motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Η Bugatti αλλάζει ιδιοκτήτη, όμως συνεχίζει να ανήκει στο VW Group

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
6 Ιουλίου 2021
in SUPER CARS
Bugatti

Η Bugatti περνά σε μία νέα εποχή καθώς πλέον θα ανήκει στη Rimac και όχι στο VW Group, τουλάχιστον όχι άμεσα, καθώς οι Γερμανοί δε θα ήθελαν να χάσουν τον έλεγχο μίας τόσο σημαντικής και ιστορικής μάρκας.

ADVERTISEMENT

Ταυτόχρονα, ήθελαν να βάλουν στο portfolio τους και τη Rimac, την κροατική εταιρεία η οποία αυτή τη στιγμή θεωρείται η κορυφαία τον κόσμο όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση.

Οι εξελίξεις γύρω από τη γαλλική εταιρεία και τη συνεργασία με τη Rimac, λοιπόν, έρχονται να επιβεβαιώσουν όσα γράφαμε εδώ και αρκετό καιρό.

Volkswagen: Αποφάσεις για την Bugatti. Ο ρόλος της Rimac

 

Έτσι, η λύση που βρέθηκε ήταν Bugatti και Rimac να δημιουργήσουν μία νέα επιχειρηματική οντότητα, το όνομα της οποίας είναι απλά Bugatti – Rimac.

Σε αυτήν οι Κροάτες θα έχουν το 55% των μετοχών. Το υπόλοιπο 55% θα ανήκει στην Porsche. Ωστόσο, στην Porsche ανήκει και το 24% της Rimac. Αυτό σημαίνει ότι στην πραγματικότητα στην Porsche ανήκει το 58.2% της εταιρείας που δημιούργησαν οι Rimac και Bugatti. Από τη στιγμή, μάλιστα, που η Porsche αποτελεί κομμάτι του VW Group, πρακτικά οι Γερμανοί δεν έχασαν τίποτα από τον έλεγχο που είχαν στη γαλλική μάρκα.

Αυτό που ήθελαν ήταν να μην επιβαρύνεται ο μέσος όρος των εκπομπών ρύπων του ομίλου με τα αυτοκίνητα της Bugatti. Μπορεί η παραγωγή να είναι μικρή, όμως το κάθε μοντέλο έχει πολύ μεγάλους αριθμούς ρύπων, οπότε και σημαντική επίδραση.

Ακόμα, ήθελαν να βρουν κάποιον συνεργάτη ώστε να επιμεριστούν τα ποσά που απαιτούνται ώστε η Bugatti να μεταβεί σταδιακά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Η Rimac είναι μια εταιρεία που έχει ήδη έτοιμη την τεχνογνωσία, καθώς ασχολείται με τα ηλεκτρικά στο υψηλότερο επίπεδο συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη στον κόσμο.

Η συνένωση των δύο εταιρειών πρέπει να πάρει έγκριση από τις επιτροπές αντιμονοπωλιακών πρακτικών σε διάφορες χώρες, ενώ αναμένεται να οριστικοποιηθεί από το τέταρτο τρίμηνο του έτους.

Tags: BUGATTIGROUPPORSCHERIMACVOLKSWAGENVWΟΜΙΛΟΣΣΥΝΕΝΩΣΗ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS