motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Formula 1, Γκραν Πρι Βρετανίας, 70 χρόνια F1: Ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία

Γιάννης Σταυρόπουλος by Γιάννης Σταυρόπουλος
10 Αυγούστου 2020
in FORMULA 1
Formula 1, Γκραν Πρι Βρετανίας, 70 χρόνια F1: Ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία

Ο νικητής του επετειακού Γκραν Πρι στην πίστα του Σίλβερστον Μαξ Φερστάπεν με R.B. Aston Martin, ήταν ο μόνος από τους top 10 στην εκκίνηση που ξεκίνησε με τη σκληρή γόμα της Pirelli, με τα άσπρα χαρακτηριστικά.

ADVERTISEMENT

Ο άλλος συνδυασμός ήταν ο Σάινθ με τη McLaren, αλλά εκτός των 10 πρώτων συνδυασμών στην εκκίνηση.

Εκτός του ότι δεν είδαμε ούτε για ένα γύρο το αυτοκίνητο ασφαλείας, δεν υπήρξε και κανένα κλατάρισμα, (ρόλο σε αυτό έπαιξαν οι νέες πιο μαλακές συνθέσεις των P Zero, αλλά και η αύξηση της πίεσης) ούτε εγκαταλείψεις, με εξαίρεση αυτή του Μάγκνουσεν (Haas).

Ο Χάμιλτον ήταν αυτός που σημείωσε τον ταχύτερο γύρο και καρπώθηκε τον έναν επιπλέον βαθμό χρησιμοποιώντας μάλιστα τα «σκληρά» Pirelli. Ο Οκόν με τη Renault είναι ο μόνος από του 10 πρώτους της τελικής κατάταξης που έκανε μόνο ένα pit-stop, ενώ μόνο 4 οδηγοί, Χούλκενμπεργκ, Ρικιάρντο, Ράσελ, Λατίφι, έκαναν τρείς αλλαγές ελαστικών.

Με τα σκληρά P Zero (άσπρα χαρακτηριστικά), ο Λεκλέρκ με τη Ferrari έγραψε τους περισσότερους γύρους, 34, με τη μέση (κίτρινα χαρακτηριστικά) ο Ραϊκόνεν με Alfa Romeo 25 γύρους και με την μαλακή (κόκκινα χαρακτηριστικά) ο Χούλκενμπεργκ με τη Racing Point 8 γύρους.

Να σημειωθεί επίσης ότι για Βρετανία ο καιρός ήταν σχετικά ζεστός με θερμοκρασία ασφάλτου άνω των 40 βαθμών.

O θίασος ξεκίνησε το ταξίδι του για την Ισπανία καθώς το επόμενο ραντεβού, το 6ο για τη φετινή χρονιά, είναι στη Βαρκελώνη.

Νέα πρόκληση εκεί καθώς ο καιρός εκεί είναι πιο ζεστός, ενώ δεν έχει ξαναγίνει Γκραν Πρι στην Ισπανία στα μέσα Αυγούστου. Στον πίνακα που ακολουθεί οι ταχύτεροι χρόνοι που σημειώθηκαν και από ποιους  οδηγούς για κάθε μια από τις τρείς γόμες της Pirelli.

 

 

 

 

Tags: HAAS F1 TEAMKEVIN MAGNUSSENLEWIS HAMILTONMAX VERSTAPPENNICO HULKENBERGPIRELLIPIRELLI P ZERORACING POINT
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS