motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Η Mercedes CLA 250e σε πάει στο γραφείο με ρεύμα και στο εξοχικό με 218 ίππους

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
27 Απριλίου 2021
in TEST DRIVE
CLA 250e

Ένα από τα πιο καλλίγραμμα και αποδοτικά αστέρια της Mercedes, η CLA 250e.

Όποιος πιστεύει ότι στην πρίζα μπαίνουν μόνο τα SUV και μικρά μοντέλα πόλης, μάλλον δεν έχουν εστιάσει σωστά. Η γκάμα περιλαμβάνει και sedan μοντέλα, ενώ ένα από αυτά είναι η Mercedes CLA 250e.

ADVERTISEMENT

Αποτελεί ίσως την καλύτερη απόδειξη ότι ο εξηλεκτρισμός και οι κομψές σιλουέτες μπορούν να συνδυαστούν. Όπως στην περίπτωση της plug-in υβριδική CLA, με την οποία κινηθήκαμε ιδιαίτερα αποδοτικά, σβέλτα, αλλά και με στυλ.

Σιλουέτα

Το γερμανικό τετράθυρο coupe οπτικά ξεχωρίζει με την καμπυλωτή-χαμηλή οροφή του, η γραμμή της οποίας «διεισδύει αθόρυβα» στο πίσω τμήμα δημιουργώντας ένα κομψότατο sedan τελείωμα. Όταν την παρατηρείς απ’ έξω δύσκολα μπορείς να αντιληφθείς την ενναλακτική μορφή ενέργειας που υποστηρίζει, εκτός αν ξέρεις να ερμηνεύσεις το λογότυπο EQ Power στα εμπρός φτερά και το 250e στο πίσω τμήμα. Αμετάβλητες παραμένουν οι αναλογίες της, με το μήκος, το πλάτος και το ύψος να βρίσκονται στα 4.688 χλστ., 1.999 χλστ. και 1.450 χλστ. αντίστοιχα.

CLA 250e
Μας αρέσει να κοιτάζουμε κυρίως το πίσω τμήμα της. Συμφωνείτε;

Εσωτερικό

Στα ενδότερα τώρα της CLA 250e, επίσης δεν υπάρχει κάποια σχεδιαστική διαφορά που να σχετίζεται με τον plug-in υβριδικό χαρακτήρα της. Eκτός της χιλιομετρικής ένδειξης , στο δεξιά από τα δύο στρόγγυλα όργανα που αποτελούν μέρος του high-tech cockpit, το οποίο απαρτίζεται από δυο εφαπτόμενες λεπτές οθόνες 10,25 ιντσών, που περιλαμβάνουν τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων MBUX. Προσέξτε ακόμα, τα ενσωματωμένα μπουτόν αφής στο τριάκτινο δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι και τους αεραγωγούς σε σχήμα τουρμπίνας.

CLA 250e
Το ποιοτικό και high-tech εσωτερικό προέρχεται από την A-Class.

Εφάμιλλη του ονόματος Mercedes είναι η συναρμογή και η ποιότητα όλων των υλικών, με μαλακό πλαστικό να σκεπάζει το επάνω τμήμα του ταμπλό και χαμηλότερα τμήματα. Ο ατμοσφαιρικός κρυφός φωτισμός της καμπίνας προσφέρει 64 αποχρώσεις, ενώ εφαρμόζεται ακόμα και στα προσκέφαλα των καθισμάτων.

Χώροι

Οι πίσω επιβάτες θα μείνουν ικανοποιημένοι με το διαθέσιμο χώρο για τα πόδια τους (μεταξόνιο 2.729 χλστ.), αλλά όχι τόσο με τον περιορισμένο «αέρα» για τα κεφάλια τους, λόγω σχήματος της οροφής. Ο μεσαίος πίσω επιβάτης θα δυσκολευτεί λίγο εξαιτίας του υπερυψωμένου κεντρικού δαπέδου. Θα θέλαμε λίγο φαρδύτερο το άνοιγμα των πίσω θυρών για ευκολότερη επιβίβαση-αποβίβαση, αλλά μας άρεσε ότι όλες οι πόρτες δεν έχουν πλαίσιο κάτι που ενισχύει τον coupe χαρακτήρα της. Στενό είναι το άνοιγμα και του χώρου αποσκευών, ενώ η χωρητικότητα του έχει μειωθεί στα 390 λίτρα με κιτ ελαστικού αντι ρεζέρβας.

Δύναμη και οικονομία

Στην «ακτινογραφία» της CLA 250e βλέπουμε ότι συνδυάζει το γνωστό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1.33 λίτρων με ισχύ 160 ίππους, με ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων και μπαταρία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 15,6 kWh. Συνδυαστικά παράγονται 218 ίπποι και 450 Nm ροπής, ενώ οι επιδόσεις λαμβάνουν θαυμαστικό, καθώς η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται εντός 6,8 δευτ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 240 χλμ./ώρα. Σε συνεργασία με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (8G-DCT), η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.

CLA 250e
Αρχοντική φιγούρα.

Η μέση κατανάλωση καυσίμου των 6,8 λίτρων/100 χλμ. (επίσημη μέτρηση 1,4 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές C02 31 γρ./χλμ.) ήρθε επειδή συχνότερα επιλέγαμε το πρόγραμμα οδήγησης Sport (υπάρχουν επίσης τα Comfort, Electric, Battery Level και Individual). Έτσι απολαμβάναμε την αμεσότερη απόκριση στο γκάζι, και τις αλλαγές των σχέσεων που εκτελούνταν σε ψηλότερες στροφές, ενώ αυξάνονταν λίγο και το βάρος του τιμονιού για καλύτερη αίσθηση. Ωστόσο μπορείς να πετύχεις ακόμα και 5,7 λίτρα/100 χλμ. με πιο συνετή οδήγηση και επιλέγοντας π.χ το πρόγραμμα Comfort.

Στην πρίζα

Στο πίσω δεξί φτερό υπάρχει η υποδοχή καλωδίου για τη φόρτιση της μπαταρίας. Από wallbox 7,4 kW η φόρτιση από 10 έως 100% διαρκεί περίπου 1 ώρα 45 λεπτά. Χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή χρειάζονται περίπου 25 λεπτά για να φτάσει η μπαταρία από 10 έως 80%. Από απλή οικιακή πρίζα απαιτούνται 5 ώρες και 30 λεπτά.

CLA 250e
Η υποδοχή για το καλώδιο φόρτισης.

Αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, άρα χωρίς να καταναλώσει στάλα βενζίνης και με μηδενικές εκπομπές ρύπων, η CLA 250e μπορεί να κινηθεί για περίπου 70 χλμ. και με μέγιστη ταχύτητα τα 140 χλμ./ώρα., αρκεί η μπαταρία της να είναι πλήρως φορτισμένη.

Στο δρόμο

Ο σπρορτίφ χαρακτήρας της CLA 250e είναι έκδηλος από τα πρώτα χιλιόμετρα και ξεχνάς ότι οδηγείς ένα plug-in υβριδικό μοντέλο. Στο υπενθυμίζει όμως το γεγονός ότι εκκινεί πάντα αθόρυβα με ηλεκτρική ενέργεια, καθώς και όταν παρκάρεις. Δηλαδή σε αρκετά χαμηλές ταχύτητες.

 

Χωρίς μάσκες και αποστάσεις το καλοκαίρι του 1996 μέσα στη Mercedes SLK

 

Ειδικά στο πρόγραμμα Sport, όπως προαναφέραμε, δείχνει το πιο δυναμικό της πρόσωπο, όμως αυξάνεται αρκετά ο ήχος του κινητήρα, ειδικά στις επιταχύνσεις, ενώ το αυτόματο κιβώτιο εκτελεί σε πιο ψηλές στροφές τις αλλαγές (υπάρχουν και paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές των σχέσεων).

CLA 250e
Η καμπύλη στην οροφή είναι το top χαρακτηριστικό στη σχεδίαση της.

Το τιμόνι χαρακτηρίζεται βαρύ αλλά όχι τεχνητά και δεν κουράζει τα χέρια, ενώ παρέχει πλούσια πληροφόρηση. Παράλληλα η χαμηλή θέση οδήγησης σε προδιαθέτει για πιο ζωηρές βόλτες.

Στον αυτοκινητόδρομο η CLA 250e είναι ακλόνητη ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, εμπνέοντας ασφάλεια, ενώ το αεροδυναμικό της σχήμα περιορίζει σημαντικά τους θορύβους. Η ανάρτηση χαρακτηρίζεται σκληρή, όχι όμως σε σημείο που να «σπάει» την άνεση.

Συμπέρασμα

Η CLA 250e μπορεί να σε πηγαίνει καθημερινά στο γραφείο σου που βρίσκεται εντός της πόλης, χωρίς να αντλήσει σταγόνα από το ρεζερβουάρ των 35 λίτρων. Μπορεί ακόμα να σε ταξιδέψει με χαμηλότατη κατανάλωση καυσίμου και σβέλτα. Με δυο λόγια μπορεί να συνδυάσει απόδοση και οδηγικό ταπεραμέντο. Ανάλογα με τη διάθεση και τις συνθήκες. Η τιμή της διαμορφώνεται στα 48.040 ευρώ.

CLA 250e
Το γράμμα “e” σημαίνει electric.
CLA 250e
Led φώτα και 18αρες ζάντες.
CLA 250e
Το λογότυπο για τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα της Mercedes.

CLA 250e
Στενό το άνοιγμα του πορτμπαγκάζ.
CLA 250e
Άφαντη η ρεζέρβα και στη θέση της κιτ επισκευής ελαστικού.
CLA 250e
Ο βενζινοκινητήρας των 1.33 λίτρων με ισχύ 160 ίππους.

CLA 250e
Επιφάνεια αφής για το χειρισμό της κεντρικής οθόνης.
CLA 250e
Ψηφιακός πίνακας οργάνων.
CLA 250e
Κουμπιά αφής στο τιμόνι.

Tags: 218 ΙΠΠΟΙCLA 250EMERCEDESPLUG-IN HYBRIDΚΙΝΗΤΗΡΑΣΜΠΑΤΑΡΙΑΠΡΙΖΑΦΟΡΤΙΣΗ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS