motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Ford: Μετά το Mondeo καταργεί και το Focus! Για ποιο λόγο; Πότε πέφτουν οι τίτλοι τέλους;

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
23 Ιουνίου 2022
in AUTO NEWS
Focus

Μετά από σχεδόν 24 χρόνια καριέρας, τέσσερις γενιές και αμέτρητες πωλήσεις το Ford Focus ετοιμάζεται να μας αποχαιρετήσει οριστικά.

ADVERTISEMENT

Η εταιρεία με το μπλε οβάλ λογότυπο θα θυσιάσει το δημοφιλές Focus στο βωμό της ηλεκτροκίνησης. Αναλυτικότερα, η Ford ανακοίνωσε ότι θα τερματίσει το 2025 την παραγωγή αυτοκινήτων στο εργοστάσιο της που βρίσκεται στο Σάαρλουις της Γερμανίας, εκεί όπου κατασκευάζεται και το Focus. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι στο εν λόγω εργοστάσιο απασχολούνται 4.600 εργαζόμενοι, το μέλλον των οποίων είναι αβέβαιο.

Η Ford αποφάσισε να ρίξει το μεγαλύτερο βάρος των επενδύσεων της στο εργοστάσιο που διαθέτει στη Βαλένθια της Ισπανίας, όπου θα είναι το επίκεντρο παραγωγής των μελλοντικών ηλεκτρικών της μοντέλων. Στη Βαλένθια κατασκευάζονται τα υφιστάμενα Κuga, S-Max, Galaxy, Transit Connect και μέχρι πρόσφατα το Mondeo που μετά από πέντε γενιές και τρεις δεκαετίες συνεχούς παραγωγής είδε τις «μετοχές» του να πέφτουν τα τελευταία χρόνια με την επέλαση των SUV.

Πάντως τόσο το Focus όσο και το Mondeo κατασκευάζονται επίσης στην Κίνα για την τοπική αγορά, όπου προφανώς διατηρούν σταθερό κοινό. H Ford εξετάζει διάφορα σενάρια, καθώς επίσης και το ενδεχόμενο να πουλήσει το εργοστάσιο στο Σάαρλουις σε κάποια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία. Ίσως ένα μέρος των εργαζομένων απορροφηθεί από το εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία, όπου το 2023 θα ξεκινήσει η παραγωγή ενός νέου ηλεκτρικού crossover, επομένως θα υπάρξει ανάγκη για περισσότερο προσωπικό.

Πιστεύετε ότι ένα τόσο ισχυρό όνομα στη γκάμα της Ford, όπως είναι το Focus, έπρεπε να διατηρηθεί και να εξηλεκτριστεί;

Διαβάστε ακόμα

Ford Mustang Mach-E: Διακοπή πώλησης λόγω πιθανού ελαττώματος ασφαλείας

Tags: FOCUSFORDMONDEOΓΕΡΜΑΝΙΑΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΚΛΕΙΣΙΜΟΠΑΡΑΓΩΓΗΤΕΛΟΣ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS