motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Hyundai Kona Electric: Αδειάζουμε την μπαταρία του στην πόλη. Πώς τα πάει;

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
31 Οκτωβρίου 2020
in E-CARS

Αυτές τις μέρες έχουμε στα χέρια μας την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του Hyundai Kona. Μάλιστα, πρόκειται για την έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία των 64 kWh (υπάρχει και μικρότερη με 39 kWh).

ADVERTISEMENT

Η επίσημη αυτονομία που ανακοινώνει η εταιρεία είναι 449 χιλιόμετρα. Με αφορμή το γεγονός ότι πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα νούμερα μεταξύ των ηλεκτρικών που κυκλοφορούν στη χώρα μας, θελήσαμε να κάνουμε ένα test. Να μετρήσουμε πόσα χιλιόμετρα μπορούμε να καλύψουμε αποκλειστικά σε αστικές συνθήκες, μέχρι να αδειάσει η μπαταρία.

Μετά από τρεις μέρες που κυκλοφορούμε στους δρόμους της Αθήνας έχουμε διανύσει 246.9 χιλιόμετρα. Αυτό έχει ρίξει την αυτονομία στα 191 χιλιόμετρα. Αν επιβεβαιωθούν τα νούμερα, μέχρι να μηδενιστεί η αυτονομία, θα έχουμε “γράψει” 437.9 χλμ.

Η εν λόγω τιμή είναι πάρα πολύ κοντά στην επίσημη. Πρέπει να αναφέρουμε ότι κατά τη διάρκεια των διαδρομών έχουμε χρησιμοποιήσει αρκετά και τον κλιματισμό, κυρίως όταν βρισκόμαστε σε αυξημένη κυκλοφοριακή συμφόρηση, ώστε να αποφεύγουμε, όσο είναι εφικτό, την έντονη συγκέντρωση ρύπων, καθώς και όταν προπορεύεται κάποιο όχημα το οποίο εκπέμπει σύννεφα καπνού από την εξάτμισή του. Δυστυχώς είναι αρκετά αυτά τα οχήματα στους δρόμους της πόλης.

Συνεχίζουμε το test αυτονομίας και περιμένουμε να δούμε ποια θα είναι τα τελικά αποτελέσματα.

 


Tags: ELECTRICHYUNDAIKONATESTΑΣΤΙΚΗΑΥΤΟΝΟΜΙΑΗΛΕΚΤΡΙΚΌ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS