motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Η Red Bull παραδέχτηκε το λάθος του Verstappen!!!

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
8 Δεκεμβρίου 2021
in FORMULA 1
Η Red Bull παραδέχτηκε το λάθος του Verstappen!!!

Η Red Bull και συγκεκριμένα ο Helmut Marko, ο άνθρωπος που βρίσκεται στην κορυφή της ομάδας, παραδέχτηκε ότι ο Verstappen φρέναρε απότομα.

ADVERTISEMENT

Ο Marko αναφέρθηκε στο περιστατικό του γύρου 37, κατά το οποίο ο Ολλανδός πάτησε πολύ απότομα το φρένο στην ευθεία, με αποτέλεσμα να τον χτυπήσει από πίσω ο Hamilton.

Μετά τον αγώνα ο Helmut Marko είχε κάνει δηλώσεις, στις οποίες έλεγε ότι η ομάδα του αδικήθηκε σε αυτό το περιστατικό και ότι εργάζονται ώστε να αποδείξουν, πως ο Verstappen δεν είχε κάνει κάτι λάθος ούτε είχε φρενάρει περισσότερο από το κανονικό ή έστω τόσο ώστε να θεωρηθεί επικίνδυνη η κίνησή του.

Μάλιστα, ο Αυστριακός είχε πει ότι από το περιστατικό είχε τραυματιστεί το πίσω αριστερά ελαστικό της RB16B και αυτός ήταν ο λόγος που από εκεί και μετά ο Ολλανδός δεν πίεσε.

Ωστόσο, τώρα ο Helmut Marko βγήκε και παραδέχτηκε δημόσια ότι τα παραπάνω δεν ισχύουν. Μάλιστα είπε ότι έκανε λάθος και ζήτησε συγγνώμη. Ο σύμβουλος της ομάδας είπε ότι στις δηλώσεις μετά τον αγώνα αυτά που είπε, ήταν απλά τα δεδομένα που του είχαν δώσει λίγο νωρίτερα οι μηχανικοί της ομάδας (ο τραυματισμός του ελαστικού ήταν γεγονός, τα περί του φρεναρίσματος δεν ίσχυαν).

Με το πέρασμα των ημερών, όμως, μπόρεσε να δει και ο ίδιος ότι αυτά τα δεδομένα ήταν λάθος, το οποίο πλέον αναγνώρισε και δημόσια.

Δείτε ακόμα

Ο Verstappen τιμωρήθηκε για το φρενάρισμα. Ποια είναι η αιτιολογία των αγωνοδικών;

Ζαν Περ Ζαμπούιγ: Αντίο στον ψηλό ξανθό της Formula 1

BAW Jiabao: To φθηνό κινέζικο city-car

Λάτβαλα: «Υπόκλιση» στον Ακίο Τογιόντα!

Ferrari: Βάζει βαθιά το χέρι στην τσέπη για το μπόνους των υπαλλήλων!

Κακοκαιρία «Μπάρμπαρα»: Οδηγίες επιβίωσης πίσω από το τιμόνι

Παραδέχτηκε ότι ο Verstappen θέλησε να δώσει πίσω τη θέση πριν τη γραμμή του DRS ώστε να έχει πλεονέκτημα, αλλά αποδέχτηκε και την ευθύνη του όταν βλέποντας πως ο Hamilton δεν προσπερνάει κάνοντας την ίδια σκέψη, πάτησε πάρα πολύ απότομα το φρένο.

Εκτός από το περιστατικό που έγινε ανάμεσα σε Verstappen και Hamilton στη Σαουδική Αραβία, ο Helmut Marko αναφέρθηκε και στον αγώνα στο Αμπού Ντάμπι, ο οποίος θα είναι ο τελευταίος του φετινούς πρωταθλήματος.

Συγκεκριμένα, μίλησε για το ενδεχόμενο ο Verstappen να προκαλέσει περιστατικό το οποίο θα οδηγήσει στο να μην τερματίσει τόσο ο ίδιος, όσο και ο Hamilton. Σε αυτή την περίπτωση ο Ολλανδός κατακτά το πρωτάθλημα καθώς έχει μία νίκη παραπάνω.

Ο Marko είπε ότι ο οδηγός του δε θα καταφύγει σε τέτοιες πρακτικές. Επισήμανε ότι η Red Bull θα κάνει τα πάντα για να κερδίσει τον αγώνα, άρα και το πρωτάθλημα (τουλάχιστον το ένα από τα δύο), όμως δεν πρόκειται να εφαρμόσει αθέμιτες λύσεις.

Η κίνηση του Marko είναι πρωτότυπη και αξίζει μπράβο, καθώς οι ομάδες σπάνια παραδέχονται τα λάθη των οδηγών τους. Τις περισσότερες φορές προσπαθούν να τα δικαιολογήσουν και να τα εξωραΐσουν ή αν δεν μπορούν να κ΄ναουν κάτι από τα παραπάνω, δεν αναφέρονται καθόλου σε αυτά. Ειδικά όταν πρόκειται για έναν άνθρωπο με τόσο ισχυρό χαρακτήρα όπως ο σύμβουλος της Red Bull, η παραδοχή του λάθους είναι ακόμα πιο δύσκολη.

Tags: BULLHELMUTJEDDAHMARKOMAXREDVERSTAPPENΑΡΑΒΙΑΛΑΘΟΣΣΑΟΥΔΙΚΗΤΖΕΝΤΑΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS