motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Η Hyundai θέλει να… αγγίξει Tesla και BYD στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως το 2030 – Ποιο είναι το σχέδιο, μπορεί να το πετύχει;

Γιάννης Κανουπάκης by Γιάννης Κανουπάκης
15 Μαΐου 2023
in E-CARS
Η Hyundai σχεδιάζει να παρουσιάσει οχήματα το 2025 με βάση τις δύο νέες πλατφόρμες, eM και eS

Η Hyundai σχεδιάζει να παρουσιάσει οχήματα το 2025 με βάση τις δύο νέες πλατφόρμες, eM και eS

Η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai Motor Company ενισχύει τις παραγωγικές της δυνατότητες.

ADVERTISEMENT

Στοχεύει να γίνει ένας από τους τρεις κορυφαίους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο έως το 2030 .

Η αυτοκινητοβιομηχανία επενδύει πολλά στην έρευνα και την ανάπτυξη, χτίζοντας νέα εργοστάσια και πλατφόρμες, καθώς και επεκτείνοντας τις γραμμές αμιγώς ηλεκτρικών.

«Τώρα αναπτύσσουμε δύο ακόμη πλατφόρμες και αυτό θα μας επιτρέψει να έχουμε 18 μοντέλα μέχρι το 2030. Και (στοχεύουμε) να επιτύχουμε 2 εκατομμύρια (ετήσιες) πωλήσεις EV γύρω στο 2030», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Γιαεχούν Τσάνγκ, μιλώντας στο αμερικανικό δίκτυο CNBC.

Τα ηλεκτρικά οχήματα του Ομίλου αναπτύσσονται επί του παρόντος σε μια προηγμένη πλατφόρμα EV, την Hyundai Electric Global Modular Platform (E-GMP). Το crossover SUV Ioniq 5 του 2021 ήταν το πρώτο μοντέλο της υπο-μάρκας Ioniq της Hyundai που εστιάζει στα ηλεκτρικά και αναπτύχθηκε πάνω στην E-GMP. Η Hyundai κυκλοφόρησε στη συνέχεια το μοντέλο sedan Ioniq 6 το 2022.

Η Hyundai και η Kia πούλησαν συνολικά 6,85 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως πέρυσι, αυξημένα κατά 2,7% σε σχέση με ένα χρόνο πριν
Η Hyundai και η Kia πούλησαν συνολικά 6,85 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως πέρυσι, αυξημένα κατά 2,7% σε σχέση με ένα χρόνο πριν

Μια ενιαία πλατφόρμα κλιμακώνει την παραγωγή μελλοντικών μοντέλων και μειώνει το κόστος ανάπτυξης και κατασκευής.

«Είναι σημαντικό να έχουμε μια αποκλειστική πλατφόρμα EV. Η πλατφόρμα μας για EV, η οποία είναι η E-GMP, είναι ένας ισχυρός παράγοντας για τη διασφάλιση της απόδοσης, της αξιοπιστίας και της χρηστικότητας του EV. Νομίζω ότι αυτό είναι ένας πολύ ισχυρός παράγοντας και για το μέλλον», είπε ο Τσάνγκ.

Η Hyundai σχεδιάζει να παρουσιάσει οχήματα το 2025 με βάση τις δύο νέες πλατφόρμες, eM και eS , οι οποίες αναμένεται να οδηγήσουν σε πιο αποτελεσματική ανάπτυξη οχημάτων και μεγαλύτερες μειώσεις κόστους.

Το Hyundai Motor Group, που περιλαμβάνει τις μάρκες Hyundai, Kia και Genesis, κατέλαβε την έκτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη πωλήσεων ηλεκτρικών της SNE Research για το 2022 . Παρέδωσε 510.000 μονάδες EV πέρυσι, αυξημένες κατά 40,9% από το 2021, σύμφωνα με την SNE Research.

Η πρώτη θέση πήγε στην BYD της Κίνας, η οποία παρέδωσε 1,87 εκατομμύρια μονάδες, ακολουθούμενη από την Tesla με 1,31 εκατομμύρια μονάδες. Η γερμανική

Volkswagen και η κινεζική Geely κατέλαβαν την τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα.

Hyundai:  Στο «κατόπι» των Toyota και Volkswagen

Εδώ και αρκετά χρόνια, μεθοδικά και χωρίς πολύ «κρότο», το Hyundai Motor Group κινήθηκε πίσω από τις πανίσχυρες Toyota και Volkswagen για να γίνει η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με πωλήσεις το 2022, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσαν οι κατασκευαστές.

Η Hyundai και η Kia πούλησαν συνολικά 6,85 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως πέρυσι, αυξημένα κατά 2,7% σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Η Toyota πούλησε σχεδόν 10,5 εκατομμύρια μονάδες ενώ η Volkswagen πούλησε περίπου 8,26 εκατομμύρια μονάδες .

Το crossover SUV Ioniq 5 του 2021 ήταν το πρώτο μοντέλο της υπο-μάρκας Ioniq της Hyundai που εστιάζει στα ηλεκτρικά
Το crossover SUV Ioniq 5 του 2021 ήταν το πρώτο μοντέλο της υπο-μάρκας Ioniq της Hyundai που εστιάζει στα ηλεκτρικά

Η Hyundai ανέφερε αύξηση 92% σε ετήσια βάση στα καθαρά κέρδη για το πρώτο τρίμηνο του 2023 , «κυρίως λόγω των ΗΠΑ και της Ευρώπης», δήλωσε ο Τσάνγκ.

Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 3,42 τρισεκατομμύρια γουόν (2,56 δισεκατομμύρια δολάρια), από 1,78 τρισεκατομμύρια γουόν την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 24,7% σε ετήσια βάση, από 30,3 τρισεκατομμύρια γουόν σε 37,78 τρισεκατομμύρια γουόν.

Η Hyundai θέλει, τελικά, να διεισδύσει στην καταναλωτική αγορά της Κίνας, όπου η έκθεση της εταιρείας είναι «πολύ περιορισμένη αυτή τη στιγμή».

Hyundai: Η αγορά της Κίνας ο νέος μεγάλος στόχος

«Έχουμε μια κοινοπραξία στην Κίνα. Βρισκόμαστε τώρα σε μια ενδοσκόπηση για το πώς μπορούμε να ανακτήσουμε την ανταγωνιστικότητα της αγοράς της Κίνας», ανέφερε ο Τσάνγκ. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα αναμένεται να ξεπεράσουν τις 8 εκατομμύρια μονάδες το 2023 , σύμφωνα με την Counterpoint Research.

«Νομίζω ότι το πρώτο βήμα που εξετάζουμε είναι πώς μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε την επιχειρησιακή ικανότητα στην Κίνα. Και το επόμενο βήμα θα πρέπει να είναι η εστίασή μας στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων, το οποίο θα πρέπει να είναι ελκυστικό για τους ντόπιους πελάτες με συγκρίσιμες λειτουργίες λογισμικού, καθώς και χαρακτηριστικά υλικού και σχεδιασμού», δήλωσε ο Chang.

Η Hyundai θέλει, τελικά, να διεισδύσει στην καταναλωτική αγορά της Κίνας, όπου η έκθεση της εταιρείας είναι «πολύ περιορισμένη αυτή τη στιγμή».
Η Hyundai θέλει, τελικά, να διεισδύσει στην καταναλωτική αγορά της Κίνας, όπου η έκθεση της εταιρείας είναι «πολύ περιορισμένη αυτή τη στιγμή»

Στην εσωτερική αγορά, η Hyundai είπε ότι σχεδιάζει να επενδύσει 24 τρισεκατομμύρια γουόν στη βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων της Νότιας Κορέας έως το 2030 .

Για να ανταγωνιστεί την Tesla και τη Ford, η Hyundai κατασκευάζει ένα εργοστάσιο EV αξίας 5,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων με τη νοτιοκορεάτικη κατασκευάστρια μπαταριών SK On στη Γεωργία για την προμήθεια μπαταριών για Hyundai και Kia EV που συναρμολογούνται στις ΗΠΑ. Το νέο εργοστάσιο πρόκειται να αρχίσει να παράγει έως και 300.000 EV ανά έτος, που ξεκινά από το 2025.

Η επένδυση καθοδηγείται επίσης από τον νόμο για τη μείωση του πληθωρισμού των ΗΠΑ, ο οποίος προσφέρει εκπτώσεις φόρου 7.500 δολαρίων εάν το όχημα και οι μπαταρίες του συναρμολογηθούν στις ΗΠΑ. Η Hyundai δεν έχει επί του παρόντος εργοστάσιο ηλεκτρικών ηλεκτρικών στις ΗΠΑ.

Διαβάστε ακόμα:

Hyundai Ioniq 5 N: Το πρώτο ηλεκτρικό υψηλών επιδόσεων (video)

Tags: BYDFORDHYUNDAIKIATESLATOYOTAVOLKSWAGEN
ShareTweet
  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS