Formula 1, Grand Prix Emilia Romagna: Με παρουσία θεατών

22 Σεπτεμβρίου 2020

Ο κύκλος, όχι των Χαμένων Ποιητών, αλλά των θεατών ανοίγει και στο 3ο Γκραν Πρι που θα διεξαχθεί στην Ίμολα, την τρίτη Ιταλική πίστα που περιλαμβάνεται στο φετινό καλεντάρι της Formula 1, μετά τη Μόντσα και το Μουτζέλο.

Έτσι στις 22 Σεπτεμβρίου ανοίγει η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την προμήθεια εισιτηρίων για το 13ο φετινό Γκραν Πρι στη πίστα της Ίμολα, 31 Οκτωβρίου,1 Νοεμβρίου

13.147 θα είναι τα διαθέσιμα εισιτήρια για κάθε μια από τις δύο μέρες του Γκραν Πρι, με συγκεκριμένο αριθμό σε κάθε κερκίδα στην πίστα που φέρει την ονομασία Enzo και  Dino Ferrari.

Ναι καλά διαβάσατε, για τις δύο μέρες του Γκραν Πρι, καθώς η Formula 1 επέλεξε την πίστα της Ίμολα για ένα νέο μελλοντικό πλάνο διεξαγωγής των δοκιμών.

Μια μόνο ημέρα δοκιμαστικών, αυτή του Σαββάτου, καθώς τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής στην πίστα της Ίμολα καταργούνται.

Τα ελεύθερα δοκιμαστικά  θα ξεκινήσουν το Σάββατο 31 Οκτωβρίου στις 10:00 και θα έχουν διάρκεια 90 λεπτών.

Στη συνέχεια, και από τις 14:00, ξεκινάει το κυνήγι για την pole-position. Η ώρα του αγώνα την Κυριακή 1 Νοεμβρίου ορίστηκε στις 13:10 (τοπική ώρα).

Η μείωση της μιας ημέρας των δοκιμαστικών δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό εάν θα καθιερωθεί ή όχι. Η Formula 1 μπορεί να είναι η κορωνίδα του παγκόσμιου motorsport, αλλά είναι και business, very very very big business.

Η Παρασκευή, η πρώτη μέρα από τις τρείς που έχει διάρκεια ένα Γκραν Πρι έχει σημαντικό αριθμό εισπράξεων. Είναι τα εισιτήρια , το paddock club, οι διαφημίσεις, οι εκδηλώσεις με το ταμείο να γεμίζει δολάρια και ευρώ.

Ίσως με το διήμερο να ξημερώνει μια νέα εποχή στη Formula 1, με περισσότερους αγώνες, καθώς ο στόχος ίσως να είναι τα 23 Γκραν Πρι σε μια σεζόν, όπως είχε ειπωθεί «ειρήσθω εν παρόδω» επι κυβερνήτη Μπέρνι Έγκλεστον, που σημαίνει μια διαφορετική προσέγγιση στους χρόνους.

Η πίστα της Ίμολα έχει μήκος 4.909 μ. με 21 στροφές, 12 δεξιόστροφες και 9 αριστερόστροφες.

Στην Ίμολα έχει γραφτεί μια από τις πιο μαύρες σελίδες στην ιστορία όχι μόνο της Formula 1, αλλά και του σπορ γενικά το 1994. Στα δοκιμαστικά έχασε τη ζωή του Ρόλαντ Ρατσεμπέργκερ και στον αγώνα ο Άιρτον Σένα, (Πρωτομαγιά του 1994)  όταν η Williams που οδηγούσε καρφώθηκε –ακυβέρνητη- στα προστατευτικά κιγκλιδώματα στη στροφή «ταμπουρέλο».  Η Formula 1 γύριζε σελίδα…

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 22 Σεπτεμβρίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Οδηγούμε το ανανεωμένο Citroen C3 στην έκδοση 1.2 Puretech 83 ίππων

Οδηγούμε το ανανεωμένο Citroen C3 στην έκδοση 1.2 Puretech 83 ίππων

Από το τμήμα σχεδίασης πέρασε το C3 της Citroen όπου δέχτηκε ένα retous κυρίως στο μπροστινό μέρος. Οι αλλαγές εντοπίζονται στο χρώμιο της μάσκας που πλέον επεκτείνεται μέχρι τα LED φώτα, τα πίσω φωτιστικά σώματα με γραφικά 3D, τα airbumps με νέα σχεδίαση (χαμηλά στις...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Γκραν Πρι Πορτογαλίας-FP3: Χατ τρικ από τον Μπότας

Formula 1-Γκραν Πρι Πορτογαλίας-FP3: Χατ τρικ από τον Μπότας

Ο Μπότας ήταν ο οδηγός που βρέθηκε στην κορυφή και της τρίτης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών για το Γκραν Πρι Πορτογαλίας. Μέχρι στιγμής ο Φινλανδός της Mercedes έχει καταφέρει να κάνει τον ταχύτερο γύρο σε όλες τις χρονομετρημένες περιόδους στην πίστα Algarve. Η...

Διαβάστε Περισσότερα
Alfa Romeo Giulia GTA Limited Edition: Από την πίστα στους δρόμους με υπογραφή Sauber Engineering (video)

Alfa Romeo Giulia GTA Limited Edition: Από την πίστα στους δρόμους με υπογραφή Sauber Engineering (video)

O Eλβετικός οίκος Sauber Engineering βρίσκεται τα τελευταία χρόνια πίσω από τη συμμετοχή της Alfa Romeo στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1. Στο πλαίσιο της συνεργασίας «ασχολήθηκε» και με το sport-sedan μοντέλο της θρυλικής εταιρίας από το Μιλάνο τη Giulia. Τα...

Διαβάστε Περισσότερα