motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Ford Focus Active 1.0 EcoBoost ΜΗΕV: Στο κλίμα της εποχής

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
29 Ιανουαρίου 2021
in TEST DRIVE
Ford Focus Active

Τα μαύρα προστατευτικά το κάνουν να ξεχωρίζει

Στο κλίμα της εποχής το Ford Focus Active με το ήπια υβριδικό σύνολο, που βλέπετε στις φωτογραφίες, πετυχαίνει πολλούς στόχους ταυτόχρονα. Προσφέρει τη γνώριμη συμπεριφορά του Focus, μαζί με τη δυνατότητα για κίνηση, υπό περιορισμούς, ακόμα και εκεί που δεν υπάρχει άσφαλτος, αλλά και για τη μειωμένη ρύπανση του περιβάλλοντος. Όμως ας το δούμε αναλυτικά.

ADVERTISEMENT

Τι το ξεχωρίζει

Αισθητικά οι διαφορές τις έκδοσης Active εντοπίζονται στα μαύρα προστατευτικά, τις ποδιές στο μπροστά και στο πίσω μέρος, τις ράγες στην οροφή και φυσικά το λογότυπο Active μπροστά από τις πόρτες οδηγού και συνοδηγού. Αυτά στο εξωτερικό του αυτοκινήτου, καθώς στο εσωτερικό δύσκολα θα μπορέσει να καταλάβει κάποιος ότι το Focus στο οποίο έχει μπει διαφοροποιείται σε σχέση με τα υπόλοιπα αδέρφια του.

Ο μοναδικός που θα μπορέσει να το αντιληφθεί κάπως πιο εύκολα είναι ο οδηγός, αν μπει στη λίστα με τα οδηγικά προφίλ. Αυτό γιατί εκεί θα συναντήσει δύο επιπλέον επιλογές που δεν υπάρχουν στα άλλα Focus. Το ένα λέγεται slippery και είναι για περιπτώσεις που το οδόστρωμα γλιστράει όπως σε πάγο, χιόνι ή ακόμα και λάσπη, με το άλλο να ονομάζεται Trail και να αφορά περιπτώσεις όπως οδήγηση σε αμμώδες έδαφος.

Άλλη συμπεριφορά, ίδιος χαρακτήρας

Το Focus Active έχει “ψηλώσει” κατά 34 χλστ. οπότε η απόσταση από το έδαφος έχει γίνει πλέον 169 χλστ. Παρά την αυξημένη απόσταση ο οδηγικός χαρακτήρας του Focus δεν έχει αλλάξει. Μπορεί η ανάρτηση να είναι κάπως πιο “μαλακή”, αλλά η ένδειξη “Active” δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να διαφοροποιήσει το DNA του Focus και να χαλάσει το χαρακτήρα του. Έτσι, με βασικό αρωγό το αμεσότατο και με πολύ καλή πληροφόρηση τιμόνι, αλλά και τη σωστή κλιμάκωση του χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, ακόμα και στην έκδοση Active το Focus παραμένει ένα αυτοκίνητο το οποίο βάζει στο επίκεντρο τον οδηγό.

 

Ford Fiesta mHEV155 PS: Πυραυλάκι 1.000κ.εκ.

 

Το οικολογικό του πρόσωπο

Ο τρίτος στόχος που πετυχαίνει το συγκεκριμένο Ford Focus Active είναι να εκπέμπει μειωμένους ρύπους. Για να το πετύχει αυτό χρησιμοποιεί ήπια υβριδικό σύνολο, δηλαδή ένα βενζινοκινητήρα ο οποίος συνδυάζεται με μικρό ηλεκτρικό μοτέρ 11.5 kW. Φυσικά ο βενζινοκινητήρας δε θα μπορούσε να είναι άλλος από τον γνώριμο υπερτροφοδοτούμενο βραβευμένο τρικύλινδρο 1.0 λίτρου κινητήρα τεχνολογίας EcoBoost, (6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο) που η εταιρεία χρησιμοποιεί κατά κόρον τα τελευταία χρόνια. Στην προκειμένη περίπτωση, μάλιστα, μπορεί να απενεργοποιήσει τον ένα του κύλινδρο όταν το φορτίο είναι μειωμένο, ώστε να χρησιμοποιεί λιγότερο καύσιμο. Όμως η περισσότερη εξοικονόμηση καυσίμου έρχεται από αλλού.

Από πού; Μα φυσικά από τον μικρό ηλεκτροκινητήρα. Όταν το αυτοκίνητο ρολάρει ή φρενάρει γίνεται ανάκτηση ενέργειας. Αυτή η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία 0.48 kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από τα μπροστινά καθίσματα. Όταν πατήσουμε το γκάζι για να επιταχύνουμε, ο ηλεκτροκινητήρας εμπλέκεται και βοηθά τον βενζινοκινητήρα στο έργο του. Έτσι, ο τελευταίος καταναλώνει λιγότερο καύσιμο. Πόσο λιγότερο; Ο μέσος όρος κατανάλωσης που είδαμε εμείς κινήθηκε στα 6.5 λίτρα/100 χλμ.

Οι βελτιωμένες επιδόσεις

H ιπποδύναμη φτάνει τους 155 ίππους και η ροπή τα 240 Nm. Για το 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 9.5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 207 χλμ./ώρα, με τους ρύπους CO2 να έχουν μετρηθεί στα 116 – 125 γρ./χλμ. Αυτό σημαίνει ότι τα τέλη κυκλοφορίας μπορούν να είναι από μηδενικά (αν οι ρύποι είναι κάτω από 122 γρ./χλμ.) μέχρι 80 ευρώ, το ανώτερο.

Τα κάνει όλα

Το Ford Focus Active προσπαθεί να συνδυάσει τα καλύτερα στοιχεία από πολλούς διαφορετικούς τομείς, Την συμπεριφορά ενός hatchback, την απόδραση ενός crossover και την οικονομία ενός υβριδικού. Στο τέλος τα καταφέρνει αρκετά καλά και στις τρεις στόχους που βάζει.

Το αντίτιμο που ζητάει για τα παραπάνω ξεκινάει από τις 23.199 ευρώ.

 

Ford Focus Active
Τα μαύρα προστατευτικά το κάνουν να ξεχωρίζει
H ποδιά προστασίας στο Focus Active
Ford Focus Active
Το λογότυπο Active στα μπροστινά φτερά

Στο πίσω μέρος υπάρχει η δεύτερη ποδιά
Οι δύο εξατμίσεις χαρίζουν δυναμική εικόνα
Ford Focus Active
Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν αλλαγές

Η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 6.9 λίτρα/100 χλμ.
Το τιμόνι είναι αμεσότατο στο Focus Active
Η οθόνη αφής των 8 ιντσών στο Focus Active

Ford Focus Active
Το κιβώτιο έχει πολύ καλή κλιμάκωση
Ρυθμιζόμενο το τιμόνι, αλλά και κάθισμα
Ford Focus Active
Ικανοποιητικοί χώροι για τους πίσω επιβάτες

Τα 341 λίτρα ο χώρος αποσκευών
Ευτυχώς υπάρχει ρεζέρβα αντί για κιτ
Το λογότυπο που προδίδει τον οικολογικό χαρακτήρα του

Tags: ACTIVEECOBOOSTFOCUSFORDMHEVΗΠΙΑΥΒΡΙΔΙΚΟ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS