Fiat Tipo Cross 100 ίππων: Για απλές οικογενειακές μετακινήσεις

3 Ιουνίου 2021

Η Fiat προσπαθεί να ξαναβάλει στην αγορά το Tipo, προσθέτοντας στο ήδη γνωστό αμάξωμα μια κάπως πιο   περιπετειώδη αμφίεση. Προσθέτει την ονομασία Cross, βάζει κάτω από το καπό μοτέρ ενός λίτρου και ζητά από το αγοραστικό κοινό 17.100 ευρώ.

Cross(over) εμφάνιση που σε «σπρώχνει» στο χώμα

Το Tipo Cross στέκεται ψηλότερα κατά 40χλστ. από τις station wagon και sedan εκδόσεις, δίνοντας τη δυνατότητα και για light χωμάτινες διαδρομές, με τις off-road πινελιές να συγκεντρώνονται στους προφυλακτήρες, τις ράγες οροφής αλλά και τα πλαϊνά χαμηλά προστατευτικά.

Από τα πιο πρακτικά εσωτερικά

Η εικόνα στο εσωτερικό είναι γνώριμη με το αρκετά χοντρό τιμόνι και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων , ο οποίος με τις ενδείξεις  να αλλάζουν ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού. Τα μπουτόν στο τιμόνι είναι αρκετά αλλά δεν θα πελαγώσουν τον οδηγό, ενώ και εδώ, η αναζήτηση και η ένταση του ραδιοφώνου, γίνεται με τα κρυμμένα στο πίσω μέρος του τιμονιού πλήκτρα. Παράλληλα, στο κέντρο του ταμπλό και πάνω από τα χειριστήρια για τον κλιματισμό, υπάρχει η 7άρα οθόνη αφής η οποία δε συναγωνίζεται τις μεγαλύτερες του ανταγωνισμού.

Ο τομέας που μπορούμε να πούμε πως σωστά ποντάρει το Tipo Cross είναι η πρακτικότητα και η ευρυχωρία, καθώς μέχρι και 5 άτομα μπορούν να βολευτούν άνετα, την ώρα που το πορτ-παγκάζ είναι βαθύ και στα 440 λίτρα.

Με 1.000άρη 3κύλινδρο κινητήρα 100 ίππων

Κάτω από το καπό του Tipo συναντάμε τον 1.000άρη τρικύλινδρο κινητήρα απόδοσης 100 ίππων και 190 Nm ροπής που συνδυάζεται με 5άρι κιβώτιο. Ένα σύνολο το οποίο δουλεύει αρκετά ομαλά και θα κινήσει ικανοποιητικά το όχημα των 1.400 κιλών, χωρίς να μπορεί να προσφέρει το κάτι παραπάνω, κυρίως σε προσπεράσεις. Απόδειξη και τα νούμερα με το 0-100 να χρειάζεται 12.2 δευτ. και την τελική να ξεπερνά για λίγο τα 180χλμ./ώρα, με τη μέση κατανάλωση να βρίσκεται στα 7.6 λίτρα.

Το start/stop με τη λειτουργία του κουράζει πολύ τον οδηγό.

Ένα family car στον δρόμο  με προβλέψιμες αντιδράσεις

Αρχικά να αναφέρουμε πως εάν φοράτε μεγάλο μέγεθος παπούτσι (45+) θα πρέπει να συνηθίσετε στην ιδέα πως τον συμπλέκτη θα τον πατάτε κυρίως με τη μύτη του ποδιού σας. Αυτό γιατί το πλαστικό κάλυμμα πάνω από τα πεντάλ είναι αρκετά χαμηλά και υπάρχει συχνή επαφή με το παπούτσι, κάτι το οποίο δημιουργεί συχνά πυκνά ανασφάλεια. Από κει και πέρα και όσον αφορά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου, το Tipo Cross κάνει αυτό ακριβώς που υπόσχεται. Μεταφέρει μία οικογένεια με ηρεμία και προβλεπόμενες αντιδράσεις στον προορισμό της. Ο οδηγός απολαμβάνει υψηλή θέση οδήγησης, η ανάρτηση διαχειρίζεται καλά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος ενώ με το κλασικό CITY πρόγραμμα, το τιμόνι ελαφραίνει, βοηθώντας σε μανούβρες.

Εν κατακλείδι

Η έκδοση Cross με τον 1.000άρη κινητήρα δεν θα ικανοποιήσει τους ανήσυχους οδηγούς, θα δώσει όμως δεκάδες πρακτικές λύσεις σε έναν οικογενειάρχη που χρειάζεται ένα οικονομικό αυτοκίνητο

 

 

 

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 3 Ιουνίου 2021

Ford Puma

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Ford Puma

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Dacia Sandero Streetway 1.0 ΤCe LPG: Μισεί τις σπατάλες χρημάτων και δεν εξαρτάται από τη βενζίνη

Dacia Sandero Streetway 1.0 ΤCe LPG: Μισεί τις σπατάλες χρημάτων και δεν εξαρτάται από τη βενζίνη

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, θα γνωρίσουμε το νέο Dacia Sandero με τον ισχυρότερο 1.0 TCe turbo κινητήρα, ο οποίος εκτός από βενζίνη, καταναλώνει και υγραέριο κίνησης (LPG). Εδώ το κόστος βρίσκεται στα 13.820 ευρώ (στην εξοπλιστική έκδοση Life), αλλά και πάλι η...

Διαβάστε Περισσότερα
«Δεν έχω αυτοκίνητο καρδιά μου!»-Θυμάστε τη διαφήμιση που άφησε τη θρυλική ατάκα; (video)

«Δεν έχω αυτοκίνητο καρδιά μου!»-Θυμάστε τη διαφήμιση που άφησε τη θρυλική ατάκα; (video)

Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από όταν προβλήθηκε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες μια διαφήμιση ενός στιγμιαίου καφέ. Στη μνήμη μας δεν έχει χαραχτεί έντονα επειδή αρκούσε μόνο ζεστό νερό, το περιχεόμενο από το φακελάκι και λίγο ανακάτεμα με το κουταλάκι για να ετοιμαστεί...

Διαβάστε Περισσότερα
“Made in Turkey” και το νέο Hyundai Bayon

“Made in Turkey” και το νέο Hyundai Bayon

Πριν από μερικές μέρες έκανε απόβαση στην Ελλάδα το νέο Bayon, το μικρότερο SUV (μήκος 4.180 χλστ.) στη γκάμα της Hyundai. Γνωρίζετε όμως τη χώρα παραγωγής του νέου Bayon; Είναι η γειτονική Τουρκία, η οποία φαίνεται ότι γνωρίζει πολύ καλά πώς να δίνει κίνητρα για να...

Διαβάστε Περισσότερα