motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

EV West: Βγάλε τον V8 και βάλε ηλεκτρικό

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
14 Οκτωβρίου 2020
in E-CARS

Μια τάση με περισσότερους οπαδούς στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού είναι η αφαίρεση του κινητήρα ενός αυτοκινήτου και η αντικατάστασή του με έναν ισχυρότερο, το λεγόμενο engine swap.

ADVERTISEMENT

Τα τελευταία χρόνια το engine swap συνεχίζει να υπάρχει, όμως στη θέση των κινητήρων που αφαιρούνται, είναι αρκετοί εκείνοι που τοποθετούν κάποιον ηλεκτρικό.

Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία EV West ανακοίνωσε τη διάθεση ενός ηλεκτρικού μοτέρ. Το συγκεκριμένο θα προορίζεται συγκεκριμένα για κατόχους muscle cars, οι οποίοι θέλουν να βάλουν στη θέση του κινητήρα εσωτερικής καύσης, έναν ηλεκτρικό.

Στην εικόνα βλέπουμε τον ηλεκτροκινητήρα ενός Tesla ο οποίος αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία Revolt Systems. Στόχος είναι να χρησιμοποιηθεί στο αμιγώς ηλεκτρικό Ford Mustang του 1965 που κατασκευάζει η τελευταία.

Όσον αφορά εκείνον που θα είναι εμπορικά διαθέσιμος, έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί στον διαμήκη άξονα. Αυτό σημαίνει ότι στις περισσότερες περιπτώσεις οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων δε θα χρειαστεί να αλλάξουν τον άξονα μετάδοσης.

Η ισχύς του εν λόγω ηλεκτροκινητήρα είναι 600 ίπποι και 1.200 Nm. Για να δούμε παρόμοια νούμερα από βενζινοκινητήρες χρειαζόμαστε μεγάλα V8 σύνολα με turbo ή κομπρέσορα.

Φυσικά εκτός από τον ηλεκτροκινητήρα χρειάζονται και άλλα εξαρτήματα για να μετατραπεί ένα αυτοκίνητο σε ηλεκτρικό. Επί παραδείγματι, μπαταρίες, φορτιστής, κύκλωμα ελέγχου και ασφάλειες.

Αν και δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα το κόστος του ηλεκτροκινητήρα, υπολογιζεται στην περιοχή ανάμεσα στις 25.000 και 35.000 δολάρια (21.281 – 29.793 ευρώ).

 


Tags: ENGINEEVREVOLTSWAPSYSTEMSTESLAWESTΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS