motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Formula 1 – Ferrari: Το ένα πόντιουμ σε επτά αγώνες και τα άθλια στατιστικά της το 2023

Δημήτρης Θεοδωρόπουλος by Δημήτρης Θεοδωρόπουλος
6 Ιουνίου 2023
in FORMULA 1
Η Ferrari αναζητά βελτίωση και οπωσδήποτε πόντιουμ!

Η Ferrari αναζητά βελτίωση και οπωσδήποτε πόντιουμ!

Η Ferrari δεν μπορεί να σηκώσει «κεφάλι» μέχρι στιγμής στο πρωτάθλημα της Formula 1, κάτι που επιβεβαιώνουν και οι αριθμοί της.

ADVERTISEMENT

ΠΡΟΣΟΧΗ! Να αρχίσουμε με τα βασικά, γιατί κάποιος μπορεί να μην είναι εξοικειωμένος με τη Formula 1, μπορεί να είναι «φρέσκος». Αν μετατρέψουμε το ένα στα επτά πόντιουμ σε ποσοστό, αυτό θα ήταν περίπου 14% επιτυχία.

Αν λάβουμε υπόψιν μας, όμως, πως κάθε ομάδα έχει δύο πιλότους, οι πιθανότητες για βάθρο διπλασιάζονται. Γίνονται 14. Και το ποσοστό πόντιουμ της Ferrari διαιρείται δια δύο και γίνεται 7%!

Ναι, λοιπόν, η Scuderia, που πέρυσι άρχισε τη χρονιά με δύο νίκες σε τρία γκραν πρι και 201 βαθμούς σε επτά γκραν πρι, το 2023 μετρά μόλις μία παρουσία σε βάθρο (αυτή του Λεκλέρ που τερμάτισε τρίτος στο Αζερμπαϊτζάν) και μόλις 100 βαθμούς. Την ίδια ώρα, η Red Bull έχει μαζέψει 287, η Mercedes 152 και η Aston Martin 134. Οι Ιταλοί είναι τέταρτοι!

Σε ό,τι αφορά τη βαθμολογία των πιλότων, από τη δεύτερη και την πέμπτη θέση την ίδια χρονική περίοδο, πέρυσι, ο Λεκλέρ και ο Σάινθ βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην 7η και την 6η αντίστοιχα! Μείον 74 βαθμούς μετράει ο Μονεγάσκος, μείον 25 ο Ισπανός, ο οποίος, -αν μη τι άλλο- δείχνει κάπως πιο σταθερός από τον teammate του.

Formula 1: Η Ferrari δεν κερδίζει τίποτα τις Κυριακές…

Θυμόμαστε, πέρυσι, πως η Ferrari στον έναν γύρο, πολλές φορές ήταν άπιαστη. Λεκλέρ και Σάινθ μέτρησαν δώδεκα pole positions σε 22 αγώνες, πολύ καλό ποσοστό. Εφέτος, μόνο μία φορά έχει εκκινήσει πιλότος της ιταλικής ομάδας από την πρώτη θέση. Ο Σαρλ Λεκλέρ στο Αζερμπαϊτζάν.

Και δεν είναι μόνο αυτό. Η Scuderia, έχει πάρει στον αγώνα παραπάνω πράγματα από αυτά που της έδωσαν οι κατατακτήριες δοκιμές, μόλις μία φορά το 2023! Και εξηγούμε.

Με εξαίρεση τον αγώνα της Σαουδικής Αραβίας, όπου ο Σαρλ Λεκλέρ εκκίνησε 12ος και τερμάτισε 7ος, (αφήνουμε εκτός το 19-11 που είχε στην Ισπανία γιατί δεν μπήκε στους βαθμούς) τόσο ο Μονεγάσκος, όσο και ο Ισπανός δεν έχουν κερδίσει ούτε μία θέση στα υπόλοιπα γκραν πρι. Είτε λόγω ατυχίας, είτε λόγω μονοθεσίου, είτε λόγω στρατηγικής, ούτε μία θέση!

Σε κάποια έχουν μείνει σταθεροί, όπως ο Σάινθ στο Μπαχρέιν που εκκίνησε και τερμάτισε τέταρτος, ή όπως ο Λεκλέρ στο Μαϊάμι, που εκκίνησε και τερμάτισε έβδομος. Παραπάνω βαθμούς από αυτούς που θα τους έδινε η θέση που ξεκίνησαν, όμως, δεν πήραν πουθενά.

Putting the work in 💪#SpanishGP 🇪🇸 pic.twitter.com/s4zF5SQiJX

— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) June 2, 2023

Τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα είναι το Μονακό, που ο Σάινθ από τέταρτος τερμάτισε όγδοος, το Μπαχρέιν και η Αυστραλία, που ο Λεκλέρ από την τρίτη και την έβδομη θέση δεν ολοκλήρωσε καν τον αγώνα, αλλά και η Ισπανία, που ο Σάινθ από την πρώτη σειρά της εκκίνησης τερμάτισε πέμπτος.

Με λίγα λόγια, ούτε στον έναν γύρο έχει βελτιωθεί η Ferrari, ούτε στον ρυθμό αγώνα της. Επίσης, όπως φάνηκε, ούτε οι αναβαθμίσεις που έφερε στη Βαρκελώνη διόρθωσαν κάποιο μέρος των προβλημάτων.

Τα νέα sidepods ηταν εκεί, οι νέες λεπτομέρειες στον διαχύτη και στους καθρέπτες ήταν επίσης εκεί, αλλά η ταχύτητα έλειψε ξανά. Και τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι δύο: Θα πανηγυρίσει νίκη η Ferrari το 2023; Πόσα να αντέξει ακόμα ο μέσος tifosi;

Tags: FERRARIFORMULA 1ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ
ShareTweet
  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS