Ford Fiesta 1.000 mHEV ST Line: Αυτό το τιμόνι…

Απρίλιος 28 2021

Κάθε φορά που ανοίγουμε την πόρτα ενός Fiesta για να καθίσουμε στη θέση του οδηγού (πολύ ωραίο χρώμα αυτό το μπλε-γκρι των φωτογραφιών) η σκέψη μας έχει να κάνει με το σύστημα διεύθυνσης.

Δεν είναι ότι το Fiesta έχει, αν όχι το καλύτερο, αλλά ένα από τα πιο ξυραφένια τιμόνια της κατηγορίας, η ερώτηση είναι πόσο ακόμα οι τεχνικοί θα το κάνουν καλύτερο. Φυσικά στην αυτοκίνηση δεν υπάρχουν όρια. Η εξέλιξη τρέχει σαν νερό. Αλλά μερικά πράγματα είναι καρφωμένα στο μυαλό, όπως για παράδειγμα το σύστημα διεύθυνσης του Fiesta. Βέβαια εάν το πλαίσιο και οι αναρτήσεις δεν είναι και αυτές σε ένα υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο, ο συνδυασμός αφήνει…κενά.

Στο Fiesta, σε όλα πόσο μάλλον στην έκδοση ST Line με πιο σπορ DNA, όλα αυτά συνεργάζονται με τον καλύτερο τρόπο και έχει σαν αποδέκτη το πώς ζεις και αισθάνεσαι κάθε φορά που οδηγείς το Fiesta με τον βραβευμένο 3κύλινδρο «μοτεράκι» τεχνολογίας EcoBoost ενός λίτρου που σε συνδυασμό με το ήπιο υβριδικό 48volto σύστημα αποδίδει συνολικά 155 ίππους με ροπή 240 Nm και συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο.

Το αυτοκίνητο είναι συμπαγές στρίβει πολύ ωραία, σε αυτό ρόλο παίζουν και οι αναρτήσεις ενώ τα φρένα δεν αφήνουν ενστάσεις σε καμία περίπτωση.

 

Αλλά όπως είπαμε και στις πιο πάνω γραμμές το σύστημα διεύθυνσης  είναι αυτό σε κερδίζει. Δε χρειάζεται να είσαι ο Fourmaux ή ο Greensmith, οι επίσημοι οδηγοί της Ford M-Sport στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι (που θα τους δούμε και στο ράλι Ακρόπολις 9-12 Σεπτεμβρίου) ώστε να οδηγήσεις το Fiesta διαφορετικά ακολουθώντας τις εντολές σου διαγράφοντας στη σκούρα άσφαλτο αγωνιστικές τροχιές. Αναφερόμαστε στις απλές καθημερινές διαδρομές που αντιλαμβάνεσαι το πόσο άμεσο είναι.

Ακούμε OverFm 104,9

Καλός σε αίσθηση ο επιλογές ενώ μας αρέσει που εξακολουθεί να έχει παραδοσιακό χειρόφρενο με λεβιέ και όχι ηλεκτρικό με μπουτόν. Κατά τα άλλα βρίσκεσαι σε ένα ευχάριστο προσεγμένο περιβάλλον με καλή θέση οδήγησης και ορατότητα, προσεγμένα υλικά με την κεντρική οθόνη αφής (και με φωνητική λειτουργία) να δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, ενώ 303 είναι τα λίτρα του χώρου των αποσκευών.

Όπως και αν κινηθήκαμε η μέση κατανάλωση που «έγραψε» ήταν 6.8 λίτρα/100 χλμ. που κάθε άλλο παρά αποκαρδιωτικό είναι το νούμερο, όταν έχεις κάτω από το μπροστινό καπό ένα σύνολο το οποίο όσο πατάς το γκάζι τόσο και πιο πολύ σε «πάει».

Για τις άλλες επιδόσεις σημειώστε τελική ταχύτητα 219 χλμ./ώρα, 0-100 σε 8.9 δευτ. και 113 γρμ./χλμ. σε εκπομπές βάση WLTP.

Η μέση κατανάλωση 6.8 λίτρα/100 χλμ

Aυτό είναι το Fiesta STLine, ένα μικρομεσαίο μοντέλο με σπορ χαρακτηριστικά, ασφαλή συμπεριφορά και φροντισμένο εσωτερικό με τις τιμές να ξεκινούν από τα 19.180 ευρώ.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 28 Απρίλιος 2021

Ford of Greece

EKO

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Ford of Greece

EKO

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Για προσέξτε καλύτερα το brand Morand από την Ελβετία, δείτε τι ετοιμάζει…

Για προσέξτε καλύτερα το brand Morand από την Ελβετία, δείτε τι ετοιμάζει…

Για προσέξτε καλύτερα το brand Morand από την Ελβετία, δείτε τι ετοιμάζει… Morand Cras Άγνωστο το brand Morand στο μαγικό κόσμο της αυτοκίνησης που εδρεύει στην Ελβετία, αλλά από το 2023 θα το συζητάμε όλο και περισσότερο καθώς «κατεβαίνει» στο τερέν των super cars με...

Διαβάστε Περισσότερα
Από την ΥΠΑ νέες οδηγίες  για πτήσεις εσωτερικού

Από την ΥΠΑ νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού

Την έκδοση αεροπορικής οδηγίας που αφορά παράταση περιορισμών πτήσεων εσωτερικού ανακοινώνει στο επιβατικό κοινό η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ). Η νέα οδηγία θα ισχύει έως τις 14 Μαΐου 2021 και ώρα 06:00 το πρωί και εντάσσεται στα μέτρα πρόληψης κατά της νόσου...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Γκραν Πρι Ισπανίας-Κατατακτήριες: 100 pole positions για τον Hamilton

Formula 1-Γκραν Πρι Ισπανίας-Κατατακτήριες: 100 pole positions για τον Hamilton

Με 10 λεπτά καθυστέρηση ξεκίνησαν οι κατατακτήριες. Αιτία ήταν ένα ατύχημα που έγινε στον αγώνα για το πρωτάθλημα FIA Formula Regional by Alpine, στο οποίο ο 18χρονος Nicola Marinangeli είχε έξοδο η οποία προξένησε φθορές στα προστατευτικά της στροφής 7. Q1 Όταν άναψε...

Διαβάστε Περισσότερα