αρχικά εκεί κατασκευάζονταν η έκδοση ML 320, ενώ αργότερα η γκάμα επεκτάθηκε φτάνοντας μέχρι την κορυφαία ML 55 AMG των 347 ίππων.

Από το φθινόπωρο του 2015 η M-Class μετονομάστηκε σε GLE για να αναδείξει τη στενότερη συγγένεια με τη ναυαρχίδα S-Class.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 12 Ιανουαρίου 2021

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Πρίγκηπες στο Μόντε Κάρλο Οζιέ-Ινγκρασιά με Toyota Yaris WRC

Πρίγκηπες στο Μόντε Κάρλο Οζιέ-Ινγκρασιά με Toyota Yaris WRC

H πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το ράλι Μόντε Κάρλο, είχε τη σφραγίδα των Οζιέ-Ινγκρασιά, με Toyota Yaris WRC. Ήταν η 8η νίκη του Γαλλικού πληρώματος, 4η με  διαφορετική ομάδα. Με Volkswagen Polo WRC 2013,2014, 2015, 2016, Ford Fiesta WRC 2017, 2018, Citroen...

Διαβάστε Περισσότερα
Yπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: Νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού, οι περιορισμοί συνεχίζονται

Yπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: Νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού, οι περιορισμοί συνεχίζονται

Μέχρι την Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021 συνεχίζονται οι περιορισμοί στις αεροπορικές μετακινήσεις εσωτερικού για λόγους προστασίας επιβατών και πολιτών από την νόσο Covid-19. Ειδικότερα, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοινώνει στο επιβατικό κοινό την παράταση,...

Διαβάστε Περισσότερα
WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Το GR Yaris και σε ρόλο πλοηγού

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Το GR Yaris και σε ρόλο πλοηγού

Η μικρή βόμβα της Toyota, το GR Yaris έχει το ρόλο του τελευταίου πλοηγού αυτοκινήτου για το ράλι Μόντε Κάρλο, πριν τα πληρώματα αρχίσουν τη μάχη με τα χρονόμετρα στις Ειδικές Διαδρομές. Σε αποκλειστικά 2θυρο αμάξωμα, με 3κύλινδρο μοτέρ turbo 1.6 λίτρων, απόδοσης 261...

Διαβάστε Περισσότερα