motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις: Τρίτο και τελευταίο σκέλος – Στην Ελευσίνα ο τερματισμός (εικόνες)

Γιάννης Σταυρόπουλος by Γιάννης Σταυρόπουλος
5 Νοεμβρίου 2023
in CLASSIC CARS
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας από τις επιδόσεις του αγώνα

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας από τις επιδόσεις του αγώνα

Η τελευταία πράξη του έργου Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις «παίζεται» την Κυριακή 5 Νοεμβρίου με το 3ο και τελευταίο σκέλος που περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 43.83 χλμ.

ADVERTISEMENT

Τέσσερις Ειδικές Διαδρομές, κάθε άλλο παρά εύκολες.

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, Αθανάσουλας-Μπασιούκας, πολύ καλή η επίδοσή τους
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, Αθανάσουλας-Μπασιούκας, πολύ καλή η επίδοσή τους

Πρώτη της ημέρας το «Μαυρονέρι» με 9.98 χλμ.

Δεύτερη η «Λιβαδειά» μήκους 10.95 χλμ.

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, Αργυρίου-Λάσκος οδηγούν υπέροχα
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, Αργυρίου-Λάσκος οδηγούν υπέροχα

Μετά τη Λιβαδιά έχει ανασυγκρότηση στο γνωστό καφέ «Κούρος» μετά τη Λιβαδειά, στο δρόμο προς Αράχωβα.

Μετά την ανασυγκρότηση και τον ανεφοδιασμό ακολουθούν δύο ακόμα ακόμα Ειδικές Διαδρομές.

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, Αμαξόπουλος-Μωραίτη, στους γνωστούς γρήγορους ρυθμούς
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, Αμαξόπουλος-Μωραίτη, στους γνωστούς γρήγορους ρυθμούς

Η «Θήβα» μήκους 14.53 χλμ. και το «Νεοχωράκι» μήκους 8.37 χλμ.

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις: Στην Ελευσίνα ο τερματισμός

Έτσι μετά από 43.83 χλμ. συνολικά χλμ. ο αγώνας θα τερματίσει στις 14:37 στην Ελευσίνα, Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2023.

Να δούμε εαν σε αυτό το τρίτο και τελευταίο σκέλος θα συνεχίσουν την προσπάθειά τους οι Παραδείσης-Φράγκου καθώς μετά την τελευταία Ειδική Διαδρομή του 2ου σκέλους εγκατέλειψαν από διαφορικό πριν προλάβουν να φτάσουν στην Ιτέα.

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, Παραδείσης-Φράγκου, πετούσαν χαμηλά όπου δούλευε το Ford Escort
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, Παραδείσης-Φράγκου, πετούσαν χαμηλά όπου δούλευε το Ford Escort

Όπως επίσης οι Χριστοδούλου-Σαμαράς με τη Lancia 037 Beta, όπου στο 2ο σκέλος εγκατέλειψε από σπασμένο ημιαξόνιο.

Να θυμίσουμε οτι το πλήρωμα είχε εγκαταλείψει στην τελευταία δεξιά στροφή της 1ης Ειδικής Διαδρομής από σπασμένο μπροστινό δεξί ψαλίδι της ανάρτησης.

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, Χριστοδούλου-Σαμαράς, δύστροπη Ιταλιδα
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, Χριστοδούλου-Σαμαράς, δύστροπη Ιταλιδα

Το αυτοκίνητο επισκευάστηκε και ξαναξεκίνησε  μετά την επισκευή.

Το ίδιο συνέβη και με τους Παραδείση-Φράγκου όπου το μοτέρ του άσπρο-μαύρου Ford Escort αρνήθηκε να δουλέψει στη 2η Ειδική Διαδρομή του αγώνα…

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, Δελαπόρτας-Παναρίτης, όπου δούλευε το Golf GTI έγραφαν πολύ καλούς χρόνους
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, Δελαπόρτας-Παναρίτης, όπου δούλευε το Golf GTI έγραφαν πολύ καλούς χρόνους

Θα ακολουθήσει η απονομή των επάθλων ώστε ο αγώνας να περάσει και επίσημα στην ιστορία, ως ένα αντίγραφο του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς «πάτησε» στην ίδια σχεδόν σχεδιαστική  φιλοσοφία και στις ίδιες Ειδικές Διαδρομές

.

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, Νιώρας-Κακαλής διακριτικά χωρίς εξάρσεις
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, Νιώρας-Κακαλής διακριτικά χωρίς εξάρσεις

Με αντίγραφα όμως δεν πας μπροστά. Να θυμίσουμε ότι με αντίγραφα ξεκίνησαν οι Κινέζοι στα αυτοκίνητα, αλλά στη συνέχεια την άλλαξαν την πορεία, συγκεντρώθηκαν, ετοιμάστηκαν και είναι καθ΄όλα έτοιμοι για να εξαπολύσουν την επίθεσή τους στην Ευρώπη.

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, Παπαδημητρίου-Σιγάλας, από τα ωραία του αγώνα
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, Παπαδημητρίου-Σιγάλας, από τα ωραία του αγώνα

 

 

 

 

 

 

 

Tags: FORDFORD ESCORTLANCIA 037ΕΛΕΥΣΙΝΑΙστορικό Ραλι ΑκροπολιςΟΜΑΕΣΚΕΛΟΣ
ShareTweet

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS