Formula 1-Alfa Romeo: Πόσο πιθανό είναι να φύγει;

14 Ιανουαρίου 2021

ALFA ROMEO

Οι διαδικασίες για τη συγχώνευση των FCA και PSA ώστε να δημιουργηθεί η Stellantis συνεχίζονται, κάτι που ίσως να επηρεάσει την Alfa Romeo και την ομάδα της στη Formula 1.

Μετά τη συγχώνευση οι αγωνιστικές δραστηριότητες της FCA θα επανεξεταστούν. Φυσικά μέσα σε αυτές είναι και η συνεργασία της ιταλικής μάρκας με την ομάδα της Sauber. Η τελευταία είναι τόσο εκτεταμένη που το όνομα Sauber δεν περιλαμβάνεται στην ονομασία της ομάδας.

Προ το παρόν, αυτό που έχει ανακοινωθεί είναι ότι η συνεργασία θα συνεχιστεί και για όλο το 2021. Πριν λίγες μέρες που έγινε η σχετική ανακοίνωση, ο επικεφαλής της ομάδας, Φρεντερίκ Βασέρ, επισήμανε πόσο σημαντική είναι αυτή η συνεργασία. Μάλιστα, ο Βασέρ δεν εστίασε μόνο στο οικονομικό σκέλος. Φυσικά δεν αποσιώπησε το πόσο σημαντικό ρόλο παίζει, όμως θέλησε να σταθεί και στο γεγονός ότι η εμπλοκή ενός τόσο ιστορικού ονόματος όπως εκείνο της Alfa Romeo, δίνει κίνητρο στους ανθρώπους της ομάδας, ώστε να βγάλουν προς τα έξω τον καλύτερο εαυτό τους.

Συμπλήρωσε όμως ότι αν αποσυρθεί η Alfa Romeo από τη Sauber, δεν αποκλείεται η τελευταία να μην μπορεί να συνεχίσει την πολύχρονη παρουσία της στο πρωτάθλημα της Formula 1.

 

Formula 1: Το 2022 ή το 2023 οι αλλαγές κανονισμών;

 

Η συνεργασία των δύο ξεκίνησε το 2018 με την προσθήκη του σήματος και του ονόματος της Alfa Romeo στην επίσημη ονομασία της ομάδας. Το 2019 η συνεργασία έγινε πιο στενή, με αποτέλεσμα πλέον η ομάδα να αποκαλείται σκέτο Alfa Romeo. Το ίδιο συνέβη και το 2020.

Τα μονοθέσια της Alfa Romeo χρησιμοποιούν κινητήρες της Ferrari. Οι δεσμοί με το Cavallino Rampante δεν εξαντλούνται, όμως, εκεί. Ο ένας από τους δύο οδηγούς, ο Τζιοβινάτσι, ανήκει στην ακαδημία της Scuderia, η οποία έχει το δικαίωμα ανά πάσα στιγμή να ζητήσει την αντικατάστασή του με κάποιον άλλον που ανήκει στις τάξεις της. Όσο για τον δεύτερο οδηγό, είναι ο Κίμι Ραϊκόνεν. Ο Φινλανδός πριν την Alfa Romeo ανήκε στη Ferrari, ενώ είναι και ο τελευταίος που κατέκτησε το πρωτάθλημα με τα κόκκινα των Ιταλών, το 2007.

Επιπλέον, η ομάδα που έχει βάση στην Ελβετία λειτουργεί ως δεύτερη ομάδα της Ferrari. Λόγω των έντονων δεσμών με τη Scuderia, σίγουρα στο Μαρανέλο δε θέλουν να δουν την ομάδα να αποσύρεται από το πρωτάθλημα, οπότε ίσως αυτό να παίξει το ρόλο του.

Ευχή μας είναι η Alfa Romeo να συνεχίσει να δίνει το παρών για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι πρόκειται για ένα άκρως ιστορικό όνομα για τη Formula 1, καθώς ήταν η ομάδα που κυριάρχησε στην πρώτη χρονιά της ιστορίας του αθλήματος. Στο Σίλβερστον του 1950 κατέκτησε και τις τρεις θέσεις του βάθρου με τους Φαρίνα, Φατζιόλι και Παρνέλ, ενώ ο Φαρίνα έμελλε να κατακτήσει και το πρωτάθλημα εκείνης της παρθενικής χρονιάς.

Ο δεύτερος είναι ότι με μόλις 10 ομάδες να έχουν απομείνει στο grid, κάθε αποχώρηση είναι σημαντική, καθώς μειώνεται σημαντικά ο ανταγωνισμός, δηλαδή αυτό που αποζητά κάθε φίλος του αθλήματος.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 14 Ιανουαρίου 2021

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Πρίγκηπες στο Μόντε Κάρλο Οζιέ-Ινγκρασιά με Toyota Yaris WRC

Πρίγκηπες στο Μόντε Κάρλο Οζιέ-Ινγκρασιά με Toyota Yaris WRC

H πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το ράλι Μόντε Κάρλο, είχε τη σφραγίδα των Οζιέ-Ινγκρασιά, με Toyota Yaris WRC. Ήταν η 8η νίκη του Γαλλικού πληρώματος, 4η με  διαφορετική ομάδα. Με Volkswagen Polo WRC 2013,2014, 2015, 2016, Ford Fiesta WRC 2017, 2018, Citroen...

Διαβάστε Περισσότερα
Yπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: Νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού, οι περιορισμοί συνεχίζονται

Yπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: Νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού, οι περιορισμοί συνεχίζονται

Μέχρι την Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021 συνεχίζονται οι περιορισμοί στις αεροπορικές μετακινήσεις εσωτερικού για λόγους προστασίας επιβατών και πολιτών από την νόσο Covid-19. Ειδικότερα, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοινώνει στο επιβατικό κοινό την παράταση,...

Διαβάστε Περισσότερα
WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Το GR Yaris και σε ρόλο πλοηγού

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Το GR Yaris και σε ρόλο πλοηγού

Η μικρή βόμβα της Toyota, το GR Yaris έχει το ρόλο του τελευταίου πλοηγού αυτοκινήτου για το ράλι Μόντε Κάρλο, πριν τα πληρώματα αρχίσουν τη μάχη με τα χρονόμετρα στις Ειδικές Διαδρομές. Σε αποκλειστικά 2θυρο αμάξωμα, με 3κύλινδρο μοτέρ turbo 1.6 λίτρων, απόδοσης 261...

Διαβάστε Περισσότερα