EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Και τώρα που έπεσε ο κουρνιαχτός να δούμε και τα Ελληνικά πληρώματα

15 Σεπτεμβρίου 2021

Για πρώτη φορά στη μακρόχρονη ιστορία του εθνικού μας αγώνα ως μέλος του WRC, ήταν φέτος που δεν προσμετρούσε στο ελληνικό πρωτάθλημα.

Κεχαγιάς-Τσαούσογλου, Skoda fabia Evo Rally2 στην πρώτη ελληνική θέση

Σωστό ή όχι oι απόψεις διίστανται και οι απαντήσεις μοιάζουν περισσότερο με σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες. Από τη μεριά μας  εμείς υποστηρίζουμε ότι ο αγώνας πρέπει να προσμετρά στο ελληνικό πρωτάθλημα. Φυσικά όχι έτσι ξεκάρφωτα αλλά με πλάνο σε συνδυασμό με τους υπόλοιπους αγώνες του πρωταθλήματος.

Μια άλλη μερίδα θα υποστηρίξουν το «να μην μετράει» ώστε τα πληρώματα να κινηθούν σε ρυθμούς μακριά από ότι έχει να κάνει με βαθμοθηρίες κλπ.

Σύστημα διεύθυνσης και κλαταρισμένα ελαστικά στο πρωτοεμφανιζόμενο Hyundai i20 Rally2 στέρησαν στους Αθανασούλα-Ζακχαίο μια καλή επίδοση

Στους αγώνες η ανατροπή και οι εκπλήξεις είναι από τα χαρακτηριστικά τους. Και να θυμίσουμε στο παρελθόν ότι υπήρξαν πληρώματα που είχαν διάκριση στο Ράλλυ Ακρόπολις και στην πηγή (πρωτάθλημα) δεν έφτασαν.

Οι καθαρά ερασιτέχνες θεοχαρόπουλος-Κόταλης, νικητές της κατηγορίας rally4 με Ford Fiesta

Είπαμε ανατρεπτικοί. Από την άλλη να ξοδεύεις ένα σάκο ευρώ και να μη μετράει πουθενά ο αγώνας το θεωρούμε άδικο.

Διότι όπως και να το κάνουμε οι αγώνες είναι ένα βαρέλι χωρίς πάτο όπου πληρώματα με τη βοήθεια χορηγών κάνουν αυτό που αγαπούν, αλλά να έχει και κάποιο αντίκρισμα η συμμετοχή, να προσμετρά και «κάπου»…

Μετά από δυο εγκαταλείψεις, 2η ελληνική θέση για τους Ρουστέμη-Νικολόπουλο με DS3 R5

Ακούστηκαν και γράφτηκαν ειδικά στα social media (δικαστές των πάντων πλέον) για της επιδόσεις των ελληνικών πληρωμάτων, απένανατι στους ξένους.

Εμείς θα σχολιάσουμε ένα μεγάλο μπράβο σε όσους συμμετείχαν αρχικά, είτε τερμάτισαν είτε όχι , διότι η συμμετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις έχει και λόγους συναισθηματικούς.

Αξιοπρεπής εμφάνιση των Βασίλη-Γιάννης Βελάνη στην 3η ελληνική θέση με το Skoda Fabia Evo rally2

Από την άλλη για να λέμε και αλήθεια τα ελληνικά πληρώματα είναι εγκλωβισμένα στο ύφος της ΟΜΑΕ και στα σωματεία τα οποία διοργανώνουν αγώνες με μια ή με δυο ή max τρεις Ειδικές Διαδρομές (επαναλαμβανόμενες στην νιοστή) που λόγω των λίγων χλμ. δεν βοηθούν σε καμία περίπτωση την εξέλιξη τους.

Θα πουν λοιπόν τα σωματεία η διοργάνωση ενός αγώνα στοιχίζει. Δεν αμφιβάλει κανένας για αυτό. Όμως όταν δεν μπορείς να διοργανώσεις αγώνα για λόγους οικονομικούς, απλά δεν διοργανώνεις.

H αποχή 13 ετών έπαιξε το ρόλο της στην επίδοση των Χατζητσοπάνη-Πεετρόπουλου με το Ford Fiesta Rally2

Μπορείς να αγοράσεις βίλλα 500 τ.μ. όταν τα οικονομικά σου είναι για 2αρι σε πυκνοκατοικημένη περιοχή;

Με πολλές Ειδικές Διαδρομές γίνονται ακριβοί οι αγώνες θα σχολιάσουν πληρώματα. Ναι άλλα μόνο με τα χλμ. εξελίσσεσαι και φυσικά πότε οι αγώνες ήταν φτηνοί.

Έχουν γίνει σαφώς πιο ακριβοί λόγω των νεών κατηγοριών, κυρίως των R5 ή πλέον όπως έχουν ονομαστεί rally2.

Μα πάντα στην εκάστοτε εποχή τα αυτοκίνητα που πρωταγωνιστούσαν ήταν ακριβά.

Με προβλήματα οι Χαλκιάς-Βίγκος με το Ford Fiesta Rally2 στην 29η θέση

Τα πολλά χλμ και οι διαφορετικές Ειδικές Διαδρομές σε εξελίσσουν, σε ανεβάζουν επίπεδο και το καλό πλασάρισμα δεν αποτελεί όνειρο. Όμως θα πρέπει να εξελιχθείς, να μάθεις να κάνεις σημειώσεις και να «διαβάζεις» το δρόμο.

Παράδειγμα αποτελεί ο 20 χρόνος Rovanpera που πονοκεφάλιασε ισχυρούς συνδυασμούς. Και μπορεί ο μικρός Φινλανδός να μας πείτε ότι από 9 χρόνων ο πατέρας του Harry τον έστρωσε στη δουλειά (αρχή με Starlet και κίνηση πίσω) και στη συνέχεια ανέλαβαν ρόλο οι προσομοιωτές αλλά για τον Bulacia που θεωρούμε ότι ήταν η επίδοση του EKΟ Ράλλυ Ακρόπολις τι έχετε να πείτε, με πρώτη του επίσκεψη στη χώρα μας και με δύο μόνο περάσματα στις Ειδικές Διαδρομές.

Αλλά ο νεαρός Bulacia «τρίβεται» συνεχώς στους αγώνες καθώς συμμετέχει στο δύσκολο ιταλικό πρωτάθλημα όπου το επίπεδο είναι αρκετά ανταγωνιστικό.

Έβαλε τα δύσκολα ο Βολιβιανός Marco στον Mikkelsen οδηγό πρώτης γραμμής όπου ο έμπειρος Νορβηγός «καθάρισε» το αποτέλεσμα την 3 ημέρα.

Από την άλλη δεν είναι λίγοι αυτοί που τονίζουν ότι τα αποτελέσματα είναι ο καθρέπτης των επιδόσεων ενώ οι ξένοι γνώστες υποστηρίζουν ότι δυο περάσματα αρκούν για να βγούν το ταλέντο και οι δυνατότητες.

Η ιστορία πάντως είναι ότι οι χρόνοι απο το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έχουν «πολύ» διάβασμα πίσω από τους ψυχρούς αριθμούς.

Και του χρόνου λοιπόν, αλλά και στο Ράλλυ Ακρόπολις του 2023. με Λευτέρη Αυγενάκη και την επιτροπή Motorsport Greece αποκλειστικά ως μαέστρους της πολύ καλά συντονισμένης ορχήστρας που αποδείχθηκε από το φετινό EKΟ Ράλλυ Ακρόπολις  το οποίο έδωσε εξετάσεις σε αυστηρούς «καθηγητές» όπως ο Jean Todt και Michel Mouton και πέτυχε.

Και αν υπήρξαν λάθη (που υπήρξαν καθώς ουδείς αλάνθαστος) αυτό είναι που θα σε κάνει καλύτερο και πιο αποτελεσματικό.

ΥΓ. όλη η σιλουέτα του Ford Fiesta WRC των Serderidis-Miclotte έφερε τα Ελληνικά χρώματα

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 15 Σεπτεμβρίου 2021

Hellenic Petroleum EKO WRC

Ford MACH-E

BP

Υπουργείο Υγείας

Λουξ

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Hellenic Petroleum EKO WRC

Ford MACH-E

BP

Υπουργείο Υγείας

Λουξ

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Dakar 2022: Η Toyota με νέο αυτοκίνητο στον πιο γνωστό μαραθώνιο ανθρώπων και μηχανών

Dakar 2022: Η Toyota με νέο αυτοκίνητο στον πιο γνωστό μαραθώνιο ανθρώπων και μηχανών

Το Hilux στη βελτιωμένη έκδοση θα είναι και για το 2022 το άρμα της Toyota Gazoo Racing στη μάχη για τη νίκη στον πιο γνωστό μαραθώνιο ανθρώπων και μηχανών, το Ντακάρ. Ο αγώνας της ερήμου που είναι προγραμματισμένος από τις 2 Ιανουαρίου έως τις 14 με τη ράμπα του...

Διαβάστε Περισσότερα
SUV της Porsche κόβει τους κινητήρες βενζίνης και γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρικό

SUV της Porsche κόβει τους κινητήρες βενζίνης και γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρικό

Αποκλειστικά ηλεκτρικό θα είναι σε λίγα χρόνια ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της Porsche, το οποίο μάλιστα φέτος έφερε πάνω από 40.000 πωλήσεις στη γερμανική μάρκα μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021, παρά το γεγονός ότι η αγορά του αυτοκινήτου έχει επηρεαστεί από την...

Διαβάστε Περισσότερα
Αγώνες της Formula 1 σκέφτεται να μεταδίδει το Netflix. Καλή ή κακή εξέλιξη;

Αγώνες της Formula 1 σκέφτεται να μεταδίδει το Netflix. Καλή ή κακή εξέλιξη;

Αγώνες της Formula 1 σκέφτεται να εντάξει στην γκάμα των προγραμμάτων που μεταδίδει το Netflix, μετά την επιτυχία των παραγωγών που σχετίζονται με αυτή όπως το Drive to Survive που βγάζει κάθε χρόνο, αλλά και το ντοκιμαντέρ για τη ζωή του Schumacher που έκανε πρεμιέρα...

Διαβάστε Περισσότερα